{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lorte politi!!!
  • #1   24. dec 2012 Husk nu på historen er skrevet fra Danmarks mest pålidelige nyhedskilde!

• #2   24. dec 2012 mon ikke den er rigtig nok den der! ved godt de skriver meget lort, men tror nu den her er god nok

• #3   24. dec 2012 PUHA..
    Nakkeskud !

• #4   24. dec 2012 fuck en syg verden

• #5   24. dec 2012 Det kan man da kalde magt misbrug. De er jo helt rundt på taget de betjente.

• #6   24. dec 2012 ja ved heller ikke hvad fanden de tænker på.. det burde fandme udløse en fyreseddel!

• #7   24. dec 2012 Endnu et klart bevis på at det danske politi er en flok tikkende bomber, der ikke kan tænke selv.....

• #8   24. dec 2012 Slap nu af. Politiet er sku da kun mennesker, de laver fejl som alle andre gør. Men self er det da tragisk at det når sådan nogle ting sker.

• #9   24. dec 2012 Det kan godt være de er mennesker og alle kan lave fejl.. men det der er simpelthen ikke iorden.. jeg håber at de pågældende betjente står til skriftlig advarsel..

• #10   24. dec 2012 det er sku en syg verden vi går rundt i !!!

• #11   24. dec 2012 Self er det ikke i orden. Men synes det er forkasteligt at folk danner deres holdninger ud fra sådan en artikel. Der er jo overhovedet ingen garanti for at det er den helt rigtige historie.

• #12   24. dec 2012 Alene at manden hævder at han er brandmand bør fandme udløse en eller anden sirene i hovedet på betjentene der gør at de måske lige lytter til ham 2 min... Lyder sgu mærkeligt han er blevet smidt af på en tankstation uden at kunne veksle nogle fornuftige ord med betjentene...

Når det så er sagt så ligger betjente satme øre til meget lort... For alle de har fat i synes jo de er uretfærdigt behandlet.

• #13   24. dec 2012 A.C.A.B.... !

• #14   24. dec 2012 Hvis det er rigtigt (gentager HVIS),så er det da ikke med til at gøre respekten for politiet større ;-/

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #15   24. dec 2012 Belsi .
    Helt korrekt.. all criminals are bastards.. Ingen tvivl der, men har intet med emnet at gøre!

Politiet er som sagt bare mennesker, og denne idiot, som har slået en uskyldig burde have en skriftlige advarsel som det mindste, og burde også få en fyre seddel. De 2 andre politibetjente som først går ind, de kan nøjes med lille advarsel, da de som såen ik har noget med det slemme at gøre

• #16   24. dec 2012 [TWG]FreakaZoid ! - Den er skam god nok smiley Har fulgt lidt med i sagen på FB da jeg er venner med John's bror...

Håber satme også de psykopater får en fyreseddel, eller i det mindste en ordenlig opsang. Er jo desværre ikke første gang man hører de har været magtliderlige..

• #17   24. dec 2012 Det er virkelig en sørgelig historie, hvis den er sand

• #18   24. dec 2012 man kan da godt tænke at det var par af de magtliderlige der var på arbejde denne aften..

• #19   24. dec 2012 Stinna Tss > Er ikke i tvivl om det har fundet sted, men mere det faktum at EB er RET så gode til at overdramatisere og måske spille mere på offerets uskyld og gøre politiet værrer end de er. har dermed ikke sagt det er ok det der er foregået..

• #20   24. dec 2012 Sådan er det her i landet. Næsten ligemeget hvad en betjent gør så har det ingen konsekvenser. Men sådan er det jo i det hele taget i det offentlige.

Der hvor jeg opvoksede, var der nogle unge der "tvang" en betjent til at flytte fra byen, han var lidt for selvstyrende omkring loven og hans beføjelser. Hver gang der blev klaget, fik det ingen konsekvenser for ham. Han havde nærmest modsat virkning på samfundet. Så er det jo heldigt at der fandtes mennesker som var meget mindre bange for ham end han var for dem.

• #21   24. dec 2012 Om i vil det eller ej så er der så mange magt liderlige politi her i danmark at man sku tro det var løgn !

Den idiot der begyndte at tæve løs inden han overhovedet havde dannet sig en indtryk af situationen sku bare fyres på stedet.. håber han bliver sagsøgt langt op i røven ! Så det kan statuerer en eksempel til de andre !

• #22   24. dec 2012 Politidirektørens kommentar: "Det var en hændelig fejl, og den slags sker desværre. Vi beklager dybt"

Og så er den historie ude af verden. Det er sikkert sådan noget pis der bliver fyret af. Han får vel sikkert heller ingen erstatning, det har de sikkert også en god undskyldning for, ellers er de igang med at finde på nogen.

