{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
339 visninger | Oprettet:

Nye billeder men internette er langsomt. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lagt 20 nye billeder op af min passat, men jeg syntes det tog en evighed at oploade.

i den omgang lavet jeg en TDC hastighedsmåling da arbejdet giver hjemme arbejdsplads og derfor internet.

Den siger downloade: 4,2MB
Oploade: 0,44MB er det ikke en lorte forbindelse?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye billeder men internette er langsomt.
  • #1   22. jul 2013 Jo, det er sku ik den hurtigste.

Er ca hvad der svarer til en 5/0,5 mbit forbindelse som jeg også mener de har.

Fiber, så skal jeg love dig for der er knald å smiley

• #2   22. jul 2013 Jeg tror ikke der er fiber i jorden her ude.

Nok kun gamle kabler der er isoleret i noget flettet snor, som for længst er rådnet op smiley

• #3   22. jul 2013 Hvis den up- og downloader med henholdsvis 0,44 MB og 4,2 MB i sekundet, er det da en OK forbindelse. Det svarer vel ca. til en 40/5 Mbit linje, eller sådan noget.

Jeg vil da godt indrømme, at min linje er mindre smiley

• #4   22. jul 2013 Jeg har selv 20/1 via TDC, det skulle vist være noget nær det maksimale de kan hive ud af det traditionelle kabler.

Men det er da bare og høre dem ad smiley

• #5   22. jul 2013 Bay:

Tror altså det er i mbit han har skrevet, og ikke i MB som man let kan tage fejl af.

Er det MB, ja så er den ski hurtig. Men mbit, så er det ikke

• #6   22. jul 2013 Vi har lige fået fibernet, puha der er knald på det skidt. smiley

• #7   22. jul 2013 Bliver det værre af to telefoner der er på det trådløse, en iPad, en internet radio og to arbejds pc,er? Idag var intet andet end en pc i brug, men de andre apparater har forbindelse?

• #8   22. jul 2013 Det er i hvert fald ret væsentligt, om det er MB eller Mbit. Selv om det er sidstnævnte, burde det dog alligevel ikke være vanvittigt langsomt til surfing m.v. Det er ikke unormalt, at de gamle kabler ikke kan levere mere end 4 Mbit.

• #9   22. jul 2013 Det der internet surfing er fint. Youtube, redtube og eb køre bare. Men når jeg evnt vil oplade et billed her eller i mail tager det tja 15 minutter for mine 20 billeder idag.

Jeg ved intet om internet eller computer og siger nok det sidste.

• #10   22. jul 2013 Kan du ikke køre testen igen, og så smide et screenshot af det herind?

Hvis du ikke ved hvordan det gøres, så skulle der gerne være en knap på dit tastatur, med skriften PrntScr eller noget i den dur. Altså en forkortelse for Print Screen

Og så gem det i paint, og lig det herind bagefter. For lige at få det på plads, om det er mbit eller MB/s

• #11   22. jul 2013 Jo jeg kunne godt. Jeg er desværre gået i seng nu. Må ringe og mishandle TDC imorgen og bede om noget mere juice på linjen. For det har generet mig siden januar.

• #12   22. jul 2013 prøv at bruge speedtest.net

Tdcs egen hastighedsmåler er mega skod, den sagde min forbindelse var 8 mbit ned og 0,23 mbit op

hvor speedtest.net, ligger på 23.5 mbit ned og 0.98 mbit op(testet mod 5 forskellige servere)
    Jeg har også internet over alm telefonkabler

• #13   22. jul 2013 Og TDC er generelt dårligt, jeg havde en 20/2 hos dem, men havde aldrig mere end 12/0,4 og sådan var det nu bare.

Nu er jeg skiftet, betaler for 20/1 og har 23/0.9, til halv pris af tdc, og meget mere driftstabil smiley

Kommentér på:
Nye billeder men internette er langsomt.

Annonce