{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God dejlig Morgen
  • #1   4. apr 2006 jeg har ondt i halsen

• #2   4. apr 2006 God morgen! smiley
    lavede også 1 styk nødopbremsning her til morgen.... men nok mest min egen skyld smiley

dobbelt sporet vej hvor jeg kommer med 190 og en trækker ud for at overhale... man kan sige han burde have set mig... men så stærkt som jeg kom var det nok mest min skyld hvis der skete noget smiley

• #3   4. apr 2006 Godmorgen godmorgen

Solen skinner over Jylland - det bliver en god dag smiley

• #4   4. apr 2006 Ricko hehe.. ja.. Men nu meget godt der ikk skete den søde Nissan der noget... Lå selv og kørte gennem københavn.. og ligepludselig er der en eller anden gammel idiot der uden noget som helst orientering bare begynder at skifte over i den bane hvor jeg køre.. og han lå måske 5 cm længere fremme med Køleren end mig... ARGH...

Må jo nok indse at jeg er den eneste gode billist på vejene... Med mindre der er nogen her der er lige så gode.. smiley

• #5   4. apr 2006 haha smiley jamen jeg kunne da ALDRIG finde på at skramme nissanen! det var jo trods alt det jeg havde poloen til...
    hader bare sådan nogen "ældre" mennesker der glemmer at kigge sig over skulderen... for det er bare ret tit efterhånden at det sker...

• #6   4. apr 2006 altså jeg er mindst lige så god billist, det er bare alle andre der ikke kan finde ud af at køre bil...

hvad sker der for dem der ligger sig ud i overhalingsbanen på motorvejen og så kører de måske 5 km/t hurtigere end dem de skal overhale, det kan gøre mig arig!

og lastbiler der overhaler på motorvejen ARGH!

det var så mit sure opstød idag smiley

godmorgen til jer alle

• #7   4. apr 2006 Jimmy C: kender det kun alt for godt... kørte til viborg fra fredericia (dernede ved middelfart af :S) med topfart på 100 km/t det er fandme stressende... der er jo trods alt motorvej hele vejen! (skal lige siges at jeg måske var over 100 når der ar mulighed for at overhale indenom :P)

• #8   4. apr 2006 Ricko: Haha... Bare fordi de har kørt bil i mange år så er de jo de eneste der kan kører rundt uden at orientere sig.. Og ja.. det kan de til den dag hvor de møder en der ikk er ligeså glad for sin bil som f.eks. jeg er.. Også bare blir kørende.. For det er den gamle idiot der får skylden

Jimmy C: Rigtig dejligt at høre der er andre der har det ligesom mig.. smiley

• #9   4. apr 2006 morten: ved ikke om det er så tydeligt... men man kan se nogen buler i højre front på poloen lige netop pga en gammel mand trak ud i den... (men altså... når nu det var poloen var der jo ikke grund til at undvige... han kørte mercer! )

• #10   4. apr 2006 En herlig tirsdag morgen, hvor de offentlige transportmidler for en gangs skyld, kunne overholde deres køreplaner (så´n riim´lig da) *Gg*.. Men noget siger mig, at busschaufføren havde svært ved at finde udaf, hvor gaspedalen sad =o(

• #11   4. apr 2006 Jeg kørte bag en kvinde i århus i dag som valgte at bremse fordi CYKLERNE fik gult i et lyskryds. Det overrasker vel ingen jeg bandede hende væk? Men der var heller ikke mere end et hårstrå mellem mig og hende da jeg fik bremset...

Hvorfor skal nogle mennesker bare køre så ringe?

• #12   4. apr 2006 Ricko: Så må de fandme bare tage at lære det... smiley ham jeg "mødte" i morges korte så en gammel skoda... og mod min lille japaner så ved jeg godt hvem der havde vundet... :S og det ikk mig.. :S

• #13   4. apr 2006 Black Blues Cat: Tror jeg lå bag ved den.. smiley haha.. mangge buschaufører har ikk mere travlt end hva de selv sys at de skal komme forsent...

Casper H: Tror bare det er fordi folk vil genere traffikken mest om morgenen... Og det er jo den nemmeste måde at gøre det på :S

• #14   4. apr 2006 Ahhh. Tirsdag morgen midt i den ene ferieuge. Dagen står på træning, en tur på motorkontoret og en hot hånd-bilvask på arbejdet. Så bliver livet da næsten ikke mere afslappet 8)

• #15   4. apr 2006 ja ok her sneede det så rimelig kraftigt for en time siden sååå stadig vinter???

Kommentér på:
God dejlig Morgen

Annonce