• #23   24. dec 2012 Uanset hvad, taler billederne for sig selv! og de må IKKE bruge deres knipler, uden de føler sig truet, eller der er slagsvåben indvolderet..

Jeg er selv normal for politiet..

Men der er sgu grænser!
    -De dækker over hinanden..

Håber satme Tømrermesteren Lars Olsen, får dem i retten og betaler ved kasse et!
    - Og at den stakkels forudrettet får en fornuftig jul alligevel! smiley

• #24   24. dec 2012 Lidt ligesom den idiot dumme diskussion om der blev råbt "perle". Nøøøj hvor kan nogen betjente da finde på de dummeste undskyldninger..

• #25   24. dec 2012 Freakazoid

Det er begrænset, hvor meget, der kan fejltolkes i denne sammenhæng. Jeg vil vove at påstå at hele handlingsforløbet er så sandt, som det kan være.

• #26   24. dec 2012 Lasse L > Som jeg siger, det er ikke fordi jeg ikke tror på historien, men jeg vil bare ikke sætte min lid til EB - de er om nogen virkelig fan af sensations-nyheder og de får en reaktion frem for folk - ligesom denne tråd.

Derefter glemmer mange nok at være kildekritiske og tænke over der er flere sider af samme sag (igen - taler generelt her, ikke kun i denne historie).
    Mange vælger at være i "chok" og føle medfølelse, i stedet for at slå koldt vand i blodet - finde sagens kerne, og tage en vudering DEREFTER.

Og igen - har ikke sagt det er forkert, såfremt historien er sand smiley

• #27   24. dec 2012 BMWlover

Politibetjente er grundigt uddannet og skal agere professionelt inden for deres erhverv. Hvis de ikke kan det eller begår ovennævnte fejl, er de bestemt ikke egnet til at være betjent. Da jeg selv ønsker at blive betjent, kan jeg fortælle dig, at det er meget svært at blive optaget pga. den store mængde af ansøgere. Derfor synes jeg bestemt, at man kan forvente, at betjente er nøje udvalgt blandt mængden og står til en fyring, hvis de ikke kan håndtere jobbet alligevel.

Alt for mange betjente får et magtliderligt sus, når de skal lege ordensmagten.

• #28   24. dec 2012 Michael
    Brug af stav må også godt ske selvom de ikke føler sig truet.
    De må gerne bruge stav for at stoppe farligt angreb på person. Altså stoppe en mand der sidder ovenpå en anden og slår løs.

Men her har betjenten vurderet forkert.

§ 18. Stav må kun anvendes med henblik på
    1) at afværge et påbegyndt eller overhængende angreb på person,
    2) at afværge overhængende fare i øvrigt for personers liv eller helbred,
    3) at afværge et påbegyndt eller overhængende angreb på samfundsvigtige institutioner, virksomheder eller anlæg,
    4) at afværge et påbegyndt eller overhængende angreb på ejendom,
    5) at sikre gennemførelse af tjenestehandlinger, mod hvilke der gøres aktiv modstand, eller
    6) at sikre gennemførelse af tjenestehandlinger, mod hvilke der gøres passiv modstand, såfremt tjenestehandlingens gennemførelse skønnes uopsættelig og anden og mindre indgribende magtanvendelse skønnes åbenbart uegnet.
    Stk. 2. Før stav tages i brug med henblik på rydning af gader, bygninger m.v. for et større antal personer, skal det så vidt muligt tilkendegives vedkommende, at politiet har til hensigt at bruge stav, hvis politiets påbud ikke efterkommes. Det skal endvidere så vidt muligt sikres, at vedkommende har mulighed for at efterkomme påbuddet.
    Stk. 3. Har politiets brug af stav mod person medført skade, skal den pågældende straks undersøges af en læge, medmindre det skønnes åbenbart ubetænkeligt at undlade lægeundersøgelse.

• #29   24. dec 2012 Og det er jo ikke sidste gang de laver sådan en svinestreg, de svin.
    Og se lige hvad vagtchefen skriver FØØØØJ Siger jeg bare, de holder virkelig hånden over hinanden..

"Hos Sydsjællands- og Lolland-Falsters politi bekræfter vagtchef Ove Christoffersen, at politiet sendte flere patruljer til 'Joe´s Garage' i Slagelse efter en anmeldelse om 'tumult og uorden'.

- Det er skrevet som en 'hændelse' på døgnrapporten, men der er ingen oplysninger om, at der er brugt knipler eller har været anholdte, siger vagtchefen. Han henviser til, at man må klage ad sædvanlig vej, hvis man mener, at politiets opførsel kan kritiseres."

