1.306 visninger
|
Oprettet:
DET ER FANDME FEDT!!! {{forumTopicSubject}}
Har en lille historie, som skal deles med BG.
Er ude at køre en aftentur og ved tilfældigvis at ved Radison SAS hotellet, lige før Langebro, har politiet fartkontrol. Jeg kører selvfølgelig meget stille og roligt, og i vejkanten holder der tre racerbiler. En corolla, en spark og en picanto. Og ikke nok med det. Jeg kører stille og roligt forbi og ser på chaufførerne, de var kræftedme LÆKRE. Tre smukke unge piger sidder nu og skal give et bidrag til staten.
Den skulle deles, hygge til alle BG brugere derude.
PS. Piger kør ordentlig...
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 8 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 30
okt 2003
Følger: 25 Følgere: 37 Biler: 5 Emner: 368 Svar: 3.531
feb 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Svar: 162
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 24 Svar: 555
Så må du sgu rundt !
De andre kan jeg godt følge dig i
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 8 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 30
feb 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 98 Svar: 3.036
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 155 Svar: 2.511
Jeg har sågar set en den ikke ville lade en ambulance komme forbi på motorvejen, da hun da lige skulle overhale 5 biler mere før hun trak ind.
Det tog da også kun 5+km motorvej ...
Det hele ender så med et emne herinde hvor de ikke kan forstå at de ikke kører de opgivet km/l, nu hvor de "kun" køre op til 6000omd/m med en gennemsnitshastighed på 110km/t på landevejen. =)
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 24 Svar: 555
Jeg kørte altid pænt da jeg var yngre og havde min g3'er med 150 hypper som godt kunne følge trafikken.
Nu hvor jeg har et gammelt lokum af en Corolla 1,nærrig skal jeg ellers love for, at der til tider bliver delt øretæver ud til pedalen som sidder til højre.
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 95 Biler: 3 Emner: 298 Svar: 1.320
No offence... men wow... to ekstrem fede biler du har haft fingrene i. Dog ville jeg ikke have byttet en Cupra ud med en OPC'er. Medmindre det var en Corsa OPC
Men fede biler...
Og tilbage til emnet... mikrobiler skulle simpelthen ikke være lovlige.
1. Der er INTET i dem, sikkerhedsmæssigt.
2. Motoren er så lille i dem, at den kan være til fare, da nogle tror det er en racer.
3. Bliver sådan en bil påkørt, er det snart mere sikkert at sidde på en motorcykel.
4. Efter 5-10år står vi tilbage med en helvedes masse små-lorte-biler som er udkørt og liiiige til skrotten.
5. Det ER et dårligt førstegangs køb/invistering, som bankerne råder folk til. Istedet for at råde de unge mennesker til at købe en nyere brugt, i en ordentlig kvalitet. Holder længere, og er langt mere sikker.
Har en del bekendte som har købt de der minibiler, fordi at bankerne kun ville låne dem til en bil, når det var en ny bil. Og budgettet lød på 100-130.000kr.
Det er simpelthen at snyde de unge mennesker.
-Bare min mening
DET ER FANDME FEDT!!!