{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjæææælp fra pc gamers.
  • #1   31. jan 2013 Er det ikke ligegyldig når man ikke kan se mere end cirka 100 ppi på en skærm?

• #2   31. jan 2013 undskyld. .. der er snakke om musen man bruger. .

• #3   31. jan 2013 Lav en bedre overskrift...

• #4   31. jan 2013 Min roccat mus har en mindste dpi på 800 som jeg bruger generelt i windows men til spil som cs og andre skydespil syntes jeg det er for langsomt og bruger enten 1600 eller 3200 dpi, men 8200 dpi som musen kan sættes op til kan jeg nu ikke se at man kommer til at bruge til noget.

• #5   31. jan 2013 Nikolaj J - +1 smiley

• #6   31. jan 2013 Rene` N
    Du nød til at spørge inde på de store gamers forum om hvad de bruger
    du finder nok ikke meget svar herinde
    nogen er til det ene og nogen til de andet men blir vel svært at vide hvad de seriøse spillere bruger med mindre du spørger på de forskellige forums de sidder på

Har du prøvet at skrive inde på hol ? der sidder en del der spiller

• #7   1. feb 2013 DPI er faktisk bare Dots Per Inch på skærmen, altså hvor hurtig pilen bevæger sig, når du bevæger hånden en hvis længde. Razer har dog prøvet at bilde folk ind at det betyder hvor præcis musen er. Det er fuldstændig ligegyldigt. Hvis du kører lav DPI, skruer du bare op for musehastigheden inde i spillet.

Jeg bruger selv 450 dpi. De fleste "pros" i spil som Counter-Strike bruger muse der er baseret på ældre muse med 400-800 DPI, men med det sagt, er der samtidig også massere der spiller med forholdsvis nye muse, der har ovre 1000.

Spiller selv med en moderne mus, men har sat den til 450, fordi det er det jeg altid har spillet med, og bedst kan lide. Det gør dig ikke en bedre spiller at hele tiden skifte sens, og mus osv.

• #9   1. feb 2013 Prøv og spørg på http://computer.bazoom.com smiley

Kommentér på:
Hjæææælp fra pc gamers.

Annonce