Hydraulik stempler. {{forumTopicSubject}}
Hej Drenge/piger, jeg er så småt begynde og tegne noget til min svendeprøve som smed.
og der tænkte jeg på og lave en lift til biler. i en ny form. der ikke skal kunne løfte bilen meget højere end 1-2 meter op.
jeg har lavet en hurtig skitse i autocad på det. så jeg ville høre om der er nogle af jer der har en ide til nogle ændringer på den.
jeg har også tegnet 4 pile på tegningen der viser hvor jeg ville have nogle hydraulik stempler. der skal løfte. så mit store problem er bare hvilke stempler jeg skal bruge. om der måske er nogle der kunne finde mig et link til dem eller bare et billede. det må også meget gerne være nogle teleskop stempler.
Info om tegningen.
Det er kun de rektanglede stykker der skal løftes op så den løfter på hjulene. selve opkørsels ramperne skal ikke løftes med op.
der ligger også en plade i midten af de 2 løfte plader. den skal heller ikke løftes da den dækker nogle afstivere. og så jeg kan gå på den istedet for.
Håber nogle af jer kan hjælpe mig.
Ps. hvís jeg måske kan nøjes med bare 2 stempler der er stærke nok til og holde balancen på bilen. ville det være perfekt.
- Pelle
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 82 Svar: 989
nov 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 178
jul 2007
Følger: 62 Følgere: 61 Biler: 3 Emner: 148 Svar: 1.663
sep 2007
Følger: 59 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 62 Svar: 323
Tænker mere på akselafstanden ;o)
okt 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 18
Nikolas - Nej det tror jeg ikk, for jeg ved ikk helt hvordan jeg skulle ha den stå da min garage ikke er danmarks største.
Redneck - Ja ku jeg godt overveje og lave i stede for.
Ham den lange - Lige pt. har jeg en golf 3. men jeg ville gerne lave en universal en, så jeg måske kunne stille den til de forskællige biler. for jeg ved aldrig hvad jeg sku få i fremtiden (:
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 5 Svar: 100
var det så ikke bedre at lave en en søjlet også lave nogen forskellige løfte ting til evt .et bord så burde der være nok til en svendeprøve.
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 82 Svar: 989
okt 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 18
Søren - Det har jeg os tænkt på, men det er stadig pladsen jeg mangler noget af. jeg overvejere og lave en saxe lift som "redneck" sendte et link til.
Hydraulik stempler.