{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobil
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #1   20. maj 2013 Jeg har telenor, og der er ok dækning de fleste steder. De skulle også være begyndt at dele netværk med telia smiley

• #2   20. maj 2013 TDC har jeg kun dårlig dækning enkelte steder herude på landet...men kender ingen der kan få signal der.

De er dog alt for dyre, giver 199,- for 6 timers tale, 1 gb data og 0,25 øre pr. SMS. Har lige skiftet til CBB Mobil - der får jeg Fri tale + Fri SMS og MMS samt 1 gb data for 159,- pr måned smiley

• #3   21. maj 2013 Har DLG tele og jeg har nærmest aldrig problemer med at finde dækning og jeg bor ikke lige frem inde midt i storbyen smiley Jeg har også tit mere dækning end mine kammerater

• #4   21. maj 2013 De bruger også telia`s net.

• #5   21. maj 2013 Jeg har også DLG og de bruger altså TDC's net.. men det er vidst noget med man kan vælge om det skal være telias eller tdc's net

• #7   21. maj 2013 i min familie har vi haft telia som erhverv og privat, skal aldrig have det lort igen, udfald svært at få dækning. Vi bor ikke i en storby, men heller ikke ude på landet.

Vi har telia på mit nuværende arbejde, vi får en mail når der er problemer med telia uanset hvor i landet det er, vi får en mail cirka hver anden uge med at nu er det ene eller anden netværk nede og at deres teknikkere arbejder på sagen.Privat bruger jeg tdc gennem mit andet arbejde og det virker bare.

• #8   21. maj 2013 Har telenor på firmatelefonen, og der er elendig dækning.
    De andre 3 har vi telmore på, og der er kanon dækning.

• #9   21. maj 2013 Bor på landet.. tdc virker ik for godt her ude.. ska en km væk fra hvor jeg bor for at få forbindelse
    Lige nu har jeg Oister ikke den bedste dækning men det er ok. sjældent jeg ikke har forbindelse
    Min bror har Telia og han har altid forbindelse uanset hvor han er. han er lastbilchauffør så han kommer lidt rundt smiley
    Det er så bare lidt dyre end Oister

• #10   21. maj 2013 Jeg har Telmore og har haft det i en del år efterhånden og kan på ingen måde klage. Gider ikke købe telefoner ved dem da jeg har haft mange og store problemer med at få repareret en tlf på garantien ved dem. Men deres abonnementsdel kører perfekt

• #11   21. maj 2013 Jeg har "onphone. Og det fungere fint smiley

Kommentér på:
Mobil

Annonce