{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.748 visninger | Oprettet:

Fedt at være millionær? {{forumTopicSubject}}

Hvad tror du? Tror du det ville være fedt at være millionær?
Kunne det være fedt at vinde 203 mio her på Fredag?

Min egen mening: Ja, selvfølgelig kunne det være fedt. Du skulle aldrig tænke over økonomien længere. Men hvem skulle du dele din gevinst med? Familie og venner? Nu tænker jeg, at ved ens forældre det, så ved ens forældres søskende det også snart, og deres børn ved det vel også snart, og så går det ud til rigtig mange andre personer, folk som man måske ikke vil have skal vide at man har 203 mio, da de muligvis ville mene at de skulle have en del af kagen. Og pludselig bliver ens liv til et stort helvede med en masse bandemedlemmer på adressen som også ville have en del af kagen, og så uanset hvor henne man er i verden så ville man måske ikke kunne blive ladet være i fred, og de 203 mio, de ville måske være væk på 2 år, fordi at nogle folk mener de skal have en del af kagen smiley

Så hvis jeg vandt så ville min far få at vide at jeg havde vundet, og det var så den eneste person som fik det at vide.


Hvordan tror du at det ville være at blive millionær på Fredag? smiley


Jeg ville også føle at jeg ikke kunne have alle pengene på 1 konto. Så den forbrugskonto jeg ville have, der skulle måske være 1-2 mio, og så satte jeg penge fra den ene konto, og over på den anden konto hvert år, så de andre kunne stå trygt i banken, og så kunne dankortet med de mange millioner, blive låst inde i en bankboks, så jeg vidste det var i trygge hænder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fedt at være millionær?
  • #1   24. mar 2013 Havde fyret hele lortet af på ludere, sprut, dyre biler, ekstravagance.

  • #2   24. mar 2013 AMG P

    Puha, det ville være mange penge så smiley
    Du ville jo kunne bruge 250.000 kroner hver måned i 50 år og stadigvæk have 53 mio tilbage. Så det er da noget af et forbrug du skal have smiley


  • #3   24. mar 2013 ville blive kendt som den vanvittige millionær ........ og i kunne rende mig ;D

  • #4   24. mar 2013 HARTMANN

    Du ville aldrig tænke over at du måske udstråler at du har mange penge eks via din bil eller ligende og din levestil, og at der måske er andre mennesker her i Danmark som mener at de skal have en del af kagen, om de ønsker dig død eller ej? smiley


  • #5   24. mar 2013 "Du skulle aldrig tænke over økonomien længere"

    Øhhhh jo.ellers står du snart i Luksusfælden på TV3 og græder snot.

    200 mio er altså ikke vildt mange penge. Bruger man bare løs af dem så er de snart væk.


  • #6   24. mar 2013 Simon

    Som nævnt tidligere kunne du bruge 250.000 kroner hver måned i 50 år, så ender man i luksusfælden alligevel så er man dælme ikke for skarp smiley

    Tager du eks til USA så divider beløbet med ca 5,5, og så ville dit forbrug være omkring 40-45.000 Dollars hver måned.

    Kun meget velhavende mennesker kan leve på den måde, og det kræver sku ikke meget hjerne at kunne holde sig til det budget smiley


  • #7   24. mar 2013 203 mil
    Tjoh ville fortælle de nærmeste det
    og nok også lige bygge drømmehuset med en stor garage og et par fede biler
    men ellers ville da nok lige tage uddannelsen færdig, bare for at sige at jeg var uddannet tømrer med 200 mil på kontoen smiley


  • #8   24. mar 2013 Simon: Du har måske prøvet at stå med 200 mio. i hånden og pludselig var de væk? smiley

  • #9   24. mar 2013 Noget af familien ville få glæde af det andre ville få en fuck finger

    Et par fine biler og et lækkert hus også starte et bette firma af en slags så man har lidt at give sig til f.x. værksted e.l.

    Ville på ingen måde stå frem i avis TV eller noget udelukket visse dele af familien ville få noget afvide


  • #10   24. mar 2013 Casper

    Så hvis du stod med kuponen og havde vundet 203 mio på Fredag så smed du den i brændeovnen og lod den aldrig din gevinst blive indløst? smiley


  • #11   24. mar 2013 Ville vælge mig en Marussia, og bare vær' mig selv, så meget som overhovedet mulig!
    - Og ville fortælle det til de ALLER nærmeste.. Og, jeg vil ikke lade folk tro at jeg gider betale den ene bytur efter den anden, for så vil de tro jeg vil gi' til højre og venstre, bare fordi jeg var heldig og vinde.

