{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er i bange for edderkopper ? :P
  • #1   21. jul 2013 Nej, har jeg aldrig været, bor jo på landet, vi har nogle på størrelse med kloakrotter! smiley

    Ej heller efter den historie, tydeligvis opdigtet smiley


  • #2   21. jul 2013 Hehe, ja lyder lidt underligt! smiley


  • #3   21. jul 2013 ja kan kun sige jeg lider af aragnoforbi de små stankelben er ikke så slemme dem kan jeg godt men kommer de op i en størrelse på en 2-5 krone i omkreds så tænker jeg sq 2 gange før jeg jagter den
    har sågar stået og arbejdet med og slå brød op en nat og været lidt i mine egne tanker så falder der noget ned fra loftet i nakken på mig og jeps en edderkop og den var rimlig stor nok ca 10 cm i diameter fy for den lede det slog mig sku ud resten af nattens arbejde gik og kiggede op på loftet efter andre og sådan noget


  • #4   21. jul 2013 Det sku mere når de er oppe i 5kr størrelse, de små/mindre er jeg ligeglade med, man bliver sku nød til at vænne sig til lidt af vært kryb når man roder i gamle biler der har stået smiley

  • #5   21. jul 2013 Ha ha den historie der

  • #6   21. jul 2013 nightclear det lyder ikke sjovt, når man lider af det!

    men ja, de skal være relativ store før jeg ikke skal i nærheden af dem! smiley

    og ja historien er som skrevet oppe i hjørnet af hjemmesiden, fiktiv .. smiley


  • #7   21. jul 2013 ja det var sq en nedren dag godt mester ikk var der så havde man jo hørt for det hver dag haha men ja er de komplet store kan jeg godt gå udenom fx sidde på toilettet og der så er en så hellere vente lukker helt ned mega nedren men har været værre da jeg var mindre end det er nu

  • #8   21. jul 2013 Hahahahah smiley :D smiley

    “Edderkoppen adskiller sig fra samtlige andre levende væsener ved at udsende stråler, som over tid fuldstændig nedbryder de indre organer hos enhver, der kigger på den – selv hvis det bare er et fotografi!”

    Jaaaa, ikk'? smiley


  • #10   21. jul 2013 80six det var deroppe omkring smadrede da min fod over den hurtigere end den så den komme jo men kan klart huske den var grande større end jeg normalt ser dem blive

  • #11   21. jul 2013 Det er da manden der står bag det hele, nu kan hun jo ikke flygte fra køkkenet mere...

  • #12   21. jul 2013 Jeg kan ikke tage edderkopper, uanset størrelse... Jeg synes de er så pisse klamme.. Og den historie der, har jeg svært ved at tro på...

    Men min søster skriger på noget nær samme måde, når hun ser en... "Bamse bamse, du skal dødeliggøre den..." smiley


  • #13   21. jul 2013 "RokokoPostens nyheder er fiktive. Enhver lighed med personer – levende, døde eller bare meget sløje – er sandsynligvis tilsigtet."

    Husk nu at læs det der står på siden. =)


  • #14   21. jul 2013 Edderkopper generer mig ikke, hvis de bare bliver langs væggen eller i hjørnet. Så længe jeg ikke skal i nærkontakt med dem, så er jeg ligeglad. De er guds gave, da de faktisk udryder rigtig mange kryb, så her får de nu lov at leve, hvis jeg ser dem.

    Dog fordrager jeg ikke stankelben og mejer.

    80SIX

    De største husedderkopper kan sagtens blive op til 10 cm fra fod til fod.


  • #15   21. jul 2013 Godt i ikke skal arbejde med at ordne kloaker, for de er seriøst nogle store bæster! Sådan en stor grim satan der har levet dernede i flere år... smiley

    Men de har så også massere at æde dernede...


  • #16   21. jul 2013 K9

    Husk nu at læs kommentarene smiley


Kommentér på:
Er i bange for edderkopper ? :P

Annonce