{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Besværlig køber {{forumTopicSubject}}

Jeg har solgt et armbånd på dba....

armbåndet har en nypris på 2000kr., jeg udbød det til 1200 og endte med at sælge det for 700kr...

Køber kontakter mig og virker meget ivrigt efter at købe det, men skambyder en anelse med sine 700...jeg overvejer lidt at presse prisen lidt opad igen, men omvendt gider jeg ikke risikere at vedkommende springer fra, da jeg godt kunne bruge pengene...

Nå men et par dage efter pengene er kommet vil jeg sende armbåndet, og logger så på til en besked på DBA med teksten "er armbåndet sendt?...ellers vil jeg gerne annullere handlen!!!"
Jeg svarer at det er det, og at hun lige må væbne sig med tålmodighed da posten efter min bedste overbevisning ikke afhenter lørdag/søndag...

Nu har jeg så fået en længere smøre om at armbåndet er kommet frem, men at hun er skuffet over det...hun mener for det første ikke at det er ægte, at det er mere slidt end jeg har sagt(jeg har sendt billeder), at hun vil gå til en smykkehandler og få hans vurdering og ellers vil have sine penge tilbage....

Er det mig der er overdrevent skeptisk, eller lyder det som om hun har fået kolde fødder og bare vil tørre den af på mig? Har svaret følgende, da vedkommende valgte at kontakte mig på en anden annonce af mine:

"har slettet den fordi varen er solgt...og at jeg må indrømme at jeg bliver en smule irritabel efterhånden..først er du ved at annullere handlen fordi du er utålmodig, og nu anklager du mig nærmest for at sælge falske varer...medmindre du har noget mere at have det i, så lad venligst være med at genere mig yderligere..gav dig 500kr. i rabat, mener jeg har været mere end rimelig..."

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besværlig køber
Kommentér på:
Besværlig køber

Annonce