{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

pc problem med win 8 {{forumTopicSubject}}

ca 5 gange om dagen får jeg denne besked :

"din pc løb ind i et problem og vi genstarter den for dig"

det er kommet lige efter jeg opgradere windows 8 over nettet, så jeg fik ingen cd med og har heller ikke lyst til at skulle formatere det hele, så har i et bud på hvad jeg kunne gøre for at fixe det problem

ps. der kørt antivirus og malware programmer og der skulle ikke være noget på computeren

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pc problem med win 8
  • #1   6. jan 2013 Så må du påvise en dumpfil eller lign. smiley

• #2   6. jan 2013 ja der kommer godt nok en fejl kode, og der står jeg kan søge på fejlen men den vises så kort at jeg ikke kan nå at skrive den ned på papir

• #3   6. jan 2013 Find et kamera og have klar til at tage et billed når den gør det. smiley

• #4   6. jan 2013 jep jeg sidder klar med et smiley

• #5   6. jan 2013 Du kan også trykke F8 lige inden opstart og vælge at den ikke skal genstarte ved fejl, så bliver fejlbeskrivelsen stående.

• #6   6. jan 2013 Hvor gammel er den computer du har installeret det på?

Jeg har nemlig også købt det til min computer, og jeg har bla nogle skærm problemer da min computer er 5 år gammel, så indtil jeg fik lavet den rigtige skærmopløsning, genstartede min nogle gange også. Læste nemlig mig frem til at de lidt ældre computere KAN have svært ved at byde det nye win 8 velkommen, og at de arbejder på at få det problem løst. Siger selvfølgelig ikke det ER problemet, siger bare hvad jeg har læst lidt om her og der. Er nemlig ikke computer kyndig overhoved. smiley Ellers syntes jeg win 8 er super fedt, tingene går bare hurtigt og glidende.

• #7   6. jan 2013 Sorry for Off Top. men hvorfor har i valgt Windows 8 det fungere helt af helved til på en normal maskine, det kommer først rigtig til sit fulde på en tablet eller touch screen, har testet Win 8 i 3-4 mdr. nu og er kun skuffet over det, efter alt det de havde blæst det op til..

• #9   6. jan 2013 Umiddelbart er der flere ting i Windows 8 der fungerer rigtig godt, men jeg vil give ret i at Metro interfacet er til at få grå hår i hovedet af.
    Vi installerede det på en kammerats computer så sent som i fredags, og efter at have installeret Classic Shell, så har jeg meget svært ved at argumentere for at bruge Windows 7 i stedet.
    http://www.classicshell.net/

• #10   6. jan 2013 min er 14 måneder og er en stationær pc
    men har fået løst lidt af problemet ved at jeg har slettet mine antivirus programmer som jeg havde ved siden af det win 8 selv bruger

• #12   6. jan 2013 nå jamen jeg regnede også med at jeg kunne bruge min avast og malware. men fik at vide at i win 8 der var det hele indbygget så der kunne det give konflikter hvis man havde det ved siden af.
    men er det noget i andre kender til, og kan man nøjes med at bruge win 8 egen forsvar

• #13   6. jan 2013 Windows 8 har ikke særlig meget forsvar i forhold til traditionelle antivirus-programmer.

Jeg installerede Avast på min kammerats pc i fredags, og det kører uden problemer.

Kommentér på:
pc problem med win 8

Annonce