1.251 visninger
|
Oprettet:
Fullrate {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste der har problemer med hastigheden for tiden, siden november måned har den på fullrates hastighedstest vist
3 Mb/s nogle gange 6-7 andre gang 8.
men aldrig over 10 Mb/s. Jeg har op til 20mb/s
og normalt ligger den inkl overhead på ca 15, i gennemsnittet.
er desuden 1.2 km fra centralen, og kan ikke få højere end de 20, desværre.
Så er der andre der har fullrate, der bor på amager der kan komme med noget input, angående hastigheden, for jeg er under halvdelen af hvad jeg forventer..
aug 2011
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210
og den var da også op på 16, et par sjældne gange,
sep 2003
Følger: 60 Følgere: 53 Biler: 5 Emner: 168 Svar: 736
har haft mine kampe med dem
aug 2011
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210
men det sidste 4 måneder har forbindelsen været aht.. virkeligt.
Man kan ikke engang downloade 100mb uden at vente 40-45 min
det skal siges at jeg har kontaktet dem 2 gange nu undskyldninger hele vejen, men hvem skulle man vælge? som ISP?
jun 2005
Følger: 5 Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 699
aug 2011
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210
pisse irriterende altså, vi gerne have haft den højeste forbindelse men bor da også de 1200m væk,
Parker - Jeg er også ganske tilfreds, har været ind og læse om alle de andre ISPs, Fullrate ligger da også over middel, har ikke fået en krone ekstra jeg skulle betale, og det har altid virket, (forbindelsen) men nu trækker jeg ikke det jeg skal,
så hvis teknikeren ikke finder fejlen, bliver jeg nød til at fortælle dem at jeg skal have en ny router, da deres Zykxel lort ikke er stabilt..
aug 2011
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210
Hej *******
Tak for din e-mail.
Jeg kan se en del støj på din linie, dette kan påvirke hastighed og stabilitet. Derfor vil jeg bede dig tjekke følgende:
Er du sikker på at routeren er tilsluttet direkte til telefonstikket med medfølgende 1.5 meter kabel?
Er du sikker på der ikke er telefoner eller andet udstyr tilsluttet direkte til husets telefonstik?
Har du andre stik på adressen du kan forsøge at tilslutte routeren til?
Hvis alt er opsat korrekt, må jeg bede dig kontakte support på 32 15 45 00 for yderligere fejlsøgning samt evt. bestilling af teknikerbesøg.
Venlig hilsen
Drazen
Fullrate A/S
Hvilke selskab har medarbejder kl 22.40
men nu måler den igen 15.** efter han genstartet den
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 77
Har også deres tv pakke, den kører også som den skal.
aug 2011
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210
hvor langt bor du fra centralen?
jun 2005
Følger: 5 Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 699
nov 2012
Følger: 31 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 37 Svar: 153
jul 2010
Følger: 12 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 37 Svar: 568
Fullrate har prøvet igennem teknikere at få mit Fullrate net til at fungere, i samlet to år - men først da jeg ringede ind og opsagde det, tilbød de en såkaldt "VIP"-tekniker!? .. Som først ville gå, når det virkede? Måtte pænt fortælle dem at det var MEGET forsent - og plat, først at tilbyde mig det nu.
I dag er jeg enorm lykkelig over min YouSee forbindelse.
Fullrate