{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Daniel A
Daniel A
Følger: 1 Emner: 195 Svar: 586

Valg af NAS harddisk {{forumTopicSubject}}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af NAS harddisk
  • #1   9. jul 2013 NAS'en kender jeg ikke noget til. Sikkert fin til hjemme netværkshd. Hvis du vil lidt mere end det (torrents, usenet osv osv) så kig efter en Synology eller Qnap.

Mht streaming kan jeg ikke anbefale Boxee. Synes den havde for mange bugs, så skiftede til en WD i stedet. Den er meget bedre (min mening), og så understøtter den også netflix som jeg anvender.

http://www.cinemagic.dk/shop/wd-tv-live-167431p.html

• #2   9. jul 2013 Jeg har en synology 212 NAS og det fungere bare! Udover det har jeg også en boxee Box som jeg er fint tilfreds med. Den afspiller alle formater. Har hvertfald ikke været udsat for nogen den ikke kunne klare endnu. Dog hvis jeg skulle ud og købe ny havde valget lagt på noget andet netop pga netflix og der ikke kommer opdateringer på boxee mere. Den er ved at uddø.

• #3   10. jul 2013 Boxee box er lige blevet opkøbt af Samsung, så den er formentlig ikke ved at uddø
    Selvfølgelig kommer det an på hvad samsung vil med opkøbet.

• Tobias S
    Tobias S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 110
    #4   10. jul 2013 Den Boxee Box vi har i EU er uddød, og vil ikke blive supporteret mere. (den der linkes til). Men det kan være at der kommer en ny model til EU i kraft af opkøbet fra Samsungs side, men jeg tvivler.
    Kører selv med Synology 413j NAS og HTPC. Har ikke kunne finde en boks der har kunne dække alle de ting jeg gerne ville have.

• #5   10. jul 2013 Jeg bruger en hp 40n med whs2011

Kommentér på:
Valg af NAS harddisk

Annonce