{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Useriøse købere, ahh ! {{forumTopicSubject}}

Nu kommer det sure opstød !
Har en bil til salg og bliver så kontaktet af en som gerne vil købe den kontant osv osv .. Vi aftaler så at hvis han skal købe den så skal alle de små fejl fixes, selvfølgelig ..
Jeg går så igang med det, og bruger virkelig meget tid og penge på det .. Vi snakker sammen i hele forløbet (2 uger), og han virker meget opstemt og glæder sig til at komme og hente den!
- Så skriver han fandme en SMS 1 time inden at han ikke er interreseret i bilen ! O det skal lige siges han fik den for 15.000 kr mindre end hvad jeg havde sat den til + jeg ordnede alt så bilen bare står 100% !

Det kam bare pisse mig af !
God påske smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøse købere, ahh !
  • #2   28. mar 2013 Du fik i det mindste en SMS.. Det er snart en sjældenhed, folk gider gøre sig den ulejlighed at aflyse handlen. smiley

• #3   28. mar 2013 Så den jo bare klar til næste køber nu du har lavet alle fejlene smiley
    Jeg kunne ikke selv finde på at lave noget som var aftalt uden at ha fået et dep.

• #4   28. mar 2013 Thomas
    Ja det rigtigt smiley men fuck hvor er det bare træls !

• #5   28. mar 2013 @
    Tja, jeg tog chancen .. Men nu har jeg da en rigtig god bil smiley haha

• #6   28. mar 2013 T3
    Ja det fandme for dårligt hvis de bare bliver væk uden en lyd !

• #7   28. mar 2013 Ja det jo det smiley og så er den også nemmere at sælge når der ingen fejl er smiley

• Zidan B
    Zidan B Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 12
    #8   28. mar 2013 tjaaa .... jeg skulle købe en bil fra en gut over i jylland og vi havde aftalt det hele ... jeg kører så fra sjælland til jylland og ca 1 time inden ringer han og siger han har solgt den til en anden ..jeg tror aldrig jeg har bandet så meget som jeg gjorde den dag over mobilen .... anyway god påske! peace =)

• #9   28. mar 2013 Zidan
    Det satme også surt smiley

• #10   28. mar 2013 Zidan B.. Prøvede det samme.. Kørte 622km ned i Tyskland for at få at vide, manden havde solgt bilen til en anden dagen før.. Kunne sku have været rart med en melding inden køreturen.. smiley

• #11   28. mar 2013 T3
    Fik han ikke lov at betale turen ?!
    Fuck jeg var tændt af !

• #12   28. mar 2013 Kunne ikke gøre en skid ved det.. De var jo en hel flok.. smiley Så jeg tog da bare lige 622km retur igen... Fuck jeg var gal..

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #13   28. mar 2013 Ingen handler er overstået før man står med kontanterne i hånden......og det er sådan det er blevet smiley

Med det er altid et + at bilen står 100% når man sætter tilsalg. Det åbner døren for en hurtig problemfri handel.

• #14   28. mar 2013 T3
    Øv øv .. Hvad sagde du til ham ?
    Jeg tror fandme ikke jeg kunne nøjes med kun at skælde ud ! Haha smiley

Brian
    Ja du har ret smiley

• #15   28. mar 2013 Spurgte selvfølgelig, hvordan helvede han kunne synes det var okay..?! Men han trak bare på skuldrene og sagde "sorry it's sold".. Har forbandet den mand lige siden..! Jeg er nomalt rimelig "mellow", men der var sku lidt tryk i blodårene der.. smiley

• #16   28. mar 2013 Det er pisse irreterende.. den gamle og jeg kørte til stockholm for at hente en gammel volvo amazon hjem, og ud fra billederne var den VIRKELIGT flot.. vi sprøger manden flere gange over både mail og telefon om der er lak fejl osv i den.. nej siger han klart og tydeligt, vi siger igen at vi ikke gider at køre så langt for at blive skuffet.. der er intet at komme efter lover manden.. vi tanker min volvo 850 og køre afsted.. lander kl. 9.00 i stockholm og vender tilbage på motorvejen 9.15.. den havde fået fugt imellem lak og spartel så den var luft lommer OVERALT på bilen.. jeg lover jer for min far var ved at flå hoved af ham.. tror virkeligt at han havde håbet vi bare tog den efter den lange køre tur..
    Så det er ikke kun købere der er til at brække sig over.. sælgerne kan fanme også være noget bæ-nakker..!

• #17   28. mar 2013 Surt show.
    Har os prøvet meget useriøse købere.

• #18   28. mar 2013 Hold kæft hvor irriterende...

Prøvede noget lignende, bare omvendt for nyligt.
    Jeg havde aftalt jeg skulle købe nogen fælge, og pris og tidspunkt og det hele var aftalt. Da jeg så var halvvejs derovre skriver han så at der er en der vil give mere end mig, og han derfor ikke vil sælge dem til mig. Mega irriterende.

Kommentér på:
Useriøse købere, ahh !

Annonce