Forum kategorier

Bornholm

Bornholm

Medlemmer: 205
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
gearknop jeg tænkte på om der var nogen gode idéer til en ny gearknop.. for efter jeg har fået short-shift så er det ikke lige d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jun 2007
Visninger:
400
Porshe Cayman S på Øen!! :D:D Stod lige og beundrede den nede hos kvickly i går(Fredag) Efter jeg Torsdag havde set den komme fra Sverige(Arbejder på...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jun 2007
Visninger:
557
lygte regler Er der nogen herinde der kan oversætte færdselstyrrelsen regler omkring lygter på bilen? Er baglygter jeg er i tvivl om...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jun 2007
Visninger:
1.595
Pinsetræf 07 Nu når der ikke er nogen der har nævnt det... Flere billeder på Bornholmerbrian.dk
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jun 2007
Visninger:
529
snyt af michael.g fra hasle ville bare høre om der er andre der er blevet snydt af michael som havde en annonce i rytterknægten for ca et år siden....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jun 2007
Visninger:
637
EFTERLYSNING! I nat blev min Toyota Corolla stjålet. (Den sorte 3 dørs i min profil.) Den blev stjålet på Åkirkebyvej 163 mellem 00.3...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jun 2007
Visninger:
822
meget billig begynder bil hvor? Hej gutter... Har en kammerat herover der har spurgt om jeg kan hjælpe med at finde en billig begynder bil til hans lil...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. maj 2007
Visninger:
503
Billeder Jeg har taget lidt billeder fra pinse træffet www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7915
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. maj 2007
Visninger:
402
garage hey er der nogen der har lidt plads til en calibra skal et halvt år til udlandet så skal stille bilen et sikkert sted :...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. maj 2007
Visninger:
347
billeder fra pinsetræffet http://bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7845
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. maj 2007
Visninger:
526
skyline hey er det korrekt at der er en skyline importeret til bornholm og er der nogen der har billeder af den ?? bare et rygt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. maj 2007
Visninger:
575
Emblemfri front søges! Hej folkens:D Jeg ville lige hører om der er nogle der ligger inde med en emblemfri front til en Opel Vectra B fra 1...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. maj 2007
Visninger:
732
Pinsetræf. Dato Hej Hvad dato er pinsetræffet? er det nu på søndag den 20, eller den 27? eller er jeg helt forkert på den?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. maj 2007
Visninger:
633
Tjek lige det her http://www.vmax.dk/
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. maj 2007
Visninger:
347
camp til dhb 2007 Hey gutter... Jeg har siden 2005 haft en aftale med en af dem der står for uddeling af camp områder til dhb arrangement...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2007
Visninger:
340
Skoda.. Hvem kører i en rød skoda felicia...??? Tror det er en 1,6 for jeg lå bag ham i gennem alminingen her i morges.. da vi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2007
Visninger:
508
CIRCA PRIS ... et skud i tågen? :) hva tror i min bil er værd, hvis jeg skulle sælge den nu og her? .. har nemlig de tanker li...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. maj 2007
Visninger:
460
Grøn corsa A Hvem kører rundt i en Grøn Corsa A? tror det en A.? Var et par km væk fra lufthavnen på sdr landevej på vej hjem. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. maj 2007
Visninger:
403
Rustarbejde?? Hej Folkens.. Jeg står og mangler en der kan lave noget rust arbejde på min Opel vectra B?? Nogen der kender en der ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. maj 2007
Visninger:
439
Bil fra Vmax på Bornholm BMW fra forrige måneds nr. er en tur her over lækker vogn meget fedt at se detaljerne tæt på http://www.vmax...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. maj 2007
Visninger:
569

Annonce