Forum kategorier

Skoda teknik

Skoda teknik

Medlemmer: 509
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
Octavia soltag er utæt? Hej.. Nogen der kan hjælpe? Når jeg hælder vand på soltaget, løber det ind i bunden af bilen ved forskærmen? Er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. feb 2013
Visninger:
917
skoda fabia combi 2012 hej alle samme. først et forsinket godt nytår. jeg er kommet til og købe mig en ny skoda fabia her i weekenden. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jan 2013
Visninger:
1.191
2012 Skoda emblemer Hey. Er der nogen der kan sige om de nye logo-emblemer fra Skoda passer over på en ældre model (Octavia 2000)? Evt. n...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jan 2013
Visninger:
3.837
Octavia dør højtaler.? Nogen der kender dybden på højtalerne i døren på en Octavia 1999.? Og som har et sæt de vil sælge..? Eller link til ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jan 2013
Visninger:
684
Afmontering af sidelister Er der en let måde man kan afmontere side listerne på sin bil? Er lidt bange for at bruge at lægge kræfterne i. Måsk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jan 2013
Visninger:
1.020
Octavia går ikke rent. Hej venner. Jeg har lidt problemer med Octaviaen. Sommetider (perioder) går den af helvede til i tomgang, og nå...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. dec 2012
Visninger:
1.439
Utæt skoda? Nogen der kan hjælpe mig lidt? Jeg har problemer med at min passagere side står under vand? Jeg har haft torpedop...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. dec 2012
Visninger:
1.106
min golf 3 Hej har anskaffet mig en vw golf 3 som bruger meget kølervæske en behoholder om ugen ca. kan ikke se der er nogle utæt ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. dec 2012
Visninger:
1.049
Skoda fabia (sejler) Har med jer her inde Vi har et problem med at skodaen sejler når den får vinterdækne på det er di oginale vinter alu ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. nov 2012
Visninger:
1.604
Skoda utæt igen igen? Hej.. Nu ska jeg ha expert råd, ellers blir bilen kørt i heden og får lov at rådne. Jeg har problemer med vand i ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. nov 2012
Visninger:
4.799
anlæg brænder af hej i min superb har jeg et "lille" problem. den brænder mine anlæg af det er mine hu. den smider. jeg hade en blaup...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. nov 2012
Visninger:
503
Skoda octavia strøm problem? Hej.. Nogen der kan hjælpe mig? Min Skoda Octavia 1999 mister noget af lyset når man prøver at lukke vinduerne, n...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. nov 2012
Visninger:
1.404
Dør hængsler Skoda Octavia 1999? Hej.. Nogen der ligger inde med 2 hængsler til en Octavia 1999 til FOR dørene? eller ved hvor jeg kan erhverve de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. nov 2012
Visninger:
1.292
Skoda Stickers Hej venner. Jeg syntes lige jeg ville dele det med Jer først. Jeg har et par stickers i overskud, som en anden kan få ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. nov 2012
Visninger:
791
Fartpilot / spejle Nogen gange når jeg vil bruge min fartpilot så virker den ikke. Der er ingen lampe der lyser, men det hjælper at slukke...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. nov 2012
Visninger:
707
ESP lampe lyser Hej kære medlemmer. Jeg har et problem med at ESP lampen begynder at lyse i min Fabia fra 2006. Lampen begynder at...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. nov 2012
Visninger:
13.224
2 din med Gps og Tv Se den her drenge hvis man skal have et ordentligt og billigt 2 din til Skoda´en http://www.bilgalleri.dk/marked/bil...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. nov 2012
Visninger:
510
Liste ved forrude? Skoda Octavia Hej.. Nogen der ved om man kan købe den liste som sidder i bunden af frontruden, på en Skoda octavia? Min er helt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. okt 2012
Visninger:
1.890
Defekt generator? - Felicia Hej kloge hoveder :-) Ved ikke helt om det er min generator der er døende. Lige pludselig lader den bare overdrevet ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. okt 2012
Visninger:
1.948
Skoda Motersport Hej venner. Jeg er kommet i besiddelse af nogen stickers til bilen, det drejer sig om "Skoda Motersport" i størrels...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. okt 2012
Visninger:
424

Annonce