{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.578 visninger | Oprettet:

Epoxy maling af gulv - Hjælp / folk søges {{forumTopicSubject}}

Da jeg står og skal have mit nye værksted istandsat, vil jeg gerne have gulvet epoxy malet.

Lige nu er det bare alm beton farvet. Men kunne godt tænke mig den glatte / blanke overflade, som et expoy gulv har.

Samtidigt bliver det også lettere at holde..Så det er jo rent win / win.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Epoxy maling af gulv - Hjælp / folk søges
  • #1   31. jan 2013 altså vil du bare male det eller vil du lægge det ud som en belægning?
    er selv gulvlægger og kan kun klart anbefale og lægge det ud som belægning med grunder først og der efter epoxy med farve... og frem for det glatte ville jeg nok sande det af for og få en lidt ru overflade i det da et helt blank epoxy gulv hurtig bliver en ren skøjtebane bare du spilder en klat olie...

• #2   31. jan 2013 Hey irmsher

Hva koster såen noget normalvis ca pr kvadratmeter pg er der mindre risiko for at det begynder og skalle med tiden ? Hvordan er det og gøre rent hvis man spilder olie på det ? Og hvad med svejsegløder ?

• #3   31. jan 2013 Hej Nick jamen et rigtig epoxy gulv så beskrevet oven for det ville typisk holde en 20 år før det ville skulle have et nyt lag maling det skaller aldrig af olie bremsevæske osv efterlader ikke mærker i det heller ikke sjevsegløder

• #4   31. jan 2013 Ja, jeg er også interesseret i at høre, hvad det vil koste at få lagt på.

Jeg har ca 200kvm, som jeg gerne vil have behandlet.

• #5   31. jan 2013 Hva koster såen noget pr kvm ? Evt gi et godt tilbud i pb smiley

• #6   31. jan 2013 altså det jo aldrig billigt når man skal have nogen ud og lave det...
    men med det sagt så er det faktis RIGTIG nemt og lave selv... = en hel del billigere...

• #7   1. feb 2013 Er både grunder og epoxy noget der skal males på eller hvad er fremgangsmåden ? Kan du anbefale et sted og købe materialerne ?

• #8   1. feb 2013 "Irmscher" .

Men det er jo også vigtigt lige at påpege at man IKKE må arbejde med Epoxy produkter medmindre man, har Certifikat på at man "gerne" må smiley

Men det "eneste" Epoxy gulv ikke er så glad for er Hjulspin smiley Det river lidt i Lakken.

• #9   1. feb 2013 begge dele skal spartles ud over gulvet det med og male holder aldrig særlig længe eller godt... efter grunder sanden du så af alt efter hvor groft gulvet skal være lader det hærde og sliber det dagen efter med en flyver.. der efter spartler du maling ud osse..

• #10   1. feb 2013 Så man hælder det ud og trækker det ud med en stor spartel ? Er det rigtigt forstået ?

Hvor kan det købes ?

• #11   1. feb 2013 det er rigtig forstået ja i baner af en meter af gangen husk og overlap hver en bane jamen vi bruger BASF og det kan sku snart købes over alt personligt som grunder til et auto værksted ville jeg vælge den grunder der hedder BASF 617 den er super modstands dygtig over for alt...

Kommentér på:
Epoxy maling af gulv - Hjælp / folk søges

Annonce