    Folk siger man bli'r arrogant af at være rig.. Hm!! Jeg tror det har noget at gøre med at folk står og prikker én i røven med en pind, i håb om at få lidt af gevindsten! smiley

    Alt i alt - Jeg vil ikke takke nej til at vinde, absolut ikke! Så vil jeg også ku' tage uddannelse her i April uden at sku' stå og lave et totalt snævert budget smiley


  • #12   24. mar 2013 Jeg havde nok selv flyttet til USA engang når pengene var faldet på min konto, og så havde jeg valgt et sted derovre hvor folk måske ikke har lige så ondt i røven over folk med penge, som folk ville have herhjemme smiley



  • #13   24. mar 2013 Hov du nævnte ordet "budget"?

    I starten sagde du man ikke behøves at bekymre sig om økonomien mere. Budget er at bekymre sig om økonomien i mine øre smiley

    250.000 kr om måneden er da heller ikke vildt mange penge. Hvis du først tænker at du lige kan købe dit og dat. så ryger de 250.000 kr. let væk bare på drift omkostninger.

    Men tænk dig hvis man lige vandt 200 mio og skyldte sig ud og købte sin yndlings sportsvogn dagen efter og mega party i byen med alt betalt. Pengene går så ind på din konto og banken krakker samme dag. Så står man med 750.000 kr tilbage i runde tal. Haha smiley Chancen for at din bank krakker samme dag din præmie bliver udbetalt, er vist større end at vinde beløbet. Så held og lykke smiley


  • #14   24. mar 2013 satme finde en sikker bank. prøv og tnæk hvis den krakkede ugen efter du har fået sat dem på din konto

  • #15   24. mar 2013 True, Swag. .
    - Jeg havde så nok taget Canada!
    Men, se.. Vinder jeg - Så ska' jeg nok betale din flybillet til USA, hahah smiley


  • #16   24. mar 2013 Simon

    Uden tvivl at der måske ville blive kastet til højre og venstre med pengene det første lille stykke tid, men jeg er stadigvæk ikke i tvivl om at jeg ville kunne benytte mig af næsten 8400 kroner om dagen uden at jeg bare ville kaste alt væk på lort og lagkage smiley

    Mht. det med banken så tror jeg ikke man bør være bekymret. 200 mio er jo ikke en ''stor'' sum penge for en bank. Så hvorfor skulle de lige lukke ned når pengene kom ind til dem? Overvej hvor mange kunder som nordea har, og alle de kunder ville nok have flere pengene stående TIL SAMMEN, end hvad jeg havde stående smiley


  • #17   24. mar 2013 Swag, det med forskellige kontoer de skal ind på.. Det også sådan man gør. Man kan sætte nogle penge ind på låste specielle kontoer, i f.eks år, så kører de til en fast rente og alt muligt smart.. "Vi" har ihvertfald fordelt vores ud på forskellige kontoer hehe.. smiley

    Ps. Og nej så fedt er det heller ikke.. Penge er ikke alt her i livet.. smiley


  • #18   24. mar 2013 Tror ikke engang 203mio ville være nok til det slot jeg ville bygge og så er der ikke engang nok til en VW UP. 203mio er bare ikke nok!

  • #19   24. mar 2013 Håber de bliver delt ud på 203 vindere det ville fanme være det bedste !!!

  • #20   24. mar 2013 PRNDS

    Men hvis du stod med en kupon så ville du ikke synes det var fedt at 203 andre skulle have en del af dine 203 mio smiley


  • #21   24. mar 2013 Sad for et par år siden og regnede på den med en kammerat med hvor meget man egentlig skulle have på kontoen før at man kune leve af renterne .. dvs. få udbetalt en løn på ~20-30K pr mdr.

    Mener vi kom frem til 8 millioner så havde man knapt 30K ud hver måned udregnet på renten på en alm løn konto

    Kommer man i banken med 8millioner så vil man sikkert kunne få mere i rente


  • #22   24. mar 2013 Du kan jo let gå ud og bruge 100 mio kr på et privat jet eller en stor yatch. Så bare at tro man kan alt så bider det en i røven igen. Mike Tyson tjente i sine gode tider over 80 mio kr pr kamp. Hvorfor mon han har været i økonomiske problemer?

