{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.372 visninger | Oprettet:

Nogle som har erfaring med thailand ?? {{forumTopicSubject}}

hey bg

jeg står og vil invitere min kæreste en tur til thailand her til sommer..

hvor skal man tage hen dernede.. har hørt godt om hua hin og kousa mui..(ved ikke om det er stavet rigtigt)
det skal helst være et sted med de der klassiske smukke strande man ser på film smiley og så med nogle handels gader hvor man kan shoppe alt det der hapengut som de nu sælger sådanne steder..

og så ville jeg høre om det kræver visum at rejse til thailand og i så-fald hvor får man det henne ??

til sidst vil jeg self os gerne høre med rejseselskaber, har i nogle gode/dårlige oplevelser med et specielt selskab

håber en eller flere har tid og lyst til at hjælpe

mvh Kenneth

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle som har erfaring med thailand ??
  • Tobias S
    Tobias S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 110
    #1   18. apr 2013 Det er lige en opgave for brugeren "Swag", "Rødhætte", eller hvad han nu hedder for tiden.

• #2   18. apr 2013 Tag afsted KUN med flybilletter bestilt hjemmefra og find så hoteller når i ankommer.
    I kunne tage til Phi Phi Island. Der skal i tage flyveren til Phuket og blive bedt om at blive kør til færgen som sejler ud til Phi Phi Island.
    Og så er det bare at gå rundt og spørge om der er værelser til udlejning.

Højsæsonen er fra November til slutningen af Marts.

Det flotte vand som du fint beskriver vil jeg mene er det her.
    https://www.youtube.com/watch?v=teyecFVuBa8

Så det bare afsted og hav en god ferie smiley

Flybilletter kan i finde ved Emirates.com hvor i får alt det i kan drikke og så mad et par gange på turen.

• #3   18. apr 2013 wow det ser fandme godt ud smiley

men er der de der handels gader hvor damen kan kigge på tasker og solbriller og hva de nu ellers glor på hele tiden osv ??

og hvad med visum ?

• #4   18. apr 2013 Pussy fra SG!

• #5   18. apr 2013 Kleis

Har aldrig været derude, men eftersom det er et turistbefærdet sted så tror jeg sagtens du kan regne med at finde det derude smiley

• #6   27. dec 2013 Hej. Bor i Hua Hin 6 måneder om året. Bare hop i en taxa og bed om at blive kørt til Open Market. Her finder du de bedste priser.

• #7   27. dec 2013 Syntes det er fedt på patong Beach på phuket, er du gal der er fest i gaden om aftnen

Kommentér på:
Nogle som har erfaring med thailand ??

Annonce