Forum kategorier

Thisted

Thisted

Medlemmer: 132
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
Regn til dhb http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/ostjylland.htm Kan se at de lover regn til dhb, jeg tager en p...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
388
Billig bil til salg. Goddag knæjter ! Hvis der er en af jer der mangler en billig bil at køre i, har jeg en hvid Toyota Carina 1,6 til sa...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. maj 2009
Visninger:
2.306
Kontant automat dims på statoil Nogen der har betalt med kontanter hos statoil for nylig? Jeg var der oppe idag og handle lidt også puttede jeg en ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. maj 2009
Visninger:
1.028
SKAT og Statens Bilinspektion til DHB Fundet på VMAX Til alle medarbejdere, leverandører, gæster, udstillere og deltagere til DHB/Danmarks Hurtigste Bil ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. maj 2009
Visninger:
676
Vil følgende være i orden ?>>> Hey Sys egentlig det er gået stå i stort set alle planer: Telefon liste Hjemmeside Køre samlet til Vejle - Aalb...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. maj 2009
Visninger:
413
BrænderTræf torsdag - Parade Kørsel? Hey Hvem er friske på noget parade kørsel på torsdag til Karup fra Thisted? Det begynder kl 13 så jeg vil forslå vi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. maj 2009
Visninger:
759
mad ud af huset - hvor? er blevet påduttet at holde fødselsdag for mig selv nu her, så mangler lige et sted hvor de laver noget godt mad ud af ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. maj 2009
Visninger:
1.271
auto trailer. hej.. er der nogen der har en autotrailer jeg kan låne i dag eller i morn for lidt mønt.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. maj 2009
Visninger:
389
træf i skive 15/5 Skrevet: 11-05-2009 16:35:31 Hej skive Folk :) så det på tiden igen at samles på skive havn til Skive træf, vi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2009
Visninger:
339
Det utænkelige er sket! Thisted Politi holder og tager stikkontrol i Vesløs ved rundkørselen - ved godt der nok ikk rigtig er nogen der skal he...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. maj 2009
Visninger:
484
sindal 16 maj er folk stadig friske på et smut forbi sindal på lørdag? og skulle vi finde ud ef noget fælles kørsel fra thisted eller...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. maj 2009
Visninger:
340
Forhjuls leje Mangler en som kan skifte et forhjuls leje på en Astra fra 96. Har desværre ikke mulighed eller værktøj til det : (
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. maj 2009
Visninger:
560
8.maj Skal vi ikk se efter om vi kan få banket et træf op ude i foodparken.?? eller er mors gået helt død? Kom frisk
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. maj 2009
Visninger:
393
søger en karosseri smed hurtigt Kontakt mig på 21711630, så sætter jeg dig ind i hvad jeg skal ha lavet..
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. maj 2009
Visninger:
734
F og F jep, er der nogen der har planer om at skulle derned i weekenden? og evt nogle der vil følges? bare det ikke er lørdag...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. apr 2009
Visninger:
790
mangler i disse 2 ? Hey.. mangler i noget af disse 2 .. http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceId=59834261 http://www.db...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. apr 2009
Visninger:
286
Forslag til håndtering af SmsKæden.. Jeg har været ved at tænke, tænke, tænke og ja tænke lidt mere + googlet en del efter gratis/billige sms muligheder og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. apr 2009
Visninger:
753
Kørsel til dhb. Skive vs. Struer? Nu når vi skal følges i stor flok til dhb, hvad er der så mest stemning for? at vi køre over Skive ligesom sidste år og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. apr 2009
Visninger:
416
MegaMeet nu på fredag Aalborg :) Hvem er friske på at lave fælles front og køre samlet til Mega Meet nu på fredag i Aalborg? Det er DHB Warm Up! Kan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. apr 2009
Visninger:
988
Undervognsbehandling i THY?.. Jeg søger et sted jeg kan få undervognsbehandlet Golf'en i nærheden af Thisted.. Såe vil gerne høre erfaringer :) O...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. apr 2009
Visninger:
4.628

Annonce