{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.692 visninger | Oprettet:

HUSK Slutseddel, ved bilhandel {{forumTopicSubject}}

hej,
hej vil lige komme med en lille husker, når man handler bil....
i ved det jo sikkert godt, men her kommer den alligevel.
der er en bestemt bruger her inder der laver af at køre på andres, forsikring og vægtafgift.
jeg har nu 2 gange handlet med manden og begge gange har jeg måtte tvangs afmelde mine biler hos skat.
1 gang måtte jeg tvangsafmelde min bil, blev jeg meget overrasket da jeg skulle om.reg. den bil jeg havde fået af ham, for den bil jeg havde fået i bytte var ligeledes tvangsafmeldt, og måtte købe nye plader, og det viste sig at bilen jeg fik var blevet afmeldt 6 måneder før at jeg fik den, og måtte da også tvangsafmelde den bil som han fik, da han heller ikke havde om.reg. inde for de lovpligtige 3 uger, problemet ligger så i at, uden en slutseddel eller salgs bevis på at bilen er solgt d.d. kan skat ikke afmelde din bil øjeblikkeligt, men skal vente yderligere 3 uger, før at de kan afmelde den.
Nu her 2 gang måtte jeg ligeledes tvangs afmelde min bil som han fik, men jeg var da så klog at det denne gang var salgs papir på så den blev afmeldt med det samme, men de biler jeg så fik i bytte var dog ikke nået at blive afmeldt, men efter kontakt med de tidligere ejere af bilerne, fik jeg af vide at de var solgt til denne mand 3 måneder tidligere, og han havde ikke om.reg. dem inden for de 3 uger som man skal..
og manden er flere gange meldt til politiet, og kan se at de endelig har fået recurser til at gøre noget ved anmeldelserne, da min gamle bil nu har nye plader på, men er nu til salg efter at han har haft den i 1 måned kun, da han jo nu selv skal betale forsikring og vægtafgift med de nye plader.

GODE RÅD.
husk slutseddel....
på skat.dk kan man om.reg. køretøjer øjblikkeligt, bare du har dit nemid og dankort.

jeg ved ikke om man må navngive brugeren her. men fortæller glædeligt hvem det er.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HUSK Slutseddel, ved bilhandel
  • #1   11. apr 2013 Ekkoekkoekko

• #2   11. apr 2013 Tænker os at der ingen grund til at spame. Det er rigeligt med et emne.. Men hvem er personen?

• #3   11. apr 2013 Kommer det som et chok at man skal huske slutsedel ????

• #4   11. apr 2013 Jeg tænker anden gang. Og så tænker jeg.... du er da for dum og gøre det samme to gange, med den samme mand....

• #5   11. apr 2013 ja der kom sq lige et computer ekko, og det undskylder jeg, min computer fuckede lige op... sorry.

• #6   11. apr 2013 Har du handlet med samme mand 2 gange???

Hvem er så fjolset?

• #7   11. apr 2013 Hvordan kan man få sig selv til at handle med en igen, som første gang beviste at han ikke var til at stole på ...
    Er det ikke at stå foroverbøjet med bukserne om anklerne, en bøtte vaseline i hånden og sige "du tager bare tilløb til mester!"?

Et emne var sikkert også nok til at fortælle historien. =)

• #8   11. apr 2013 mr. h. tak for de pæne ord. men anden gang var der papir på handlen og bilerne han havde ville jeg jo gerne bytte med. og da jeg tjekkede dem på skat, var da også iorden, og selv om manden ikke om.reg. min bil og jeg skulle afmelde den, var handlen god nok. manden skal man dog bare passe på og sørge for at bilen bliver om.reg med det samme, eller at man har papir på handlen.

• #9   11. apr 2013 Spør igen.. Hvem er manden?

• #10   11. apr 2013 nej intet chok med slutseddel, men man tror vel et eller andet sted på det bedste i alle, og så med en mand der er 46, med hederligt ardejde, familie børn og pænt hus. og ja anden gang var der papir på og min bil var afmeldt præcis 3 uger efter handel....

og manden her inder hedder speedy-gonzarles og det er den bruger der kommer fra SYDSJÆLLAND og ØERNE..... han sælger i øjeblikket min gamle bil. en MAZDA 323F 2.0 DITD.... billede vedhæftes lige

profilbillede
  • #11   11. apr 2013 Jeg handlede også med en herinde fra engang, som lavede samme stunt, han gav en bil i byt som var registreret i en andens navn, efter 1½ måned var min stadig ikke omregistreret, så jeg tvansafmeldte bilen, og satte manden på Filter, så han ikke kunne skrive igen hvis jeg igen skulle komme i den situation at ville sælge min bil.. smiley

Fool me once- shame on you, fool me twice- shame on me.. smiley

• #12   11. apr 2013 okay han kom vel ikke her nede fra ??

• #13   11. apr 2013 Århus..

• #14   11. apr 2013 nååå okay. men der har han også hentet bil, for der kom den ene af de 2 biler fra som jeg fik. meg end til nu ligger der i hvertfald 8 politianmeldelser som jeg kender til. og 3 af dem ved jeg at de har været og hente plader hos ham. dog først efter at politiet var informeret adskellige gange. først på min ford, min mazda, og en andens fiat...

• #15   11. apr 2013 Han bor i Århus...

Men fatter slet ikk hvordan du kan få dig selv til at handle med manden 2 gange...
    Er ked af at sige det, men du ligger som du har redt..

• #16   11. apr 2013 Glemt hjernen hjemme da du handlede 2 gang du burde da har lært efter første gang

• #17   11. apr 2013 Prøv at hør her folkens...

Hvis man selv synes at det er en god handel, så tager man da bare sine forbehold, præcis som trådstarter har gjort. Han vidste at det kunne give problemer, men valgte alligevel at fuldføre handlen, fordi han synes at handlen var den smule arbejde værd. Hvis man ikke kan overkomme at afmelde sin bil selv, for at lave en god handel, så er man da et dovent fjols. Trådstarter har selv valgt, og der er jo ikke mere arbejde i det. Der er da ingen grund til at genere manden. Han er tilfreds med sin handel, men vil bare lige give folk et godt råd med på vejen. Mere er der da ikke i det. Han sidder da ikke og puiver som så mange andre herinde. Han forklarer hvad der er sket, og hvordan man kan undgå det, og så advarer han imod vedkommende som ikke omregistrere biler han køber. Synes at gør folk en tjeneste.

• #18   12. apr 2013 Enig med Thomas F.

• #19   12. apr 2013 nemlig Thomas F. der findes jo desværre en del af disse folk, og man kan ikke spotte dem. selv om de måske ser hæderlige ud med hæderligt arbejde osv. osv. kan de stadig prøve på at snyde folk.

Kommentér på:
HUSK Slutseddel, ved bilhandel

Annonce