{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.723 visninger | Oprettet:

Køb af Gamer Pc. Hjælp {{forumTopicSubject}}

Ved godt, at dette er bilgalleri, men der må være nogle computer hoveder, der lige gider at hjælpe mig med hvilken computer, jeg skal købe. Computeren SKAL kunne spille fx Battlefield på aller bedste grafik.

Budget : 7000-8000,-

Har kigget på den her? Er den god, eller findes der bedre computere i denne prisklasse? Evt gerne sende et link.
http://www.sharkgaming.dk/monstersli.html

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Gamer Pc. Hjælp
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #1   28. dec 2012 Tvivler på at du får noget bedre til pengene.. 660 i sli, 3570k og 8gb ram, og man er ret stærkt kørene, kan self altid blive vildere, men til de 8000kr er det ik muligt

• #2   28. dec 2012 Byg selv
    Det er halv pris af en færdigbygget samt du får noget der er vildt til lige dit behov

• Bjerggaards

#3   28. dec 2012 Har lige kigget på prisen for det der, eneste jeg ik kunne finde var kabinettet, men har valgt at sige at det nok koster 700kr, og ellers valgt de billigste der var på listen, og det gav 7309kr, så vil du spare lidt penge, så samler du selv smiley
    Grafikkort 1540 x2
    Cpu 1448
    Ram 289
    Kabinet 700
    Bundkort 755
    Strømforsyning 510
    Hdd 371
    Dvd brænder 156

• #4   28. dec 2012 "Det er halv pris af en færdigbygget samt du får noget der er vildt til lige dit behov "

Nej, det er sgu ej. De to 660 alene er knap halvdelen i indkøb.

Når det så er sagt, så ville jeg gå i en STOOOOOOR bue udenom Shark Gaming.

• #5   28. dec 2012 Gid jeg selv kunne finde ud af at bygge min egen computer - har desværre ingen anelse om hvordan, man gør.... Så det skal være en færdigbygget computer.

÷ Tonser Tonny ÷
    Hvorfor skal jeg gå udenom Shark Gaming? smiley

• Bjerggaards

#6   28. dec 2012 BMW
    Der er absolut ingen grund til 16gb endnu, det er ren pynt at kunne skrive. Det er først nødvendigt med 8gb+ når man leger i store photoshop eller 3d projekter
    smiley
    Derfor er 8gb stadig mere end rigeligt

• #7   28. dec 2012 De har et tvivlsomt ry i branchen (lange leveringstider, elendig RMA osv.), og så har computeren tvivlsomme specs. P67 til en Ivy Bridge CPU? Arh... Strømforsyningen er også noget juks, der larmer som Linses Kesslers lokum.

Ser lige om ikke jeg kan finde noget bedre til dig til 8k smiley

• Bjerggaards

#8   28. dec 2012 Har ik selv nogen erfaring med sharkgaming.
    Men hvis de er som der bliver beskrevet, så ville jeg også gå en tur udenom, og ja bundkort + cpu passer ik helt sammen xD (Ja jeg sov lidt der!)
    Men kender du ik nogen, som bare har lidt forstand på computere, for så kan du jo bare bestille dele hjem, og få ham til at samle det, havde selv gerne hjulpet dig, men der er sq lige lidt langt hen til dig smiley

• #9   28. dec 2012 BMW >>

Hvis du selv tror på det, så er det fint.

Din computer an jo ikke engang køre de nyeste spil nu i noget der bare ligner højeste settings.

• #10   28. dec 2012 Tonser Tonny
    Tak, det vil være super hvis du kan finde noget bedre smiley

• #11   28. dec 2012 Denne her ville jeg nok vælge, hvis jeg ikke kunne samle selv:

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99108&type=pcsystem

Den findes også i en anden version med en 180GB Intel SSD til 7995,-, men de 400,- er givet godt ud for den 256 GB SSD fra Samsung, der er en af de allerbedste på markedet.

• #12   28. dec 2012 BMW: Ti nu stille snart. Du fører dig frem uden at vide noget som helst om, hvad du snakker om (du har for tre timer siden skrevet på min kammerats Supra, en kommentar hvor du netop udviste, at du ved absolut nada om hvad du taler om).

• #13   28. dec 2012 BMW >>

Sikke du kan kæfte op som et lille barn.

Nu skal jeg forklare dig noget, din ihh så store og fancy i7-3820 er rent faktisk dårligere i spil end f.eks. en i5-3570K. Så hvis du nu undersøger tingene lidt inden du udtaler dig så kommer det nok alle til gode. Men bare det at du foreslår 16gb ram til en gamer computer. Haha kan du også svare mig på hvorfor du har købt en PSU på 1200w når din maskine ikke engang trækker 500w.

Gider ikke engang begynde på dit lille GFX som aldrig vil kunne levere f.eks. BF3 med alt på max med over 50 fps.

• #14   28. dec 2012 Uanset hvad så kan du IKKE(anbefales) køre med std køler på 3570 cpu'en jeg har selv valgt cooler masters tx3 som gør det MEGET fint, prisen taget i betragtning smiley

Det var + 200
    Udover det så skal du også sige 850 kr til en windows version (Det funker bare bedst!)

Jeg har for nyligt stået i samme situation som dig, jeg valgte bare at bygge selv smiley (hvilket jeg forresten aldrig havde prøvet før ;)) Jeg så fx denne video først smiley

http://www.youtube.com/watch?v=pKnbazLsM7g

Kommentér på:
Køb af Gamer Pc. Hjælp

Annonce