{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.623 visninger | Oprettet:

Kloakmand KIG HER :) {{forumTopicSubject}}

Hej bg. Har haft et problem herhjemme efter jeg installerede en opvasker, begge vores vaske stopper hver gang vi kører med opvaskeren, og tænkte så at det nok var pga røret var stoppet længere ude, for jeg har prøvet at skille vandlåsen ad, men der er fin gennemgang. så jeg har købt sådan en rør renser fra nilfisk til min højtryksrenser på 15m og har så prøvet at stikke den ned i røret efter vandlåsen, og har spulet lidt tid. så bemærker jeg pludselig ud af vinduet at der ligger vand ude under min bil ? så stoppper jeg selvfølgelig højtrykkeren, også forsvinder det ? har før ikke kunnet finde min køkkenbrønd. men jeg kan så regne ud hvor den er nu, ( under alle mine ærtesten smiley ) Ville prøve at grave brønden frem i morgen, men hvad tror i jeg kan forvente ? at brønden bare har været fyldt, eller er der hul på et rør smiley ? det skal lige siges at huset jeg bor i er lejet smiley på forhånd tak .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kloakmand KIG HER :)
  • #1   8. maj 2013 højest tænkeligt din brønd der er stoppe så den ikke kan trække hurtigt nok til at kunne følge med

  • #2   8. maj 2013 kontakt din udlejer, det har du da intet med at gøre, eller ihvertfald ha ham med på råd, så du ik lige pludselig står med regningen

  • #3   8. maj 2013 Din brønd kan evt. være kolapset (Alder eller for "tunge køretøjer" el. lign.)... Det er set før de gange jeg har lavet kloak på div. udlejningshuse på arbejdet. smiley

    Men selvfølgelig, den kan også bare være stoppet til med lort, det er også set før... smiley

    Er du lejer, så gør INTET selv!.


  • #4   8. maj 2013 Kontakt udlejer, og bed om at få lavet en TV-Inspektion på røret.

    Du er under alle omstændigheder forpligtiget til at kontakte udlejer hvis du har mistanke eller konkret kender til en skade på hans ejendom, ellers kan du risikere at blive gjort ansvarlig for en forværring af skaden efter lejeloven.
    F.eks. en vandskade pga. de måske tilstoppet rør du nævner.

    Anyway kan du ikke gøres ansvarligt for noget som helst ligeså snart du kan bevise at du har haft taget kontakt til udlejer - Så er det hans problem om han ønsker at handle på din opfordring.

    Har lige fået lavet samme TV-inspektion på alle rør i det hus jeg har købt, og køkkenbrønden trængte til at blive renset sagde kloakmesteren, plus forsikringsfolkene er igang med at regne på et nyt badeværelse nu, fordi der var to brud på rørene under badeværelset.


  • #5   8. maj 2013 hej.

    Jeg siger mange tak for jeres råd, og vil prøve at ringe til min udlejer imorgen. så må jeg hører hans vurdering af sagen, også tage den derfra smiley


Kommentér på:
Kloakmand KIG HER :)

Annonce