{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af Alarm system.
  • #1   29. apr 2013 Prøv at kigge på www.sikkerthjem.dk



  • #2   29. apr 2013 Falck kan i hvert tilfælde ikke anbefales, det er dyrt (set over tid), og deres service er nærmest ikke eksisterende.
    De lovede at de ville stå for udskiftning af batterier, men halvdelen af dem skal du købe selv, resten tager de lang tid om at sende, og alarmen skal tvinges til tilkobling hvis den er tæt på at løbe tør, så der går alt for lang tid inden din alarm virker korrekt igen. Og du skal selv skifte batterierne.

    Jeg har oplevet at der kan gå op til et døgn før de reagerer på en alarm, godt nok en fejlalarm som blev koblet fra, men de reagerede overhovedet ikke før dagen efter (en person der havde koden var gået ind, og havde glemt at slå alarmen fra, så den gik, men den blev slået fra igen kort efter. Dog uden nogen ringede til Falck).

    Når de så skal finde dit hus, så er det ikke altid de kan finde vej, deres montør måtte ringe og spørge om vej, på trods af at han havde GPS med (min GPS kunne sagtens finde vej, og dengang var det ikke ligefrem det nyeste nye).

    Når man skal melde fra, så tager de omkring 950 kr for at pille det ned, og du skal vente op til flere måneder før de kommer. Vi nåede at flytte og var nødt til at pille alarmen ned selv, før vi kunne aflevere den på en Falck-station, hvor den selvfølgelig blev testet til at være ok, men vi har stadig ikke fået pengene tilbage for det tilgodehavende abonnement.

    Jeg har flere gange ringet til kundeservice i arbejdstiden, for at kunne komme i kontakt med dem, specielt i forbindelse med at vi skulle flytte, hvor vi overvejede om vi skulle flytte alarmen med, her blev jeg flere gange mødt med enten at de ikke havde tid, eller at de ligefrem var på kursus, så der var lukket indtil en given dato... Det hjalp os da til at afgøre at vi IKKE skulle have Falck alarm igen.

    Løsningen som Martin G linker til virker dog fornuftigt, simkort til 199 kr for 12 måneder er billigt, resten køber man, og sætter selv op. Det er da til at forstå.

    Ps. Vi har stadig alarm, dog var den installeret i huset vi købte, og mere effektiv end den fra Falck smiley


  • #3   29. apr 2013 Takker Brian.. Havde overvejet Falck, men synes også de er ret dyre pr/mdr. Men efter det du skriver skal det ihvertfald ikke være dem smiley

  • #4   29. apr 2013 Falck er lidt billigere end G4S, men service stinker...

    Jeg er tilbøjelig til at sige at du får mere ud af at købe et alarmsystem, og så koble det op til din egen telefon, og eventuelle naboer, eller en uafhængig alarm-central.
    Således kan du skifte ud hvem du betaler til, alt efter hvad du syntes om deres service, således at du stadig beholder dit udstyr.


  • Julie H
    Julie H Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   10. nov 2015 Jeg har altid haft en falck alarm, og er ovenud tilfreds med deres service. Men på den anden side, har jeg heller ikke haft indbrud (endnu). Jeg synes faktisk det er smart, at man kan vælge hvilken pakke på www.falck.dk, som man vil have. Jeg har bare den billigste, og den fungerer helt fint.

Kommentér på:
Hjælp til valg af Alarm system.

Annonce