Kvinder kan ikke køre bil! {{forumTopicSubject}}
Credit til Per Jensen.
På motorvejen her til morgen på vej til arbejde, så jeg over højre skulder, at der var en kvinde i en splinterny BMW, der kørte 130 km/t med snotten HELT oppe i bakspejlet - i gang med at lægge sin eyeliner!
Jeg kiggede væk i ganske få nanosekunder og så til min store forskrækkelse i bakspejlet, at hun nu var halvvejs ovre i min kørebane - STADIG optaget af hendes SKIDE makeup!
Jeg blev så forskrækket, at jeg tabte min elektriske shaver, så den slog et rundstykke ud af den anden hånd.
I forvirringen, mens jeg forsøgte at rette bilen op med mit knæ på rattet, røg mit headset væk fra øret og faldt ned i den kaffekop, jeg havde mellem benene, sprøjtede med kaffe og brændte "STORE CLAUS OG TVILLINGERNE".
Det gjorde så PISSE ondt, at jeg skreg af mine lungers fulde kraft, hvorfor jeg så tabte cigaretten ud af kæften, brændte hul i min skjorte og - AFBRØD EN VIGTIG SAMTALE.
Sådan en forpulet farlig, skide kvindelig bilist ....
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 169
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 37 Svar: 524
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 3 Emner: 216 Svar: 867
Der skulle vel have stået "L I L L E CLAUS OG TVILLINGERNE".
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 266 Svar: 1.616
Møder hver dag folk som ikke kan køre ordentligt.
Idag var det i en rundkørsel hvor der var en kvindelig fører bag rattet og måske hendes mor som sad ved siden af (føreren var nok i 30-40'erne)
Jeg kan se hun kører ud og hun skal dreje af første afkørsel, og lige mens jeg er helt henne ved hende så kører hun ud i rundkørslen mens jeg er helt henne ved bagenden af hendes bil på venstre side. Lige før at jeg er helt oppe omkring hendes dør med fronten. Om hun havde set mig? Ingen anelse, for hun kigger kun til højre. Vælger at lade være med at dytte og bare ryste lidt på hovedet med hånden i vejret, haha. Men jeg møder den slags billister til hverdag, så ikke fordi jeg bliver særlig overrasket når det sker
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 266 Svar: 1.616
Kvinder kan ikke køre bil!