{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
386 visninger | Oprettet:

Ny gruppe oprettet. Kig forbi. {{forumTopicSubject}}

Jeg forstår ikke at der ikke kan laves en off-topic mulighed i marked så der kunne købes og sælges ting der ikke vedrører biler.
Der er sku ret sikkert mange der har ting liggende andre godt kunne bruge.
Derfor har jeg oprettet en gruppe der kan bruges til køb og salg af "alt det andet".

http://www.bilgalleri.dk/grupper/gallerietsblaamarked

Kom frisk med annoncerne ;-).

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny gruppe oprettet. Kig forbi.
  • #1   9. mar 2013 planen med der her er vel at du skal smide det til salg på baboom ????
    bare et gæt

• #2   9. mar 2013 Mark. Nu er det jo ting der ikke er velkommne i marked det drejer sig om. Så en evt vip bruger burde ikke få ondt i røven.

Hansens. Måske nok. Men så kræver det en bruger der også. Hvorfor skal det være så skide omstændigt.

Men bryder man sig ikke om ideén så holder man sig da bare væk. Længere er den jo faktisk ikke.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #3   9. mar 2013 Bazoom tjener jo netop penge på at oprette så mange gallerier som muligt så man derfor er nødsaget til at betale for flere oprettelser og VIP-medlemskaber.

Derfor ! Så enkelt er det smiley

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #4   9. mar 2013 Derfor man sørger for at oprette en burger med det samme de nye gallerier kommer (bortset fra nu, hvor de kræver at man opretter sig via facebook) eller når de har promo med gratis oprettelse, som de havde i julen bla.

Det er jo kun bilgalleri og scootergalleri hvor man skal betale ekstra for at få lov at bruge markedet.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #5   9. mar 2013 Berndt ok det vidste jeg ikke. smiley man bliver klogere hver dag smiley

Kommentér på:
Ny gruppe oprettet. Kig forbi.

Annonce