Har selv været indblandet i en lignende sag hvor der blev brugt hund, hvor de nægtede alt.

• #30   24. dec 2012 Slap nu lige af. Man skulle fandeme tro i ville have et land uden betjente. Der skal trodsalt være nogen til at straffe alle der begår kriminalitet, ligesom vi har et SKAT til at nakke alle svin der snyder.

Men ja, denne episode lyder noget voldsomt, og må da give en noget hård advarsel til betjentene der gik over stregen.

• #31   24. dec 2012 det er desværre ikke første gang Politiet i Slagelse ikke magter opgaven.

- for bare 3 uger siden lod de en spritbilist køre, efter at han havde påkørt et hus og vi var nogle stykker som fløj ud i bilerne for at få ham stoppet, da han selvfølgelig stak af.
    - da vi endelig havde fået stoppet denne ældre herre viste det sig af det var en forholdsvis kendt person her i Slagelse ved navn Leif Hansen, en tidligere byggematador og Socialdemokrat i Slagelsekredsen.
    Men da betjentene kom og så hvem det var, fik de sig en kort snak med manden som dårligt kunne stå på benene og i hvert fald ikke kendte noget til at have påkørt et hus. og da jeg tændte fuldstændig af over de ikke mente det var nødvendigt at alkoholteste manden fik jeg blot besked på " at gå hjem i min seng, for klokken var jo blevet mange" ..

Damen som ejer huset som han påkørte kan ikke få dækket skaderne af ulykken, for betjentene har ikke skrevet rapport om ulykken og den er derfor "teknisk set" ikke sket. FEDT

• #32   24. dec 2012 Jakob

Det kommer slet ikke bag på mig, Betjentene er ikke et hak bedere end dem i polen og andre korrupte lande.

• #33   24. dec 2012 Gu er det da synd for brandmanden, men mon ikke han får en undskyldning?

Nu kan jeg jo kun dømme udfra artiklen på EB, men prøv at sætte jer i betjentens sted. De to første betjente hiver de tatoverede gutter ud. En tredje betjent kommer ind og ser en mand ligge på gulvet og en anden man bøjet ind over ham. I kampens hede og bla bla bla ser betjenten det jo nok som et overfald og reagerer.

Forstil jer at I lå på gulvet og fik prygl. Og en betjent kommer ind med hænderne i lommen og siger: "Nå folkens, hvad sørensen har i så ellers gang i her, hva?"
    Så ville fanden være løs fordi politiet aldrig gør noget...

Betjenten lavede en fejl, det var ikke så godt. Tør øjnene og kom videre...

• #34   24. dec 2012 René W > Er da glad for jeg ikke er den eneste der har den holdning

• #35   24. dec 2012 Lasse L
    Læger begår også fejl, og indimellem med døden til følge ?

• #36   24. dec 2012 BMW_Lover: Du kan sgu da ikke sammenligne politiet med læger. Som politibetjent er det en sag om vurdering, og nogen gange bliver der truffet forkerte vurdering, for at være på den sikre side.

Hvor tit hører du om en læge der lige lavede en "hovsa", fordi han troede han lige kunne gøre det på sin egen måde. Som læge har du jo ikke frit slag på hylden som sådan, der er nogen gange hvor man sikkert bliver nødt til at tænke udenfor feltet, men så er man sgu heller ikke ene mand om det - Der er du flere praktiserende læger, som er med til at tage en beslutning!

• #37   24. dec 2012 + > Det ændrer ikke på at læger også til tider skal handle hurtigt, og tage en beslutning på et splitsekund, ligesom politiet, som så kan komme med et udfald som man ikke ønskede!

• #39   24. dec 2012 Politiet kan self lave fejl men lyder da helt vildt dette her. Det er hvad man får ud af kun og ansætte betjente som ynder og rende i militær støvler være skaldet pg tusset op og ned af armene. Det er svært og have pg gøre med en betjent der ligner en kriminel

• #40   24. dec 2012 [TWG]FreakaZoid !: Det er rigtigt nok, men det gælder også i så mange andre fag. Men det her er jo ikke første gang politiet handler alt for hastigt, hvor det ikke engang var nødvendigt. Man kan altid være glad for at, læger i Danmark er gode til at tage hurtige, og gode beslutninger.

• #41   24. dec 2012 + > Enig .. det er på ingen måde acceptabelt, men vi kan vel forhåbenlig blive enige om at der sker fejl - hvilket på ingen måde er hensigtmæssigt .. man kan vel så håbe, at der vil komme en fair og reel rettergang ud af denne sag (ligesom der burde i alle sådanne siturationer), således der trodsalt ikke kun vil ske "fejl" uden der vil ske retfærdighed (selvom det hele her helst skulle undgåes).

