{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Helt ny Iphone 5 32gb {{forumTopicSubject}}

Hej bg. Har en kammerat der arbejder for telenor, og han har her forleden købt 12 Iphone 5 på 32gb. Nu prøver han så at sælge nogle til mig, men har ingen forstand på sådan noget da jeg stadig render med en gammel sony ericsson.
- De er HELT nye og uåbnet
- De er med kvittering - og det er ikke nogen online kvittering. Det er en rigtig bon fra butikken.
- De er ikke simlåst.
- han har 6 i hvide og 6 i sorte.

Efter jeg læste lidt på google har jeg ringet til både 114 og telenor for at høre om de var stjålet eller noget andet da jeg har hørt der var nogle der fuskede med kvitteringer, men de var helt ærlige. Så nu er mit spørgsmål bare om han vil have for meget for dem.
Han vil have 5000 kr pr. stk da han siger at man sparer lidt over 1000 kr fremfor at gå i butikken og købe en. Men er det en fair pris? og vil de være til at sælge videre for samme pris hvis jeg ikke åbner dem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helt ny Iphone 5 32gb
  • #1   22. dec 2012 Hvor god er den kammerat lige?

    Hvad er det du lige du vil vide?

    www.mobilpriser.dk



  • #2   22. dec 2012 Hvis du vil sælge dem vide til samme pris hvorfor så overhovedet købe dem smiley

  • #3   22. dec 2012 Ja du sparer 999 kr i forhold til en ny uden abb
    men du tjener jo ik rigtigt noget ved at sælge dem videre ,samt en køber nok vil synes det er lidt underligt du sælger en helt ny mobil med kvit som ik er i dit navn (de fleste vil nok være lidt forsigtige) samt der er mange der køber dem sammen med deres abb og betaler over 6- 24 måneder når det er sådan dyre mobiler

    men synes da det er lidt underligt at han ka ha købt 12 og han har jo købt dem billigere end det han vil sælge til dig ? en kammerat af mine arbejder i telenor og han kan ikke købe dem billigere , kun 1 som er til ham selv


  • #4   22. dec 2012 Umiddelbart er det det da en god deal for ham.. For jeg tror sku ikke, at du kan få mere end 5 k for det, når du skal sælge det videre..

  • #5   22. dec 2012 Jeg vil bare gerne vide om det er billigt? har nada forstand på telefoner. overvejede bar at købe dem, og hvis jeg får min erstatning fra forsikringen så ville jeg give min familie en hver. (ro på, min familie består af 4 personer hehe). men hvis ikke jeg får erstatningen så, ville det måske lige være i overkanten bare at give ud for sådan et beløb. smiley

  • #6   22. dec 2012 Ven og ven. Det er en bekendt jeg har. Men har tjekket op på alle tingene, og han ligger heller ikk skjul på at han selvfølgelige tjener noget på det. ellers havde han jo ikk købt 12 stykker. Og jeg har så sandelig heller ikk tænkt mig at købe ALLE 12 stykker. ville købe 5 hvis det var.

  • #7   22. dec 2012 Haha fedt.



  • #8   22. dec 2012 Jacob R
    hvor kan man købe dem over nette til de penge selv ?


  • #9   22. dec 2012 Nej det er ikke svært at se hvad de står til. Men der er forskel på hvad ting står til, og hvad de bliver forhandlet til. ikk smarte?

  • #10   22. dec 2012 Og når jeg ikke selv ved noget om det, så kunne det godt være at der var nogle som vidste lidt mere om det, som kunne sige om det var en god pris eller om de som regel bliver forhandlet til en lavere pris. Nøjagtig som Jacob R skriver. Dog er hans svar ikke så relevant da jeg selvfølgelig selv har kigget priser og ved at man ikke kan få dem helt fra ny i butikken til den pris. Jeg er interesseret i at vide hvad de bliver forhandlet til


  • #11   22. dec 2012 Ja hvis man ik kan undværre 1 uge garanti måske
    og hvis han ville købe 5 styks så spare han jo 5000 kr
    synes jeg da helt sikkert er værd at tage med og han har jo undersøgt ved telenor at de er "gode" nok

    nu er det jo også sådan en populær mobil som taber ufatteligt lidt værdi i starten
    så er jo kun en god handel uanset idet de er nye og med film på kassen


  • #12   22. dec 2012 Be om at se kvitteringerne først, og ring derefter til telenor for at få bekræftet kvitteringernes ægthed ved dem. Så er du sikker. Men eftersom han har købt så mange, så virker det lidt underligt uanset hvad. Prisen ligger som du siger, ca. 1000 under markedsprisen for den, men da der kan være begrundet mistanke her, så ville jeg holde mig langt væk fra dem. Hvis det viser sig at de rent faktisk er varme, så står du med en masse penge i postkassen, og ingenting at vise for dem.

  • #13   22. dec 2012 Jeg takker for svar. Jeg tager ud og køber dem. smiley

  • #14   22. dec 2012 Jeg har stået med alle kvitteringerne i hånden. og de er hver og en tjekket ved både telenor, og ved at ringe til 114. Begge steder sagde de at der ikke var nogle problemer overhovedet.

  • #15   22. dec 2012 Tillykke med din nye mobil ,håber du blir glad for den smiley er i hvertfald glad for min og synes den er rigtigt lækker (den sorte)

  • #16   22. dec 2012 4500 så henter jeg en smiley

  • #17   22. dec 2012 Så bliver det en lang vej for dig eftersom jeg bor i Taastrup smiley

  • #18   22. dec 2012 Henter gerne en for 4000,-

  • #19   23. dec 2012 har en kammerat der bor i tåstrup han sender den da bare smiley

Kommentér på:
Helt ny Iphone 5 32gb

Annonce