{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

en ting du måske ikke viste. {{forumTopicSubject}}

En lille eller om man vil en stor hemmelighed er at hvis man i Danmark bliver hjemme uden, at stemme og det gør 45% af hele stemme berette folk, så ville alle i regeringen blive fyret og dronning Margrethe skulle faktisk overtage med et vejledende gruppe. Indtil en ny regering er stemt ind.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en ting du måske ikke viste.
  • #1   5. maj 2013 Pisse fedt

• #2   5. maj 2013 bare stem på DF de er det eneste parti som kan vælte SF og ventre ..

• #3   5. maj 2013 Demokraterne !!!

• #4   5. maj 2013 Fuck regeringen !!!
    Tænk at regeringen tillader at vi med stor sikkerhed skal betale for lægehjælp, de mener selv de får for lidt i løn, og kræver samtidig su og kontant hjælp nedsat.

Hvad sker der Danmark. Der er snart på tide at vi borgere gør noget - det er os der er flertallet.

Ja bilgalleri, citer mig gerne, meld mig og luk min konto for den udtalelse

• #5   5. maj 2013 Jamen så skulle dronningen jo rent faktisk arbejde lidt for føden?
    Det kan vi jo ikke ha smiley sikke en uorden

• #6   5. maj 2013 Danny H - jeg kunne ikke have sagt det bedre selv!

• #7   5. maj 2013 Hvad skal man gøre for at vælte kongehuset også så?

• #8   5. maj 2013 Danny. Kan godt følge dig. Men nogen skal jo "styrer" landet. Så uden regering vil det ende som i Congo. Eller med diktatur ala gadaffi lign tilstande .
    Det er self et problem når de partier vi har ku bestå af Morten & Peter uden vi kunne mærke forskel fra det vi har nu. det handler om at borgerne presser regeringen ved civil ulydighed indtil de stopper deres ødelæggelse af vores økonomi og udvikling . Man kan jo sagtens gøre en masse ting. De vil bare ik!

Hvorfor skal de multinationale selskaber slippe for skat i mia. Klassen og samtidig opkøbe og lukke de små firmaer og dermed fjerne arbejds pladser og skatteindtægter . Og man fortsætter med at sætte afgifter op på alt i den "tro"at de får flere penge ind, når det er urgammel og simpel købmandsviden at den billigste har størst omsætning. Det handler også om at man tager fra de svage og for til de stærke i den "tro" at man ikke mister på at forsørge de svage. Problemet er bare at man så skaber flere og flere svage som er endnu mere svage og dermed krakker bankerne og forbruget daler sammen med velfærden og så ruller der en ond cirkel.

De kan sagtens gøre det meget bedre end de gør. Mén så skummer de ik selv den fløde som de stærke lokker med så andre ikke kan få.

Det handler om ny politik smiley

• #9   5. maj 2013 Dronningen er en dirty madam:/ skrev jeg virkeligt det:-0

• #10   5. maj 2013 Hahhaaa ;). Fuck er grimt billede jeg fik på nethinden lige der .. Uhhhhhhfff

• #11   5. maj 2013 Hun er så tynd som et pølsebrød og hendes tænder ligner ristede løg.
    Så mangler der bare en pølse i midten. Så er hun hot ... Dog smiley

• #12   6. maj 2013 Tommy P - Hvad er det du skriver?

Hvis man blive hjemme bliver stemmerne optalt alligevel, dvs. at dem som så går op og stemmer får mere indflydelse på hvem som skal vinde..
    Men hvis man går op og stemmer blankt, så tilkendegiver man at man ikke vil have nogle af dem som stiller op, og SÅ ville regeringen blive væltet hvis flertallet gjorde det..

Men hvis alle blive hjemme, pånær 1, så er det suverænt ham som bestemmer hvem som skal sidde hvor..

Sofavælgere er dovendyr som ikke har ret til at brokke sig over noget som helst..!

Gå op og stem blankt hvis du ikke synes om nogle af dem som stiller op, så har du i det mindste givet din mening til kende..

• #13   6. maj 2013 Det fedeste er da at alle de penge der spares pt de bliver sendt til større ulandsbistand... Ud af landet med alle vores penge så vi kan blive banket tilbage til stenalderen ... Så kan Afrika da om 50 år betale tilbage når vi skal have ulandsbistand...

• #14   6. maj 2013 Hvad er det jeg ikke VISTE .. smiley

• #16   6. maj 2013 Bare smid noget bruger betaling på lægebesøg.... Det ville måske kunne fjerne nogle af alle de hypokondere der altid fylder op i venteværelserne

• #17   6. maj 2013 Hvad skal man gøre for at vælte menneskeheden, så moder jord kan få sin planet tilbage uden at vi skal smadre, ødelægge, forurene og brokke os dagligt over at vi har det elendigt..

• #18   6. maj 2013 Fuck it, vi har brug for en diktator!

• #19   6. maj 2013 Madsen - Ret mig hvis jeg tager fejl, men Ulands'bistand' er ikke en gave, men et lån som vi på den lange bane nyder godt af..
    Det er jo ikke for sjov at Afrika, som er det mest råsttofholdige kontinent, er det med den laveste udvikling, det er jo fordi hele kontinentet er forgældet, og da de ikke kan betale, så må de sælge deres råstoffer til ekstremt gode priser..

Kommentér på:
en ting du måske ikke viste.

Annonce