{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

acer bærbar - smadret skærm? telia? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har sådan en Acer bærbar som er købt ved telia med mobilforsikring som de gav med dengang.

min bærbars skærm er helt smadret, da den lå på gulvet i klasseværelset, jeg ved ikke hvem der har gjort det.

da jeg har forsikring på? får jeg så en ny eller


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  acer bærbar - smadret skærm? telia?
  • #1   14. jan 2013 Min skærm blev lavet, tastetur og noget plastik ramme
    .. og har nu ikke set pcen siden oktober smiley


  • #2   14. jan 2013 hold da kæft. du må jo klage? det skal være ordnet indenfor en rimelig tid, og de skal stille dig en lånepc til rådighed. det har du jo egentlig krav på

  • #3   14. jan 2013 Det vidste jeg faktisk ikke..
    Men min opfattelse af Mondux, er at de ikke har styr på så meget, har fået afvide af Mondux at de har betalt regningen hos Acer, og Acer siger de ikke har modtaget penge.. Du kan godt høre jeg føler mig anal kneppet..

    Jeg siger kun dette, så du evt. kan undgå dette, eller ganske enkelt, bare være forberedt.. smiley


  • #4   14. jan 2013 Mike - hvis det er historien du har fået så er den lyv.

    Aser har værksted i tyskland hvor maskinerne kommer ned, i sager hvor der skal betaling for rep (fx. fra et forsikringsselvskab) er det nok med at den danske service partner faxer en underskrift på at tilbudet om rep er godkendt til Asers værksted, og så laver de den og den er retur inden for et par dage.

    Betalingen overføres hver månede, og den skal de ikke have inden de laver den.


  • #5   14. jan 2013 C G
    Wuuhu, hvor er det bare typisk, at folk skal trække sådan rundt med en smiley


  • #6   14. jan 2013 Med mindre naturligvis at Mondux er så dårligt økonomisk stillet at de ikke har betalt disse tidligere regninger, og at Aser derfor aht taget din maskine som gidsel indtil Mondux får betalt gammel gæld til Aser.

  • #7   14. jan 2013 C G

    Tja, jeg tør ikke svare på det specifikt smiley
    Men, er igen idag blevet lovet at nu sker der noget X-l

    Krydser da bare fingre smiley


  • #8   14. jan 2013 The M - du får en ny hvis rep prisen overstiger ny prisen.

    Ved en flækket skærm er det ikke sikkert det er tilfældet.


Kommentér på:
acer bærbar - smadret skærm? telia?

Annonce