    Swag. Nordea er sådan set ligeglad. Hvis banken krakker mens dine 200 mio kr står på din konto. Så er der kun dækning for 750.000 kr.


  • #23   24. mar 2013 Erik

    Super.Så 80 millioner ville som minimum give 300.000 i renter om måneden? smiley
    Hvad så med 160 millioner (dobbelt op) hedder det så 600.000 som minimum hver måned ?`:)


  • #24   24. mar 2013 Simon

    Jeg ville heller aldrig gå ud og bruge så mange penge på en yatch eller privat jet. Jeg ved godt det er 2 ting som ender med at koste en rigtig mange penge alene i drift omkostninger osv.. smiley


    Hvis det endelig kom dertil så kunne jeg fint nøjes med et hus i Malibu til 4 mio dollars og en dobbelt garage hvor 2 af mine biler kunne stå, og så kunne jeg have en mere diskret vogn stående udenfor 24/7 som kunne være en nyere BMW eller Mercedes med en stor motor. Og så kunne jeg leve mit liv uden at skulle bruge 100.000 dollars hver dag hele mit liv (eller indtil pengene er væk)

    Bare fordi man vinder i lotto så mister man ikke hjernen smiley


  • #25   24. mar 2013 Swag. Det var hvad tallene sagde efter hvad jeg husker

  • #26   24. mar 2013 Erik A

    Det kan nok sagtens passe. Mener også jeg så noget i bt eller ligende på nettet, med et britisk ægtepar som hver måned kunne hæve over 1,3 mio danske kroner i renter af deres penge, og de havde også et sted mellem 250-350 mio danske kroner.


  • #27   24. mar 2013 Erik. Det må vist ha været en stor regnefejl eller mega gode renter.

    8 mio vil gi 240.000 kr om året hvis der er en fast rente på 3%. Så kommer skat lige og napper optil 59% = 98.400 kr.om året.

    De sagde i lotto at man helst skal op på 25-30 mio for at gøre det. For de fleste der vinder så mange penge vil også få et større forbrug.


  • #28   24. mar 2013 Daydreaming ftw. Standard holdningen med stort hus og et par biler er da for stenern. Udnyt noget med de resourcer, invester, opkøb, vær innovativ. Ville satme booke en tur til outer space

  • #29   24. mar 2013 ville doner dem alle til kattensværn!


  • #30   24. mar 2013 Jyllen

    Jeg er en for stor kylling til at turde kaste pengene på usikre ting. Og hvad skulle jeg med flere penge end dem jeg i forvejen havde ? smiley
    Det må da være fedt at kunne flyve rundt og se verden på 1. klasse og bo lækre steder uden at skulle tænke på økonomien smiley


  • #31   24. mar 2013 Swag. Det kommer da godt nok an på om det er en Zonda og Bugatti der skal stå i garagen. Også en diskret Mercedes Mclaren ude på vejen. smiley



  • #32   24. mar 2013 jeg ville være fint tilfreds med 30 mil, så kunne jeg sætte 18 mil ind på en konto hvor der skulle overføres 30.000 hver måned det kan så forsætte i 50 år plus mere da der kommer renter, og så vil jeg have nogle have nogle af de biler jeg gerne vil have (det er biler til maks. 100.000 pr. stk.) og så eller have en lille bolig med garage hvor jeg kunne have to biler inde og så have en hverdags bil som nok blev en ny mini bil, for jeg har ikke brug for mere og så skulle jeg have nyt tv og pc. og det blev nok kun lige mine forældre der fik det af vide.

  • #33   24. mar 2013 ville åbne et kæmpe værksted/forhandler af gamle japanske biler og reservedele til dem.. og så ville jeg selvfølgelig bygge mit drømmehus..

  • #34   24. mar 2013 Simon

    Hvad koster en brugt Mecedes SLR McLaren? Jeg så en på dba med svensk registreringsafgift til 1 mio og 150.000 på tælleren. Jeg så ligeledes en Rolls-royce Phantom i hvid med tyske nummerplader til 1,2 mio og ca samme km på tælleren.
    Men igen, man kan lade være med at smide om sig med pengene. En brugt bugatti veyron og en brugt zonda kan nok også købes for under 2 mio dollars, og så ville der stadigvæk være en hel del tilbage. Husk nu på de renter man også ville modtage ved bare at have pengene i banken smiley


  • #35   24. mar 2013 man skulle ihvertfald ik ha pengene i banken, men lev livet fornuftigt, starte et drømme firma af en art, der kunne gi mere afkast.

