{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Reklamer på BG.!? {{forumTopicSubject}}

Jeg er med på der skal reklameres for autoudstyr, styling og forsikringer osv. Men hvorfor fan skal der komme en Just-eat reklame op hver gang jeg logger på BG med min smart phone eller min tablet, med et lille dumt kryds der lukke reklamen ned, som man alligevel ikke kan ramme.??!!
- Min pointe er bare, når man skal betale for og kunne bruge BG optimalt, kan vi så ikke slippe for de latterlige reklamer.!!?

Sorry for mit lille opstød. Ville bare af med det smiley

Go' dag derude


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reklamer på BG.!?
  • #1   25. jun 2013 synes godt om hader reklamer?

  • #2   25. jun 2013 Fjerne reklamer, hvorfor dog det?

    Bg enorme server kan jo nemt klarer presset i forvejen, så lad os da få nogen flere!


  • #3   25. jun 2013 Kunne ikke være mere ligeglad med reklamer, registrerer de er der, men aner ikke hvad det er og er ligeglad.
    Men, den der popper op i hovedet af en som man netop skal lukke, den burde forbydes. Når man ikke bare kan se bort fra den irriterer den, og når man så sidder med sin mobil, så går det helt galt.


  • #4   25. jun 2013 AdBlocker kan jeg bare sige, jeg kan sgu ikke se nogen reklamer smiley

  • #5   25. jun 2013 Tror aldrig jeg har åbnet en reklame fra bg.. har det som Allan er ligeglad.. nogen fungerer desværre ikke godt med smartphone

  • #6   25. jun 2013 Jeg syntes vi vælter rundt i reklamer over alt. Ser du fjernsyn i 3 timer, bruger du nemt en halv time på det kort. Ens postkasse er ved og eksplodere af reklemer. De er over ALT. Lad os i det mindste slippe for dem herinde. Med mindre det er noget relevant omkring biler og i den dur. Pisse ligeglad med just-eat..

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.599
    #7   25. jun 2013 Har kun DR kanalerne, har nej-tak reklamer på postkassen, og adblocker kørene på opera browseren.. Jeg ser MEGET sjældent/aldrig nogen reklamer herhjemme xD

  • #8   25. jun 2013 Af alle reklamer, vælger du at brokke dig over Just-eat ? smiley Hvornår har man ikke behov for mad smiley

    Nåh, deler egentligt det samme, som Mirza og Allan. ser dem dårligt nok . at du tuder over de er overalt, er jo dit eget problem, du vælger f.eks. at fremhæve dem der lander i din postkasse, få dig et frimærke og bliv fri for lortet... brug tiden i reklamepauserne konstruktivt, slå væk, lav en kop kaffe, fin computeren frem og nørd BG ... det er altså ikke så svært at undgå reklamerne ...


  • #9   25. jun 2013 Det er jo et valg om man gider udsættes for reklamer som Jonascbc skriver.

  • #10   25. jun 2013 Jonascbc - hvordan installere man adblokker? smiley
    Jonas L - lille ven, kan du fortælle mig hvad Just-eat har bilgalleri at gøre?? Ud over det - har jeg også 'reklamer, nej tak' klistermærket. Tror bare ikke der klamme polakker fatter hvad det betyder...
    Isaksen - Mener bare, når man betaler for og være herinde, bør man ikke få de skibde pop ops reklamer. Jeg har det fint med dem der reklamere for autoudstyr osv. Benytter det selv jævnligt smiley
    Kasper K - Jeg har 32 kanaler, eller noget deromkring. Flipper også rundt når der er reklamer. Syntes bare alle reklamere samtidig. Så er der kun DR kanalerne, med dødssyge engelske serier tilbage :-!


  • #11   25. jun 2013 Synes nu DR har mange gode programmer, men det er jo en smagssag, det er ikke os alle der synes at Linse, Gustav og Amalie er så spændende at se på;-)

  • #12   25. jun 2013 Haha det kunne der være noget om smiley men det tidsrum jeg endelig ser tv, så er det kun kedelige serier. Jeg er mere Discovery seer. Kæresten er til det der Linse halløj smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.599
    #13   26. jun 2013 Jeg har bare hentet adblocker til min browser, og så var det hele klaret, en anden bonus ting er, at man slipper for youtube reklamerne (Som åbenbart findes!?)

Kommentér på:
Reklamer på BG.!?

Annonce