Forum kategorier

Vw polo g40 gruppen

Vw polo g40 gruppen

Medlemmer: 94
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
Rem til tandremskit. Goddag. Jeg har Tandremskit på fra SLS.. 65 mm... Men remmen sprang sku idag, da jeg var ude og køre... Men h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. dec 2009
Visninger:
392
bagkofanger søges jeg søger en bagkofanger hvor beslagene ikke er knækket på.. er der nogen der ligger inde med sådan en..?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. dec 2009
Visninger:
457
centra turbo byttes til bbs http://bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=899794
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. dec 2009
Visninger:
404
Afgift tilbage?? Hej sidder og lure lidt på en bil jeg vil ha til reserve dele.. Bilen skal selvfølgelig afmeldes men tænkte på om jeg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. dec 2009
Visninger:
541
Hul ved batteri, vand i kabinen Jeg har haft hul under batteriet pga. batterisyre, hullet er blevet lukket og der er svejst en ny plade i, men den er i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. nov 2009
Visninger:
908
? mangler en bananmanifold til mit hit hvor finder jeg sårn en henne ? har fundet en på nv-autodele.dk men er der andr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2009
Visninger:
284
Til Essen motorshow med Poloclubben I år prøver vi igen at arrangere turen til en af Europas største bilmesser. Det foregår i weekenden d. 4-6 Dec. Vi ha...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. nov 2009
Visninger:
331
g60 lader søges.. hvor kan man bestille en ny g60 lader henne der er rs-bearbejdet... ??
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. nov 2009
Visninger:
305
Visker gået amok ? :D Ha da jeg kørte fra arbejde brugte jeg lige viskeren for at få vandet af ruden, men så vil lortet fanme ikke stoppe ige...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. nov 2009
Visninger:
359
justere tænding ved mindre remhjul SKAL man justere sin tænding når man montere mindre remhjul ? monterede bananmanifol, 70mm remhjul med tilhørende chip ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. nov 2009
Visninger:
814
bolten ved remhjulet, linksgevind ? er der linksgevind i bolten der holder remhjulet ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. nov 2009
Visninger:
534
Diagram over g-lader / remhjul jeg har på et tidspunkt set et diagram over hvor mange omdr g-laderen køre med i forjhold til motoren og derved kunne s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. okt 2009
Visninger:
1.104
Manifol pakning, Hvor ? Jeg har købt en banan som jeg skal have på min polo og vil have en ny pakning mellem topstykke og udstødning, men hvor ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. okt 2009
Visninger:
763
kvalitets bremseskiver Hvilke bremseskiver køre i med ? Jeg har Zimmermann skiver på nu, dem har jeg kørt med i 3 måneder og de er allerede...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. okt 2009
Visninger:
954
Flance til manifold Hej. Der er vel ikke en der ligger inde med en tegning til udstødnings flance ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. sep 2009
Visninger:
423
13tommer jeg kunne godt bruge nogle billige 13¨tommes til min polo eller 14
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. sep 2009
Visninger:
279
skivebramser bag på min g40-tüv jeg har fundet en tüv godkendelse i tyskland på og bygge skivebramser på min g40 bag under fra en golf gti men er det n...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. sep 2009
Visninger:
733
hjemmesider hej jeg er på us kig efter hjemmesider hvor jeg kan finde tun og stempler til min polo nogle der kan hjælpe mig ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. sep 2009
Visninger:
411
hjælp ? hvad kræver det for og sætte en Glader på en fox 1.3 motor
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. sep 2009
Visninger:
282
ryster når jeg bremser Hej. Nu når jeg køre og så bremser ned, så ryster den rimelig meget. Jeg har skiftet rummi bøsninger, syrekugler og m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. sep 2009
Visninger:
1.037

Annonce