{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal ny 17"bærbar
  • #2   29. jan 2013 hvad skal den bruges til?:D

og hvad er budgettet på?

• Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 355
    #3   29. jan 2013 Nu ved jeg godt, at det er et lidt træls forslag når du spørger om noget andet, men må jeg ikke anbefale en 15,6" i stedet, medmindre den skal være (næsten) stationær. Jeg synes hurtigt, at en 17" bliveralt for stor og tung at slæbe rundt på, og der er ikke meget forskel på en 15,6" (som de er idag) og en 17,3". Har selv en gl 17" og købte den kun fordi en 15", på daværende tidspunkt, ikke havde numerisk tastatur - det har de idag!

• #4   29. jan 2013 Hvis manden vil have en 17" så vil han vel have en 17"... Transportmæssigt ja, så er sådan en lidt stor at rende rundt med, men du har altså også en hel del mere billede at gøre med på den end du har på en 15.6". Bare min mening.

Og skal han nu bruge den til andet end bare at surfe på såsom f.eks film, så får du lidt mere ud af det ved at se på sådan en istedet.

• Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 355
    #5   29. jan 2013 Enig! Men jeg har bare aldrig gidet slæbe min med nogle steder og har i stedet købt 13" til at tage med, så min 17" kun behøver at være stationær. Men igen - blot et indspark smiley

• #6   29. jan 2013 Det kommer helt an på, hvad du er til - Windows eller Mac OS X? Hvad du skal bruge den til - studier, arbejde eller blot hjemmebrug? Ja, spørgsmålene er mange.

• #7   29. jan 2013 jeg har pt 17" og det er en fin størrelse,den bliver bare brugt til alm film-mail-netbank-eb-billeder-osv,og det er til hjemmebrug,er tilfreds med chrome,den køre med windows 7 ultimate

Kommentér på:
Anbefal ny 17"bærbar

Annonce