Forum kategorier

Skoda teknik

Skoda teknik

Medlemmer: 509
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
MFD2 Navigation Hej Jeg har lige købt en Skoda Octavia med en MFD2 sat nav monteret. Hvordan finder jeg ud af om det er med cd eller d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. mar 2014
Visninger:
1.042
Ny Fabia 1,2 Hej Folk, jeg skal med ud og kigge på sådan en , er der nogen der kender til forskellen på den med 86hk og den 105 hest...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jan 2014
Visninger:
557
Octavia 1 kombiinstrument komponenter Hej folkens Jeg har været henne og reppe de dårlige loddinger i mit kombiinstrument, men har desværre ødelagt et kompo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. dec 2013
Visninger:
561
Dioder speedometer Vil gerne have skiftet til hvidt lys i speedometeret. Hvilke dioder skal jeg købe? I min gamle bil havde jeg købt n...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. dec 2013
Visninger:
864
Vinduesvisker virker ikke. Hej (: Skoda Octavia 2000, 1,6 Jeg var ude at kører i regnvejr her i weekenden. Så havde mine visker til at kører...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. dec 2013
Visninger:
6.411
speedometer Hej er der nogle af jer der ved om der findes et speedometer der passer over ens med det her 1u1919034j. I og med jeg i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. nov 2013
Visninger:
603
Skoda fabia topfart Når man når topfart i Fabia 1,9 tdi sætter den ligesom ud og går ned på ca. 110-120 km/t. er det normalt?? På hjemtur...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. okt 2013
Visninger:
681
Spoiler afmontering og spejle udskiftning Fabia Hej, Lakken på min spoiler er ikke så pæn mere, så jeg har besluttet mig for, at den skal males. Spoileren er den or...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. okt 2013
Visninger:
1.473
så sker det snart skoda felicia 1.3i med lambo døre hej skoda folkens så har jeg fået den sindsyge ide at jeg skal ha bygget lambo døre på min skoda enden den skal males o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. okt 2013
Visninger:
1.234
Servo hjælp!?!? Skoda Hej. Jeg skulle dreje skarpt i dag da der lød et "bump". Med det samme bagefter var der ingen servostyring på bilen og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. okt 2013
Visninger:
3.337
Vil i have nyt logo på Skoda'en? Hej gutter! ;) Jeg har lavet lidt hjælp til alle jer der gerne vil have det Nye Skoda logo på bilen: Afmontering...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. sep 2013
Visninger:
2.331
nogle erferinger med bip lyde?? Nogen som kender noget til når ens bil laver to bip lyde efter hinanden når man kører? og det er en Skoda Octavia ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. sep 2013
Visninger:
2.586
VCDS 00361 Auxiliary Heater (Z35) Fejl Efter at have renset min EGR, skulle jeg have nulstillet fejlen. I den forbindelse er der kommet en ny fejl frem. 003...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. aug 2013
Visninger:
3.599
Skoda Octavia Katalysator? Hej Drenge :) Jeg ska ha skiftet min katalysator på min Octavia 1.8 20V 1999, er der nogen der ligger inde med en br...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. aug 2013
Visninger:
1.191
Fjedersæt til Fabia Hatchback Har et sæt original fjeder til en Fabia Hatchback, de har kørt 5000 km. er der ikke en der mangler sådan et sæt.... de ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. aug 2013
Visninger:
529
Stabilisatorstang er slidt Skal havde skiftet min Stabilisatorstang den den er slidt, altså bøsninger i den. Vil i anbefale den jeg har lagt link...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jul 2013
Visninger:
1.294
Luftfilter Hej Nogen der ved hvad den sensor der sidder i den øverste del af luftfilter kassen på en 1,8 T AGU kværn gør og om ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jul 2013
Visninger:
589
Hej med jer her inde Skal havde skiftet min Stabilisatorstang den den er slidt, altså bøsninger i den. Vil i anbefale den jeg har lagt link...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jul 2013
Visninger:
671
6Y gewind undervogn på en 5J Hej Skoda ejere.. Nogen herinde der ved om en Gewind undervogn som er beregnet til en Skoda Fabia 6Y passer li over p...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jun 2013
Visninger:
1.123
octavia compi tågelygter Hej... Er der en der lige kan hjælpe mig... Skal skifte mine pære i min skoda.. Tågelygte pæren er det en HB3 e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jun 2013
Visninger:
1.456

Annonce