  • #36   24. mar 2013 Jeg vil nu også invister en stor del. Forbrug uden indtægter holder bare ikke i mine øjne. Men fint hvis man kan begrænse sig.

    Jeg vil nu også heller være med til at udvikle noget nyt.

    Se feks Karten Ree. Han behøvet da heller ikke røre en finger mere. Men alligevel invistere han stadig stort. Han har så også tabt på noget af det. Men fortsætter da stadig smiley

    Jeg tror livet bliver røv kedeligt hvis man bare flytter til USA og ikke har nogle projekter igang mere.


  • #37   24. mar 2013 Simon

    Du ville ingen projekter have hvis du ikke vandt pengene, så hvorfor skulle det blive kedeligt at være millionær, og så forsætte på samme måde som før?
    Jeg vil dog indrømme at jeg ville udføre gratis arbejde rundt omkring her i Danmark og i udlandet, men det er også kun fordi at jeg ved jeg ikke ville kunne leve uden at lave en fløjtende skid i 50 år smiley


  • #38   24. mar 2013 Nu har jeg snakket med en dansk ejer af en Bugatti Veyron på tyske skiver. Du har vist ingen ide om hvad den koster i forsikring og veligeholdelse smiley

    I USA skal du vist være heldig for at finde et sted de skal stå med 1% i rente lige nu.


  • #39   24. mar 2013 Simon H.N Jeg ville skam også have gang i et firma af en art.. Dog ikke så meget for at tjene en masse men for at have lidt at rive i

    Verden skulle såklart opleves .. En enkelt muskel bil eller 2 ville der nok blive blads til også en stor familie slæde med en del HK under hjelmen (Og en UP! til konen :D)


  • #40   24. mar 2013 Simon

    Jeg havde fundet en bank her i DK og haft pengene her smiley Skidt pyt om jeg ville få penge i renter, for jeg kunne alligevel bruge 3 mio danske kroner om året i 50 år. Og hvorfor skulle jeg dog have sådan et budget når jeg om 50 år så ville være 71 år? smiley Og så ville der stadigvæk være 53 mio tilbage jo.

    Skidt pyt, jeg ville ikke eje noget total voldsomt. Jeg havde endt med at få nogle fine italienere i garagen og en mere diskret vogn til hverdagskørsel, og så havde jeg fået bygget mig en rigtig perle af en motorcykel som jeg kunne sidde på jorden engang i weekenderne og pudse chromet på mens jeg nød livet som det var smiley


  • #41   24. mar 2013 Du fortsætter jo ikke som før hvis du flytter til USA uden at lave noget?

    Jeg regner da med at du har et arbejde? Det vil da være røv sygt bare at flytte til USA uden at lave noget. Jeg vil kede mig.

    Selvom jeg vandt 200 mio så vil jeg sikkert fortsætte med at arbejde. Måske bare på deltid eller hvis jeg fandt på at lave noget selv smiley


  • #42   24. mar 2013 Simon

    Du læser ikke hvad jeg skriver.
    Jeg ville forsætte med at have en bank her i DK (også en bolig selvfølgelig) og så have et Malibu strandhus og nogle italienere i garagen og en diskret vogn i indkørslen som bare kunne stå ude hele tiden, og så ville jeg få bygget mig en motorcykel som jeg kunne gå og kæle lidt for engang i mellem.

    Jeg ville jo ikke kun nøjes med at have bolig i USA, så når jeg er hjemme i Danmark igen så kunne jeg gå rundt og arbejde gratis for folk. Det samme tror jeg at jeg ville tilbyde ovre i USA hvis jeg har været der noget tid. Jeg er faktisk ikke så grådig med pengene og jeg ville derfor sagtens kunne give lidt ud til højre og venstre derovre til folk jeg kunne se som virkelig havde brug for det. smiley

    Vandt jeg pengene ville jeg ikke arbejde for at få løn. Jeg ville arbejde for at hjælpe andre helt uden omkostninger for dem. Det kunne være på plejehjem, eller det kunne være som så meget andet. smiley
    Jeg ville ikke arbejde for løn hvis jeg vandt så meget smiley

    Måske jeg endda ville rejse rundt i verden og se steder hvor der virkelig var brug for et eller andet, og så ville jeg betale for at de kunne få det smiley


  • #43   24. mar 2013 Jeg siger jo heller ikke man ikke kan leve godt. Men 3 mio om året er let at fyre af hvis man ikke tænker sig om.