God jul!

• #42   24. dec 2012 Ville da sige at det ikke er alle betjente der er sådan, en af mine ældste venner igennem 11-12 år er da politimand i dag og han er da noget af det sjoveste og varmeste menneske jeg kender smiley

At den så får lidt gas med "jens betjent" " jokes tager han meget cool. Og er selv interesseret i biler og han ved godt vi er et par stykker og biler der ikke er helt lovlige mht til motor tuning. Men tager det med et gran salt smiley

• #43   24. dec 2012 Jesper > Det er heldigvis også min erfaring at langt de fleste jeg har mødt har altid været venlige og udvist personlig respekt overfor mig, dog med den autoritet betjentene nu skal udvise! Desværre er der brodne kar i alle kanter af dette land.

• #44   24. dec 2012 Hold kæft hvor er i godt til at svine Politiet..
    Bare husk jeres ord når i sidder og piver over jeres bil er stjålet, eller der har været indbrud eller vold hos jeres familier.
    Lyder satmer som i ville leve i en verden uden politi.

Jeg vil ikke udtale mig om sagen da jeg ikke tror meget på EB da de sikkert kun har hørt om handlingerne fra offerne. Men er den sand er den absolut ikke heldig.

• #45   24. dec 2012 Synes desværre tit det er sådan med de yngre betjente, de har en mærkelig attityde. Sådan lidt se mig jeg bestemmer jeg har en pistol. Men igen der kan ske fejl for selv den bedste når adrenalinet pumper. Men det er meget nemt, når en af betjentene ringer pga brand i hytten, ja så kommer der præcis ingen og hjælper næste gang.

• #46   24. dec 2012 MB - På det punkt skal jeg med glæde stå ved min holdning til dem. I hvertfald når det gælder politiet i Aalborg. De er ligeså uduelige i sådanne situationer som du nævner. 2 gange har jeg oplevet nu at de har påstået de ikke har ressourcer til at sende en vogn ud. Den ene gang blev min mor overfaldet af hendes eksmand, brækkede 2 fingre og fik smadret alt udvendigt ved huset. 2 gang var så sent som i sidste uge, hvor min nabo kom og bankede på, fordi hun var skide bange da der bor en psykopat i opgangen, som havde truet hende på livet, og som før har prøvet at sparke hendes dør ind. Og samtidig med jeg stod sammen med hende og ringede til politiet, stod idioten og hans dame og råbte de vil slå hende ihjel osv osv. Men alligevel gad de ikke lige sende en vogn ud.. Og vil godt lige understrege at begge gange har jeg været ude at trille om aftenen, hvor jeg er blevet stoppet, og de har fortalt det er fordi de ikke har noget at give sig til... Så har sådan ca 0 respekt for dem efterhånden smiley Om det så er selve betjentenes skyld, kan selvfølgelig diskuteres..

• #47   24. dec 2012 MB.
    Sku det ske så jeg ret sikker på politiet vil være pænt lige glad.
    bliver din bil stjålet. så det bare skide surt men ikke noget de tager sig af.. det der jo ikke penge til.

få du indbrud kommer de forbi peger på det sted tyven kom ind og køre igen. sku dene sag blive opklaret så det kun fordi de falder over gerningsmanden hos bageren

sku du gå hen og få tæsk så stol på du ikke bliver taget seriøst. du har jo sikkert været lige så dum som din modstander.

der er en grund til at politiet ikke bliver taget specielt seriøst i danmark og må indrømme jeg intet tilovers har for dem.

• #48   24. dec 2012 Ved godt det nok var pænt dårlige eksempler jeg lige hev frem.

Faktum er at der bliver skåret ned hos dem også og i en så stor stil at de selv bliver fustreret over de ikke kan give den ydelse de selv vil give. Sørgeligt.
    Det berør lige nødagtig de områder du skriver. Endnu mere sørgeligt.

Politiet har min sympati på det område at de virkelig prøver, men bliver presset til det unaturlige. Det føre desværre til fejl som vi andre også oplever i en stredset hverdag..
    Længe leve krisen..

• #49   24. dec 2012 Ja de har jo helt klart fejlet her! Totalt overgearede.
    Nok sure over at være blevet revet væk fra citronmånen:)

• #50   26. dec 2012 det sjove i danmark er jo at man klager over politiet til politiet, den er jo tabt på forhånd.

• #51   28. dec 2012 Der er 15 procent gode og ærlige betjente og resten gør deres job og er regl ryttere med ingen fornemmelse for folk og omstændigheder min tiltro til politiet er meget meget lille da jeg kun har oplevet de forkerte!

Kommentér på:
lorte politi!!!

Annonce