{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  wv Passat
  • #1   17. dec 2012 eller en VW Passat 1,9 TDi 100 Trendline

• #2   17. dec 2012 Min Passat 1.9 TDI PD 100hk har lige rundet 410tusinde og triller trofast derud a.. Rigtig pålidelig bil.

• #3   17. dec 2012 super har du har har den på virksted med motor problemer

• #4   17. dec 2012 jeg har selv en passat 1.8T med masser af udstyr. og masser af kraftoverskud fra turboen. utrolig dejlig slæde at køre i. især hvis det er lange ture eller bare ned til købmanden.. helt sikkert en bil jeg skal have i mange år og køre en masse km i.
    den har kun gået 189.xxx den dag i dag. og har da set nogle stykker der har gået over de 300.000km. og de kan sikkert os gå meget mere
    - kig evt mit fotoalbum for at se billeder af sådan en herlig slæde : )

• #5   17. dec 2012 Turbo'en blev skiftet ved 340tusinde.. Ellers har der Ikk været noget.. Altså bremserne Incl kalibre blev skiftet i sommers, og AC pumpen hyler lidt, men det er pga dårlig vedligeholdelse.. Sys det er en kanon stabil vogn. Vores er en årgang 03.

• #6   17. dec 2012 super tror det bliver sådan en jeg skal kikke noget mere efter har nemlig fundet nogle jeg synes de ser fine ud smiley

• #7   17. dec 2012 jeg har en 1,8T som har gået 364 og den køre super man kan ikke mærke alle de km !! den bruger kun ca 0,5 lt olie på 1500km !!

• #9   17. dec 2012 1.6 er nok den mest fornuftige at forsikre men må indrømme den er lidt klein. det er stor tung bil og den lille motor skal kæmpe (køre selv en opel Vectra B med en 101hk 1.6´er den klare opgaven men overskud har en ikke..

1.8 20'V
    har prøvet en den køre faktisk godt. (dog var den ustabil i styretøjet pga 18" med lavprofil) men ud over det. ok. lige til den bil.

1.8 20V Turbo.
    rigtig fin motor med god potientiale og med en en større intercoller. chip er 180-200hk rigeligt til den bil. (ville personligt vælge at fokusere på et langt arbejd område mht moment isted for en kortperiode med høj ydelse)

2.0
    sku være kendt for at bruge olie. ud over det har jeg ikke ret meget kendskab til den.

1.9TDI
    økonomisk hvis man har kørselsbehovet.
    holbarhed skal jeg ikke kommentere på da mange tilsyneladende er glade for men. har dog hørt der et en af dem man skal ikke huske om det er 90-100-og hvad de heller hedder der ikke er så godt (fortalt at en VAG mekaniker der ellers er VW mand til hårspidserne)

udstyr som jeg personlig finder aktraktivt er
    Fartpilot.
    Klima eller Aircon.
    varme i sædet.
    sportkabine (sidestøtte er meget undervuderede)
    læderkabine gør det lige en tand federe.
    og
    et føresæde med mange indstilingsmuligheder (hældning af bund. hæve sænke fungtion rygstøtte )

vil tro 3BG lider af det samme som 3B med at de spiser bærekugler hvis ikke de er sænket med de rigtige dele.

• #10   17. dec 2012 okay siger mange tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
wv Passat

Annonce