{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

Mangler du job? {{forumTopicSubject}}

Kan du bruge en computer?
Vil du flytte til Sverige for at få arbejde?
Vil du arbejde med kundesupport?

Så kender jeg en der søger 4 danskere.
Jeg tænker, Sverige, Billige Biler og Damer smiley

De vil betale flytningen og hjælpe med at finde bolig.

Skriv en PM til mig eller post din e-mail adresse.
Så skal jeg nok sørge for at der bliver taget kontakt.

Ingen uddannelses krav!
Oplæring tilkommer.

Bemærk venligst at dette ikke er et jobopslag og/eller en salgsannonce.

Jeg formidler blot et ord!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler du job?
  • #1   8. maj 2013 Fin service ellers smiley

  • #2   8. maj 2013 lyder pænt interessant smiley

  • #3   8. maj 2013 Hva går det ud på smiley

  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #4   8. maj 2013 Hvis de så, som de eneste, kan garantere at man har jobbet i mere end 6 mdr, da 99% af alle de callcenter jobs i sverige er tidsbegrænsede, man får det bare først at vide når man ER flyttet derop, og nogle selskaber fortæller det først efter 5 mdrs ansættelse, og man er ofte ikke berettiget til dagpenge herhjemme fordi man så har arbejdet i udlandet i 6mdr, samt man så står uden job og bolig i Sverige, fordi den bolig man får "hjælp" til at finde, er ejet af virksomheden, og man bliver smidt ud når man bliver fyret

    Var ihvertfald sådan det var for 5-6 år siden da jeg var lige ved at hoppe på sådan et job, da de ofte også tilbyder en ret høj løn i forhold til dansk standard også.


  • #5   8. maj 2013 berndt k
    Svensk lov giver lov til at man kan ansætte folk på en 6 måneder lang prøveperiode.
    I Danmark har man 3 måneders prøvetid.
    Her i firmaet bliver man altid fastansat hvis man ikke er påvirket af stoffer og/eller hele tiden melder sig syg.
    Dette Callcenter har leveret de bedste statestikker på alle deres konto'er i hele Norden de seneste 5 år. Dette kan ikke lade sig gøre ved at skifte medarbejdere ud hele tiden.

    VW FOR LIFE
    Jobbet som telefonsupport går i bund og grund ud på at hjælpe folk telefonisk med de problemer de nu kan støde på.
    Dette kan være alt muligt udfordrende alt efter hvilken konto man arbejder på.
    Sidder du på en konto fx. for en computerproducent kan det være computerproblemer. Her vil du så hjælpe kunden med at lokalisere fejlen. Sende kunden det rigtige sted hen, bede dem om at hente div. driver eller ja.. Det kan jo også være at der skal en reparation til.

    Vi har en professionel Human Resource afdeling som finder en konto der passer dig og dine færdigheder.


  • #6   8. maj 2013 Hvornår er der tiltrædelse?

  • #7   8. maj 2013 AMG P
    Snarest muligt


  • #8   8. maj 2013 Og hvor ska man bo ogs sån noget?
    - men min mail er falk94@hotmail.com
    - er meget intra i det nemlig


  • #9   8. maj 2013 Og mit tlf er 28 49 00 94
    - som sagt så er jeg rigtig meget interesseret i det!


  • #10   8. maj 2013 VW FOR LIFE
    Noteret.
    Firmaet vil hjälpe med at finde lejlighed i gåafstand til arbejde.
    Det er höjst sandsynligt mig der vil komme til at lave flytningen. Det ville väre fedt hvis jeg kunne tage en med retur når jeg köre til Danmark om 1½ uge


  • #11   9. maj 2013 Jeg vil med glæde rejse med om halvanden uge for som sagt så er jeg MEGET INTRA i det, hvordan får jeg afvide om jeg ska med eller ej oO

  • #12   9. maj 2013 VW FOR LIFE
    Du vil få en opringning imorgen med et par spörgsmål. Derefter vil du blive bedt om at sende et CV. Går alt godt kan du få et svar allerede på Mandag.


  • #13   9. maj 2013 Ka jeg ikk lige få dit nummer forresten? smiley

  • #14   9. maj 2013 +46 70 698 90 48

  • #15   9. maj 2013 Skrumpen fra det ydre rum

    Så länge han ikke truer sine kunder så tror jeg ikke det har nogen betydning


  • #16   28. jun 2013 Nok fra det emne du har slettet, hvor du ville sagsøge VW 4life.



