{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Lyd problem pc. {{forumTopicSubject}}

Nogle kloge computer hoveder der kan hjælpe mig med dette...
Her igår syntes jeg at mit stue anlæg spillede sært, men tænkte ikke mere om det da det var relativt tidligt på dagen. Jeg sidder så igen og syntes at det lyder mærkeligt, og finder så ud af at det kun er (ca.) 75% lydstyrke. Jeg kan ikke finde ud af hva fanden der er sket, men kan se at både spotify, youtube itunes osv. Står til at spille max. Altså når den spiller man kan se den der grønne streg er helt i top. Men at ved højtaler udgangen kommer den MAX op på de 75%..... Det bare træls.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyd problem pc.
  • #1   15. mar 2013 hvilket stue anlæg har du? fejlen kan ligge der?

    er det med forstærker/receiver ?


  • #2   15. mar 2013 Det er med computeren fejlen ligger i det er jeg 100 på. Stue anlæget fejler intet med det er en sony forstærker med et sæt dali 808 højtalere. Hvis jeg sætter fruens pc til er er der intet. men hvis jeg går ned i det der højtaler ikon på pc'en kan jeg se at spotify køre fuld styrke ved at kigge på den der grønne streg men at selve pc'en kun "sender" 75% ud.

  • #3   15. mar 2013 Nu er jeg ikke så meget inde i PC men mere mac..

    På min, kan spotify være sat til 100% mens computeren er på mindre. f.eks. 35%

    Har du skruet op for selve computeren også?


  • #4   15. mar 2013 Den er skruet helt op. Har tjekket det og prøvet alverdens men uden held. Plejer selv at være god nok til det her computer pis, men det her er sku for underligt til at jeg selv kan ordne det. Det pisser mig meget a! smiley

  • RULLEN
    RULLEN Tilmeldt:
    mar 2013

    Emner: 1 Svar: 59
    #5   15. mar 2013 Hvilket styresystem?

  • #6   15. mar 2013 Rullen

    Windows 7 home prem


  • RULLEN
    RULLEN Tilmeldt:
    mar 2013

    Emner: 1 Svar: 59
    #7   15. mar 2013 Jeg oplever ofte en stor hørbar forskel på skift fra XP til W7.

    Problemet er endnu ikke fundet, men der er flere der oplever det samme.

    I første omgang kan du tjekke at alt står som det skal i speaker-settings.
    Højreklik på højtaler-ikonet ved uret, vælg Afspilning / Playback devices > Fanebladet "kommunikation" / "Communications". Her skal du vælge "Gør ingenting" / "Do nothing".

    Som standard er den sat til "Reducer til 80%". Den har _også_ indflydelse på flere kørende medieafspillere, samtidigt.

    Den gav et LILLE boost i min ende, men jeg mangler stadig et par dB før det er som i XP ved mig, trods total tjek af alle settings.

    Sørg også for dine lyddrivers er opdateret til aller seneste udgave.


Kommentér på:
Lyd problem pc.

Annonce