{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

hjælp til opgave om træ {{forumTopicSubject}}

Jeg har et projekt på skolen
jeg har en magnet, som skal sidde bag et stykke træ.
det skal være sådan et stykke man hænger på væggen i køkkenet for at man kan sætte bestik og knive på.

det skal være træ stykket som er fronten man sætter bestik på, og magneten skal kunne trække bestikket gennem træ stykket. spørgsmålet er så. hva slags træ stykke skal jeg vælge for at magneten skal kunne trække igennem det og samtidigt skal træ stykket være holdbart med hensyn til vand og slag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til opgave om træ
  • #1   7. apr 2013 Mht til træets styrke mod slag osv tænker jeg at en hårdtræ type var det bedste? Hvad angår at magneten skal sidde på bagsiden, mon ikke det er et spørgsmål om magnetens styrke, da jeg ikk tror der er forskel på tab af magnetstyrke gennem træet...
    Det er mit gæt smiley

• #2   7. apr 2013 produktet skal faktisk også være bæredygtigt.

jeg vælger bambus og en magnet. hvordan kan jeg forsvare det til at være bæredygtigt?

• #3   7. apr 2013 Hvis du bruger en neodymium magnet og fræser den ind i træet så kan du sagtens få den til at holde godt nok fast... Sæt sådan en stak her på i 2 rækker i hele længden af din knivholder... Af trætype ville jeg vælge en hård træsort. Eg, Merbau eller lignende...

• #4   7. apr 2013 iskold brormand smiley
    nu ved jeg hva jeg skal sige til fremlæggelsen ihvertfald smiley

Kommentér på:
hjælp til opgave om træ

Annonce