{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.245 visninger | Oprettet:

V
V
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210

Fullrate {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der har problemer med hastigheden for tiden, siden november måned har den på fullrates hastighedstest vist

3 Mb/s nogle gange 6-7 andre gang 8.

men aldrig over 10 Mb/s. Jeg har op til 20mb/s

og normalt ligger den inkl overhead på ca 15, i gennemsnittet.

er desuden 1.2 km fra centralen, og kan ikke få højere end de 20, desværre.

Så er der andre der har fullrate, der bor på amager der kan komme med noget input, angående hastigheden, for jeg er under halvdelen af hvad jeg forventer..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fullrate
  • V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#2   3. jan 2013 Ja, I know, man får hvad man betaler får, men nu lover de jo op til 20 :).
    og den var da også op på 16, et par sjældne gange,

• #3   3. jan 2013 Det kører som vinder bælser
    har haft mine kampe med dem

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#4   3. jan 2013 Har ikke rigtig haft problemer med dem som sådan,
    men det sidste 4 måneder har forbindelsen været aht.. virkeligt.

Man kan ikke engang downloade 100mb uden at vente 40-45 min
    det skal siges at jeg har kontaktet dem 2 gange nu undskyldninger hele vejen, men hvem skulle man vælge? som ISP?

• #6   3. jan 2013 sidder med en op til 35-2 og kører 33-1.9 så jeg er ganske tilfreds med fullrate. hjælper nok også at jeg bor 400 meter fra centralen

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#7   3. jan 2013 Afiliated - problemet er at det er som om de booster mit hastighed lidt hvergang jeg har skrevet en email, og at de så ringer mig op, så ender den på de normale 14-16, så dagen efter, så er den nede på 6-7, de har nu lovet at sende en tekniker herude på torsdag, for at tjekke telefonstikket, (anden gang) de gøre det,

pisse irriterende altså, vi gerne have haft den højeste forbindelse men bor da også de 1200m væk,

Parker - Jeg er også ganske tilfreds, har været ind og læse om alle de andre ISPs, Fullrate ligger da også over middel, har ikke fået en krone ekstra jeg skulle betale, og det har altid virket, (forbindelsen) men nu trækker jeg ikke det jeg skal,

så hvis teknikeren ikke finder fejlen, bliver jeg nød til at fortælle dem at jeg skal have en ny router, da deres Zykxel lort ikke er stabilt..

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#8   3. jan 2013 Arh lidt service har de da; fik lige sendt en Email kl 21.** med et vedhæftet screenshot af min 3.21 mb hastighed, så fik jeg da en Email tilbage,

Hej *******

Tak for din e-mail.

Jeg kan se en del støj på din linie, dette kan påvirke hastighed og stabilitet. Derfor vil jeg bede dig tjekke følgende:

Er du sikker på at routeren er tilsluttet direkte til telefonstikket med medfølgende 1.5 meter kabel?
    Er du sikker på der ikke er telefoner eller andet udstyr tilsluttet direkte til husets telefonstik?
    Har du andre stik på adressen du kan forsøge at tilslutte routeren til?
    Hvis alt er opsat korrekt, må jeg bede dig kontakte support på 32 15 45 00 for yderligere fejlsøgning samt evt. bestilling af teknikerbesøg.

Venlig hilsen

Drazen
    Fullrate A/S

Hvilke selskab har medarbejder kl 22.40 smiley
    men nu måler den igen 15.** efter han genstartet den

• #9   3. jan 2013 Jeg har aldrig haft nogle problemer med Fullrate, kører på en 20/2 forbindelse, og har altid haft den hastighed jeg betaler for.
    Har også deres tv pakke, den kører også som den skal.

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#10   3. jan 2013 Søren - som sagt så kunne det jo være routeren der fucker, who knows, men jeg må tage fat i dem her på torsdag, hvis der ikke sker noget,

hvor langt bor du fra centralen?

• #11   3. jan 2013 deres zyxel routere er heller ikke for gode. prøv og se om du kan få en netgear router det hjalp meget hos mig

• #12   3. jan 2013 Parker . - Enig med det, de er så lort.. Mit internet går tit pga deres router så skal den have en reboot.

• #13   4. jan 2013 Jeg sagde Fullrate op på dommedagen, og skiftede til YouSee. Godt nok rart at have stabilt net igen.

Fullrate har prøvet igennem teknikere at få mit Fullrate net til at fungere, i samlet to år - men først da jeg ringede ind og opsagde det, tilbød de en såkaldt "VIP"-tekniker!? .. Som først ville gå, når det virkede? Måtte pænt fortælle dem at det var MEGET forsent - og plat, først at tilbyde mig det nu.

I dag er jeg enorm lykkelig over min YouSee forbindelse.

Kommentér på:
Fullrate

Annonce