{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

V
V
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210

Påkørt af hyrevogn {{forumTopicSubject}}

Hej bg

for at gøre sagen kort, så blev jeg den 10 oktober påkørt af en taxa, ikke ret slemt men nok til at jeg ikke kunne møde på arbejde i en hel måned på grund af mit knæ. Og efter flere besøg på Hvidovre hospital, og en knæ operation, går det lidt bedre.

På tidspunktet var der 2 vidner, en buschauffør, og en gående de så hændelsen, og tilfældigvis var der en patrulje lige bag bussen der holdt for rødt.
De 2 vidner så det hele, så jeg og politiet fik deres informationer.

Tidligere idag fik jeg et brev om at sagen ikke vil blive taget til overvejelse da der ikke ligger nok grundlagde for en evt erstatning for tabt arbejdsfortjeneste / svig og smerte.

Det kan da ikke passe at man bare kan påkøre folk også slippe ud af det?, hvor står jeg henne og nogen der har prøvet selvsamme situation?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Påkørt af hyrevogn
  • V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#1   4. apr 2013 Der skal også lige siges at modparten nægter sig involverede. Han siger han ikke kender noget til det

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#3   4. apr 2013 Vincentz - Buschaufføren, gav mig sit arbejds ID, og jeg mistet min telefon hvor i navnet på den anden vidne lå skrevet i. Politiet må desværre ikke udlevere navn og adresser på vidner, så det er en værre lorte situation,

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#5   4. apr 2013 Doctor Madsen - Hvordan klø på? synes ikke rigtig jeg kan gøre andet end bare at skrive på livet løs, jeg har selv tænkt mig at kontakte Bellahøj politi, for at høre hvordan og hvorledes, jeg ved nemlig ikke hvad mere der kræves, jeg har

2 Vidner
    2 Betjente
    og en lægejournal.

skal man bruge mere end det?

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#6   4. apr 2013 Thomas - Det overvejer jeg kraftigt, nu prøver jeg en sidste gang, i håb om at det går

• #7   4. apr 2013
    Hvad er det præcist at du vil have? Har du ikke fået nogen form for penge da du var sygemeldt?

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#8   4. apr 2013 Thomas - var desværre timelønnet, fik intet, udover tilbagebetaling af lån til forældre og venner,

Doctor - Det kan da bare ikke være rigtigt at man skal have en advokat på, for at de bare skal kigge på sagen, hvem er det der er nogle svin? forsikringsselskabet eller politiet?

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #9   4. apr 2013 Desværre er det en meget langsommelig affære at få erstatning for svie og smerte, samt tabt arbejdsfortjeneste i en fritidsulykke.

Har selv været møllen igennem, dog med en arbejdsulykke med fejlbehandling til følge, og det tog 3 år, med advokater, for at få det anerkendt. (og for sølle 35.000kr for 2 års uarbejdsdygtighed)

• #10   4. apr 2013
    Ja okay, det er sgu lidt øv.. Men som de andre skriver er det en lang kamp at få noget som helst ud af det..

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#11   4. apr 2013 Berndt - Det lyder ikke just godt. Men jeg vil da prøve uden en advokat, bare lige holde på, det svært at hive nogle penge ud af dem generelt, men ret er ret,

• #13   4. apr 2013 Du søger aktindsigt så får du informationerne du mangler. Hvis du føler politiet ikke har gjort deres arbejde ordentligt skriver du til statsadvokaten.

• #14   4. apr 2013 Civilt søgsmål, det er de 2 ord der gælder her.
    Der er advokater der annoncerer med at de er gode til trafikofre, ofte i ugeaviser, sådan en skal du ha fat i.
    Du har fat i den lange ende.

• #15   4. apr 2013 Start med at se her http://www.retshjaelpen.dk/
    Er du i en fagforening så ring til dem og hør om de har jurister eller advokater der kan hjælpe dig.
    Og har du hus så har du nok en husforsikring hvor i der er en retshjælpforsikring, men ellers så ring til en advokat og få en snak om hvad du kan gøre, de kan hurtigt sige om du har en sag.

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#16   5. apr 2013 hey tusind tak for jeres input, jeg vil ringe rundt imorgen, for jeg opgiver squ ikke det her, det mere en princip sag end en sag om nogle håndøre..

Kommentér på:
Påkørt af hyrevogn

Annonce