    Jeg kunne da godt finde biler jeg godt gad eje for de første 100 mio kr smiley


  • #44   24. mar 2013 Simon

    Det kunne vi alle jo smiley
    Men igen, så skal man jo bare tænke sig om som man skulle før man kom til penge. Og derfor ville jeg ikke smide 100 mio efter en masse biler smiley


  • #45   24. mar 2013 Nej det vil jeg da heller ikke. Jeg kunne heller aldrig drømme om at købe en Veyron til de penge selvom man fik 200 mio. Men jeg gad da godt ha en i garagen.

    Selv ham danskeren der ejer en overvejer vist at sælge den. Fordi han ikke syntes man får nok ud af den i forhold til hvad den koster. Jeg vil nu også heller ta en Porsche GT hvis man skulle se på prisen. smiley


  • #46   24. mar 2013 Simon

    Ja, en porsche carrera gt kunne jeg også nøjes med smiley


  • #47   24. mar 2013 hvis jeg vandt så ville jeg købe en supra mk4 og montere jydekrog og bruge den til hverdags vogn smiley

  • #48   24. mar 2013 MK

    Hvorfor en mk4? Hvorfor ikke bare gå så langt og smide jydekrog på en Pagani zonda? smiley


  • #49   24. mar 2013 Puhaaa ! 203 mill. Tja, tror nok at jeg ville starte med et grine-anfald af hysterisk karakter smiley og når det så engang er gået over og jeg har fået forbindelse til omverdenen igen (det tager nok 1 times tid eller 2) så skulle der planlægges drømmehus/ejendom med plads til både min og lillemors drøm (hendes er noget med hyp-heste) og så ellers prøve at leve tilnærmelsesvis normalt......ihvertfald så normalt man kan med en konto fyldt med mill smiley

  • #50   24. mar 2013 fordi den kan du ikke bruge som vinter vogn.. bare det regner lidt så trækker den da bare hjulene rundt i stedet.. det kunne faktisk være bedre med en nissan GTR, tror den er mere behagelig at køre i til hverdag.. og med 4x4 kan den sku køre i alt slags vejr smiley

  • #51   24. mar 2013 MK

    Selvfølgelig kan du køre i den om vinteren.
    Handler bare om at få de rette dæk på smiley
    Selvfølgelig kan du måske ikke trække 3500 kg på krogen, men der skulle vel også bare jydekrog på smiley


    BTW. Jeg tog fejl. Kan se det er 208 millioner på Fredag og ikke 203 mio. Sorry.


  • #52   24. mar 2013 jeg ville nok bestikke helle til at gå af posten og genvælge venstre med mig som evig trafik- og køretøjs-minister.

  • #53   24. mar 2013 http://www.avisen.dk/lotto-millionaerer-fortsaetter-som-loenslaver_190719.aspx

    Sjovt, jeg har lige formuleret en opgave i matematik til mine elever. Det er simpel kaptitalfremskrivning, og de skal finde renter på hjemmesider og vurdere, hvor mange penge de synes, man skal have hver måned for at kunne have det godt og lave det, som man har lyst til (man er gældfri).

    Jeg har fundet ud af, at hvis man vil låse sine millioner i et år på en højrentekonto, kan man få 1,25 % i rente.

    Jeg vile være tilfreds med 50.000 kr. udbetalt om måneden. Det giver 600.000 kr. om året.

    For at kunne få 600.000 kr. i rente om året, skal man vinde 48.000.000 kr.

    1,0125^1*48.000.000 kr. = 48.600.000 kr.
    Renter er så 600.000 kr.


  • #54   24. mar 2013 Du glemmer også skat^ o_O

  • #55   24. mar 2013 jeg ville købe en 45 fod katamaran og så tage mine børn med en tur rundt i verden i et par år mens jeg ville tænke over hvad jeg ville bruge alle mine penge til

  • #56   24. mar 2013 Gevinster fra Danskespil er skattefri. Og skal man betale skat af renter, som man har fået, fordi man har mange penge i banken?

