{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muslimer begår selvmord
  • #2   22. mar 2013 Det er jo alt den sikkerhed osv vi som forbruger i eu betaler ekstra for..
    Så køber man en pakke oksekød og så er det fyldt med alt muligt fra hest til svin..
    haha synes det er grinern..

Så hellere slagte dyrene selv omme i baghaven.. Kan være det ikk er lige så "serilt" i følge eu standarder men der ved man sku hvad man får at æde..

Det er pinligt det her.. virkelig usselt og pinligt..

• #3   22. mar 2013 Emre

Vi har sku intet sikkerhed her i lille Danmark, haha. Man kan ikke stole på en skid i dette land smiley

• #4   22. mar 2013 Næh, så vidt jeg har forstået så er det ok hvis de ikke er klar over at der er gris i produktet smiley

• #5   22. mar 2013 Ck:
    Fin løsning på tingene...
    Synes nu det er synd som forbruger at betale for noget som ikk er det det bør være.. Hvis der stod blandet kød og de solgte det til 1/4 af prisen så fint nok så skal jeg da ikk brokke mig..

Men tænk sådan.. Hvis der står svin på det og du køber det og det er gamle vædeløbsheste der er i, føler du ikk at du er blevet snydt?
    Det er både usundt da de dyr er fyldt med alt muligt crap + i princippet solgt til overpris smiley Sådan jeg tænker

Swag. .:
    Tja det er jo meget mere kontrolleret end så mange andre steder..
    Eller det siger de jo..
    Ååååhh kød må ikk opbevares sådan og indpakningen skal være sådan osv..

Jaja men hvad med indholdet? smiley
    Det eneste jeg har at sige er WTF.. Det er helt seriøst så dumt det er..

• #6   22. mar 2013 jeg kan også godt lide svin så jeg er ligeglad smiley

• #7   22. mar 2013 Det tyder på at fødevareministeren har fundet det rette hverv. Hun udtaler: "For hvis der er noget vi ikke accepterer, så er det altså svindel med vores mad"

Det er da for fanden også det eneste de skal sørge for at bekæmpe!?

• #9   22. mar 2013 Det viser jo blot at der har været alt forlidt kontrol siden så mange snyder.
    Har snakket med flere der siger at æsel kød bliver solgt som kronvildt men ved ikk om det også passer

• #10   22. mar 2013 hva faen det smager jo godt og varieret kost er kun godt så længe man bare selv tror det enten det ene eller andet skal det nok smage af det.

• #11   22. mar 2013 lige som med hestekødet vil jeg sige, at så længe det ikke er farligt for mig, og det er fødevarer, så går det sgu nok.....

har altid lavet mine tortillas med oksekød, men har fundet ud af(Tak til Gordon Ramsay) at det er bedre med blandet kalv og flæsk....

Kommentér på:
Muslimer begår selvmord

Annonce