{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Computer hjælp {{forumTopicSubject}}

Har lige fået ny bærbar, vidste sådan set godt at musen på computeren var irriterende da en klassekammerat har en magen til, den zoomer nogen gange når man rører med fingeren og vil flytte curseren, ligesom den kan finde på at "gå tilbage" på hjemmesiden...

Kan man slå det fra?? smiley Det er en Acer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer hjælp
  • #1   24. jan 2013 køb dig en anden comp i mine øjne men ja de skulle kunne slåes fra med en knap du holder nede og så trykker på en a f1-f12 numrene det kan man på min asus

  • #2   24. jan 2013 som sagt har lige købt en ny, men købte trådløs mus med, men bruger den meget på sengen og i sofaen, så der er musen ikke meget bevendt smiley Kan ikke lige finde ud af det på de knapper.. Nogen med acer erfaring?


  • #3   24. jan 2013 der skulle gerne være noget software til at styre mousepad'en hvis den har ekstra funktioner, somregel inde i kontrolpaneler, og/eller nede i hjørnet hvor du også kan justere lydstyr se batteri kapacitet osv...

  • #4   24. jan 2013 der er noget der hedder "pegeredskab" ?



  • #5   24. jan 2013 tjek dit tastatur der skulle gerne være en knap ved space tror det er til venstre der hedder fn og så skal du vist trykke på f8 eller f9


  • #6   24. jan 2013 det er Fn+F7 du skal trykke på for at slå den fra/til

  • #7   24. jan 2013 jeg har haft en før
    det var sådan at man sku højreklikke på skrivebordet > personlige egenskaber > til venstre står der noget med mus. et eller andet i stil med skift markør indstillinger eller sådan noget. tryk på det og kig rundt der. er sikker på det ligger der, kan bare ikke huske hvad du skulle trykke på præcist men hvis du sender mig billeder af det på pb kan jeg guide dig frem


  • #8   24. jan 2013 kan godt lide der ikke er en eneste der fatter spørgsmålet smiley men det er vel at forvente på et bazoom forum smiley

    har mit windows på engelsk, da jeg fortrækker dette så prøver lige...
    Control panel> Hardware & Sound > Mouse under "Device and printers"
    Kontrol panel> Hardware & lyd > mus

    er ikke sikker på du kan slå de forskellige funktioner fra, men er rimlig sikker, du kan også fjerne den driver der fulgte med til pc'en (men der vil jeg sige held og lykke med et lille grin på) for så bruger den standart driveren fra windows og der er som regel ikke nogle af de der funktioner som scroll/zoom osv.. smiley


  • #9   24. jan 2013 lidt for langsom en enkelt ud over mig selv fattede det smiley

  • #10   24. jan 2013 ja det rasmus skriver kan du også gøre smiley

  • #11   24. jan 2013 Rasmus: Folk prøver jo bare at hjælpe smiley og tak for dit svar smiley Forstår simpelthen ikke logikken i sådan en mus, det skøjter jo rundt, zoomer ind og ud, musen låser og man scroller op og ned, og ligepludselig går man en eller to sider tilbage.. Heldigvis har jeg min trådløse mus, for er sku godt tilfreds med computeren, rimelig hurtig, vejer kun 2,3 kg og dejlig stor skærm men tynd smiley

  • #12   24. jan 2013 nu slog jeg alt fra, så må vi håbe det hjælper smiley tak tak. og det du sagde rasmus var det samme som jeg fandt i højre hjørne fra første råd smiley

  • #13   24. jan 2013 rune p

    at folk prøver at hjælpe er jeg udemærket klar over, men hvis man hjælper med noget forkert kan det jo have fatale konsekvenser i visse tilfælde, ved godt det ikke kan her og slet ikke for dem, ikke lige her, men det er stadig ikke en go' ide at opbygge sådan nogle vaner...

    nå op i et eller andet med det, en lille filosofi, hver gang du bruger et nyt stykke hardware/værktøj er det som første gang du skal lærer at cykle, du lær hurtigt at køre lige ud, men teknikken til at kunne køre effektivt tager et godt stykke tid at "lære"

    hvis du bruger musen vender du dig til den, og kommer garangteret til at savne de funktioner den har hvis du engang køber en computer som bare har et "normalt" mousepad smiley


  • #14   24. jan 2013 rune p

    nu nævnte jeg kun andet råd, fordi jeg tjekkede efter på min egen og jeg har ikke installeret det software der høre til, ergo er der intet lille mousepad ikon nede i hjørnet smiley


Kommentér på:
Computer hjælp

Annonce