{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Mobilvisning - hjemmesider {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vi skal have noget ny hjemmeside på mit arbejde. Og jeg er ved at hente nogle tilbud. Chefen mener at vi skal have en side med mobilvisning. F. Eks som denne

www.matchbiler.dk


Men hvad synes folk egentlig om mobilsiden?? Personligt undgår jeg altid mobilvisninger, og hader når man ikke kan undgå dem.

Hvad synes i om mobilsider ??

Håber i kan hjælpe med lidt input.

/Michael.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobilvisning - hjemmesider
  • #1   5. mar 2013 De fleste er noget komplet fucking lort, så der giver jeg dig ret, f.eks DBA osv er noget gøjl!. Men til gænggæld kan en fin mobil side også være meget god, modsat at bare vise den alm side, dog er mange telefoner ude i at sagtens kunne bruges til alm sider...

  • #2   5. mar 2013 Jeg undgår dem også helst. Vil hellere sidde og zoome ind og ud selv, hvis jeg sidder med mobilen.

  • #3   5. mar 2013 Jeg undgår dem også, kan man gemme link så man ryger udenom mobilsiden, så gør jeg det.
    Hvis det er loadetider man tænker bliver bedre med en mobilside, så holder det ikke mere, hastigheden på 3G er vældig god efterhånden.


  • #4   5. mar 2013 Ja, altså. For at tage en anden bilforhandler, så synes jeg jo det fungere fint på en side som denne www.bilgo.dk selv om de ikke har mobilvisning

  • #5   5. mar 2013 hvis det er noget man vil bruge tid og penge på, er det klart at foretrække en god mobil side.

    men som det blev nævnt, så kan de fleste smartphones sagtens vise en almindelig hjemmeside hvis man bare lader være med at fylde den med en masse lort der bimler og bamler smiley

    Men hvis det er til en bilforhandler eller lignende, så er det ikke en side folk besøger ofte, så kan man sagtens lave en enkel mobilside der lige har de vigtigste links.. så som kontakt, åbningstider, evt. søg og ellers en knap der siger "almindelig webside", og den skal ikke være gemt væk nede i et hjørne som de fleste gør.

    I skal være velkomne til at kontakte mig hvis i får brug for hjælp med det, da jeg fra mit gamle arbejde og egen virksomhed har et godt udvikler hold i øst-europa.


  • #6   5. mar 2013 Tak for tilbudet. Men jeg har fat i 2 firmaer som har lavet mange hjemmesider for bilforhandlere. Og skal have nogen som har kendskab til bilinfo og kampagner osv fra importøren. Samt servicere os, da vi jo ikke har en dyt forstand på det smiley

  • Martin G
    Martin G Online Tilmeldt:
    jul 2006

    Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.248
    #7   5. mar 2013 Det er opreklameret. Få en hvor jeres kontaktlysninger står på og et link til at åbne i standard web. Held og lykke med det.

  • #8   5. mar 2013 Jeg hælder stadig mest til at man bare skal have en alm hjemmeside, som tilpasser sig alle skærme, om det er pc, tablet eller telefon.

  • #9   5. mar 2013 held og lykke med projektet smiley men overvej evt. at finde et firma der er mere kreativt end bare branche kendt. Det kommer der mange gange noget langt bedre ud af.

    hvis de bare har en lille smule styr på deres arbejde, så kan de nemt sætte sig ind i jeres ønsker og krav, samt holde det op mod muligheder med bilinfo og hvad man ellers måtte have af behov.

    hvor for siger jeg det? mest fordi der er rigtig mange bilforhandler hjemmesider derude, som nok er lavet af firmaer der laver mange bilforhandler sider. - meeen mange af de bilforhandler hjemmesider er også virkelig lav standard.


  • #10   5. mar 2013 Den side vi har nu er også meget lav standard.

    Jeg er tilfreds med funktionerne og informationer på denne www.bilgo.dk der er selvfølgelig noget layout der skal ændres. Men det er en side alle kan finde ud af, og få den Info de skal bruge.


  • Martin G
    Martin G Online Tilmeldt:
    jul 2006

    Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.248
    #11   6. mar 2013 Sådan en side kan alle lave. Men tænk alligevel over mulighederne i deres system. Og selvfølgelig prisen.

Kommentér på:
Mobilvisning - hjemmesider

Annonce