  • #17   28. jun 2013 Bagermesteren Jeg ved ikke hvad du snakker om.
    Sagen mellem Jimmi og mig ligger som den gør.
    Hvad har du af indflydelse?


  • #18   28. jun 2013 Hvordan gik det med jobbet?

  • #19   28. jun 2013 Morten
    Det endte med brugstyveri og et sagsanlæg mod ham som tog imod jobbet.
    Dertil sidder han med mange andre problemer som jeg ikke vil udtale mig om.
    Men der kan du spørge Manden selv smiley


  • #20   29. jun 2013 Olay ærgeligt ry at gi vores nordiske brødre smiley

  • #21   29. jun 2013 Helt bestemt. Men der har været værre danskere heroppe.
    De værste at få op til dette idylliske samfund er misbrugere. Der er nada politi og misbrugere skal (ifølge statestikken) stjæle for at få dækket deres behov ind.
    Manden der tog imod jobbet heroppe var mere eller mindre syg i bolden.

    Kan huske hvordan han fortalte mig at han var mors dreng og hvordan han ville savne hende.
    Han sagde også at han blev ked af det når folk gik og løj (bogstavligt talt kunne han græde over det)

    Jeg tænkte jo når ja sådan er det. Der skal være plads til alle. Selv en "wus-wus"
    Jeg tilbød ham at bo hos mig indtil han fandt egen lejlighed. Han kan lide at skrue med biler så jeg tilbød enda at han kunne købe en gammel Golf 3 af mig med potentiale.

    Da morgenen på 5. dagen nærmer sig har han taget bil + div. andre ting og sager.
    Han havde efterladt alle sine ting og et brev om at hans mor var iiihhh og åååhh så syg.
    Jeg ringede straks til politiet og meldte bil og bilanlæg stjålet. Derefter ringede jeg til hans mor mens jeg optog samtalen. Nej hun var ikke syg men havde godt lige snakket med manden. Fint tænker jeg. Jeg laver en oversigt over hvad han har taget med sig af mine ting og kontakter politiet igen. Manden blev anholdt nogle dage efter. Bilen er totalt smadret men tilbage i min varetægt. Heldigvis blev manden stoppet i bilen så den står nu til opbevaring hos en mekaniker indtil retsagerne har kørt. Der er lavet et prisforslag på reparationer for næsten 30.000DKK. Bilen kunne han have købt for 2500SEK

    Oveni i det her fandt jeg ud af at han i mellemtiden havde prøvet at sælge hele lortet som han havde taget. Jeg har dog printet div. salgsannoncer ud så han også får hæleri med i købet.
    Men den stopper ikke her. Jeg har nogle venner som blev meget oprørte over denne episode. De er fra den del af samfundet hvor man viser sin status på en lædervest. De syntes jo ikke dette kunne være rigtigt og har derfor delt en dummebøde ud til manden forældre. Stakkels mennesker men igen... De har jo selv opdraget deres søn.

    Manden står til en fængselsstraf på et års tid i Sverige.
    I Danmark har han gjort sig skyldig i Hæleri og så har han kørt i en stjålet bil.
    Jeg har mulighed for at sagsøge manden for smerte og svie + alle de omkostninger jeg vil have i forbindelse med det her. Værkstedregning, rejse til Danmark med lejet autotransporter og hjem igen, rejse til retten (180km. hver vej) +div andre ting og sager.

    Jeg har rejst sag mod manden med erstatningskrav på 100.000SEK. Jeg ved det er højt men det er op til mandens beskikkede advokat at forhandle dette beløb ned. Da jeg er sikker på at vinde sagen har jeg valgt en advokat af den gode karakter (han er ikke billig) smiley
    Desværre kan der gå op til et år før retssagen begynder. Men jeg har ret til erstatning på smerte og svie for denne lange periode jeg skal gå og være "bange" for en wuz-wuz/tøsedreng.

    Skal jeg se tilbage på det om 2 år vil jeg grine højlydt.
    Tænk en gæld at ende med fordi man stjæler en bil til 2,5k smiley


Kommentér på:
Mangler du job?

Annonce