  • #57   24. mar 2013 Ville leje et par gamle marines som livvagter, og betale dem nok til at jeg ikke risikerede de bare nakkede mig istedet(man er vel paranoid)....

    Og så ville jeg købe den grimmeste gamle ford sierra eller lign. og smide den største og hurtigste motor i jeg kunne få...udover det skulle jeg selvfølgelig have et hus på en seriøst stor grund, til mig og hundene.....


  • ImperialEagle
    ImperialEagle Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 76
    #58   24. mar 2013 Det er godt at drømme hva ? smiley

  • #59   24. mar 2013 Nulle

    Det kender du vel alt til med den Nissan der ? smiley


  • ImperialEagle
    ImperialEagle Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 76
    #60   24. mar 2013 Swag.

    ja helt korrekt smiley


  • #61   24. mar 2013 Det er bare meget sundere at vinde en mill det ville hjælpe en del meget bedre i værdagen end en der får 203 mill og går amok for ingen kan jo styre det !

  • #62   24. mar 2013 Ja, det kunne være fedt at blive gældfri og så tage den derfra.

  • #63   24. mar 2013 ville begynde at studere. og ellers ikke sige det til nogle.
    ville holde mig på jorden og så nyde den økonomiske frihed.
    ville ikke købe guldbelagte bugatti´er eller bygge et toilet i guld men måske bygge et fint hus med det jeg ønsker. et par biler og så ellers bare passe mit arbejde (som måske ikke var fuldtid)


  • Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 4 Emner: 7 Svar: 154
    #64   24. mar 2013 Køber ejendomme for hver en kling, så er der mange generationer der kan få glæde af pengene smiley

  • #65   24. mar 2013 Kom der nogen til min dør der ville ha penge.. Tjoo så havde jeg nok købt en guldbelagt ak47 og fortalt dem de havde 5 sek til at forsvinde smiley

    Eller bare smidt en lejemorder på ! smiley

    Men ville være lykkelig hvis jeg vandt !
    Penge problemer fylder for meget i dag.


  • #66   25. mar 2013 Man kan fandme få meget coke for de penge.

  • #67   25. mar 2013 skulle tusses overalt, undtagen ansigtet....hvorfor tænkte jeg ikke på det før?

  • #68   25. mar 2013 Jeg ville købe 2 Ground zero plutonium 15 mere og måske en anden indpakning til dem... Måske en escalade

  • #69   25. mar 2013 haha i er skæve hele bundtet! køber da bilgalleri og laver det gratis og godt igen..

  • #70   25. mar 2013 Ja fortrød osse min kommentar... Ville sgu købe dem i 18" istedet og så en escalade

  • #71   25. mar 2013 Ville være æske lige glad ... 1. tør jeg ikke tænke på alt det fjas man kunne få, bare ved de små pigebørn vidste man havde vundet, nammenamme...
    2. folk ville alligevel finde ud af det, når de så mig i en Maserati... 203 mio. er sgu svære at holde hemmelige når man får dem fra den ene dag til den anden ...

    Ja nogle folk ville da helt sikkert mene at man skulle give dem dit og dat, men der må man jo bare være konsekvent ... det med bander, der er så mange mennesker i DK der har numsen pakket med guld, også på den anden side af 100.000.000kr. de har det fint nok, så den del ville jeg ikke være så bange for.

    Men et par slæder, et lækkert hus inde i KBH og så betale de nærmestes gæld. så kunne resten stå på mine konti og hygge sig...


  • #72   25. mar 2013 Jeg ville give de gamle nok til de kunne gå af og leve livet, mine brødre ville få 5 mil hver. min nevø og niece skulle have 1 mil hver, der kunne trække renter til de bliver 20, ville stoppe med at arbejde, bygge mit eget hus, med dobbelt carport og lift så der er plads til 4 biler og motorcykler, starte op selvstændigt for at få tiden til og gå, tage jorden rundt med kun mit pas, pung og telefon på mig, købe hvad jeg manglede på vejen, uden og føre mig frem.
    Biler jeg ville overveje kunne være Nissan GTR, til raceday og sjov
    min nuværende til projekt 600 hk eller noget i den stil, bare for sjov.
    M5 st. car familie container
    Ville nok også købe et sommerhus i spanien med tilhørende Pagani hyuara, eller en anden ultra super racer.

    Men chancen for at vinde er så lav og endnu mindre fordi jeg ikke spiller.... så det bliver ikke mig.


