{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.701 visninger | Oprettet:

Hydraulik stempler. {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge/piger, jeg er så småt begynde og tegne noget til min svendeprøve som smed.
og der tænkte jeg på og lave en lift til biler. i en ny form. der ikke skal kunne løfte bilen meget højere end 1-2 meter op.
jeg har lavet en hurtig skitse i autocad på det. så jeg ville høre om der er nogle af jer der har en ide til nogle ændringer på den.
jeg har også tegnet 4 pile på tegningen der viser hvor jeg ville have nogle hydraulik stempler. der skal løfte. så mit store problem er bare hvilke stempler jeg skal bruge. om der måske er nogle der kunne finde mig et link til dem eller bare et billede. det må også meget gerne være nogle teleskop stempler.

Info om tegningen.
Det er kun de rektanglede stykker der skal løftes op så den løfter på hjulene. selve opkørsels ramperne skal ikke løftes med op.
der ligger også en plade i midten af de 2 løfte plader. den skal heller ikke løftes da den dækker nogle afstivere. og så jeg kan gå på den istedet for.

Håber nogle af jer kan hjælpe mig.

Ps. hvís jeg måske kan nøjes med bare 2 stempler der er stærke nok til og holde balancen på bilen. ville det være perfekt.

- Pelle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hydraulik stempler.
Kommentér på:
Hydraulik stempler.

Annonce