{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
19.639 visninger | Oprettet:

indvendig beklædning i campingvogn {{forumTopicSubject}}

jeg skal have nyt beklædning over det hele i min campingvogn da jeg er ved at bygge den om.

hvad er den billigste løsning, har selv umiddelbart tænkt 3mm træfiner og så bare male det, skal ikke ligne en million, skal bare fungere og være meget billigt, da vognen ikk kan bære at få stoppet alt for mange penge i den

har i nogle bud, det drejer sig ca om 25m2

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indvendig beklædning i campingvogn
  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #1   22. jan 2013 Du har sådan set selv svaret på det.
    Tror ikke du finder noget billigere end 3mm finer/beklædningsplader

husk dog at få godt med lægter bagved, der hvor du påtænker at sætte skabe mm. op, da det jo ellers bare river beklædningen af når du drejer hvis det ikke er gjort fast i lægterne.

Skal det være super billigt, kan du købe beklædningsplader i jem&fix for ca 40kr/m2 når det er på bud, det er så med "forhøjninger" så det skal vendes med bagsiden ud af, og er så kun ca 1½mm tykt på de tynde sider, så kommer man til at banke en fod ind i væggen, så går den igennem med dem.

Men de 3mm finerplader du kan købe på tømmergården er helt fine til det formål.

• #2   22. jan 2013 super det vil jeg da bare købe så, jeg takker herfra(:

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #5   23. jan 2013 Ja, isolering er en god ide, du kan enten bruge flamingo, i samme tykkelse som de lægter du bruger, eller glasuld/rockwool, som er billigere, og isolere bedre mod varme/kulde, dog lidt mere besværligt at arbejde med, da du skal have det bundet op inden du sætter plader på (såfremt du vil bruge hele plader)
    Det gør også at væggene ikke ryster så meget under kørsel, når de er fyldt ud med isolering, samt det hjælper også lidt på at dæmpe udenoms støj når man sover.

• Sysser S
    Sysser S Tilmeldt:
    mar 2021

Følger: 1 Svar: 1
    #6   22. mar 2021 Hej
    Jeg skal beklæde en campingvogn indvendigt, så fladerne bliver ensartede og udspartler småfejl og ujævnheder. Hvad er godt at bruge og ikke til den dyre side? Det skal være i en neutral farve såsom beige eller meget lys grå.
    Tænker en boligvinyl, film eller lign. men kan ikke finde det nogen steder? smiley
    vh Sysser

Kommentér på:
indvendig beklædning i campingvogn

Annonce