  • #73   26. mar 2013 jeg ville give skat et bud på 200 millioner og se om de ville gå med til det... så kunne jeg sidde der og gnide mig i hæderne når alle andre betaler til mig smiley

  • #74   26. mar 2013 Ville flytte fra DK. Der er alligevel ingen fordel i at være rig i det her land

  • kenn C
    kenn C Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 2 Emner: 20 Svar: 130
    #76   26. mar 2013 først og fremmest ville jeg ikke fortælle det til andre med mindre jeg blev tvunget til det.
    men først fuck arbejdet.
    dernæst gælden i banken nulstilles
    og flytte fra danmark.måske til spanien / tenerife på et fedt hotel.
    så bare hygge mig og nyde friheden til at kunne gøre hvad jeg vil.
    og sætte mig ind i hvordan jeg får pengene til at yngle måske købe en del guld og andet som er efterspurgt.og måske flytte derhen hvor vejret en meget bedre,
    men ikke reklamere med mine penge.er meget vigtigt.
    og hvis jeg fik lyst til en fed bil,lejer den bare.
    rejse jorden rundt ville jeg gøre.


  • #77   27. mar 2013 kenn

    Og hvordan er at reklamere med sin ''formue''?
    Er det ved at købe et strandhus i Malibu med dobbelt carport og så stille en bentley ude foran og have en lamborghini aventador og en rolls-royce phantom i garagen og en 250.000 dollar kværn som man ligger på jorden og pudser engang i weekenderne ude i indkørslen? smiley

    Der er jo relativ mange mennesker som lever på den måde i USA (okay, ikke overdrevet mange, men med garanti flere end her i Danmark) og dem tror jeg det går meget fint med smiley

    Og du skulle måske ikke engang af med 5 mio dollars for at få det som er beskrevet ovenover, og hvor meget ville du så ikke have i overskud? smiley

    600.000 dollars / 50.000 dollars hver måned, og så kunne man jo teste om man kunne bruge det hvert år i 45-50 år smiley


  • #78   27. mar 2013 "Den som har mest legetøj når han dør, har vundet"

    Og jo man skal betale skat af renter fra en lottogevinst - selvfølgelig!


  • #79   28. mar 2013 Så er turen til Everest ihvertfald sponsoreret smiley

  • #81   30. mar 2013 ville give det hele til kattens værn.. Slut med alle de penge

  • #82   30. mar 2013 Jesper

    Dejligt med ironi smiley


  • #83   30. mar 2013 Nemlig smiley

  • #84   16. apr 2013 Tror jeg ville købe 20 gamle russiske specialtropper og indlogere dem sammen med mig i et kæmpe hus før jeg begyndte at drøne rundt og blære mig med alle mine penge. Enten det ellers også fise til Monaco og bo der skiller man sig ikke så meget ud fra mængden med 200mio i baglommen.

  • #85   16. apr 2013 Ruben

    Det gør du heller ikke i Las Vegas, i Malibu. Los Angelas New York osv.. I New York er det ikke unormalt at have en lejlighed på 150-200 kvm til ca 100 mio danske kroner smiley Husker at have set det i liebhaverne hvor det var i New York smiley


  • #86   16. apr 2013 Enig, men er sgu ikke så meget til storbylivet. Med en ferrari i indkørslen kan man komme op i bjergene på 10-15 minutter i Monaco smiley

    Men seriøst, var det mig ville jeg blive boende i DK, bygge et kæmpe hus med sikring af ALT (hvis en mus trampede rundt i haven skulle der være en rød lampe der blinkede og folkene til at tage sig af det), og så ville jeg have en kæmpe garage under jorden hvor alle mine fede slæder kunne være. Hyre et par automekanikere til kun at lave gamle biler istand sammen med mig selv. Måske køre noget race i nogle af dem ?

    Hvis det så skulle blive kedeligt en dag ville jeg nok begynde at oprette selskaber med udlejningsejendomme eller andet, noget almennyttigt, eksempelvis billige lejeboliger til studerende i Aalborg (det mangler der!) eller noget lign..


  • kenn C
    kenn C Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 2 Emner: 20 Svar: 130
    #87   26. apr 2013 Sådan en gevinst giver en helt unik frihed,Så du kan gøre næsten hvad du vil uden at skulle møde på arbejdet.
    Og det er en ren JOKER. i min verden.


Kommentér på:
Fedt at være millionær?

Annonce