Forum kategorier

Horsens Slænget.

Horsens Slænget.

Medlemmer: 205
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
Tag en kig forbi... Og smid en stemme... Jeg samler på dem.. Host Host.. http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=114065 Bare ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. dec 2007
Visninger:
366
Ny Bestilling af Streamer.. Hey Folken´s.... Er blevet spurt om vi kunne samle nogle flere til streamer.. Men som sagt hvis vi skal have dem til...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. dec 2007
Visninger:
715
Brændertræf i Karup er der nogen der ved hvornår Brændertræf i Karup findersted i 08 og hvor der er hende
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. dec 2007
Visninger:
344
Go jul Hej drenge og piger, vil bare lige ønske jer en go jul og godt nytår. PS. husk nu atskrive jer på til julefrokosten:...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. dec 2007
Visninger:
473
Politi !!!!! Der holder politi ved Peugeot !!!! Watch out people !!!
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. dec 2007
Visninger:
575
maler ville lige hører om der var nogen i slænget der kender en maler der gerne vil tjene lidt penge på og malen en corsa b h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. dec 2007
Visninger:
300
Solfilm... Sååå får min nye bil solfilm i imorgen hehe..... Satan jeg glæder mig hehe.... Vil bare lige dele glæden med jer and...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. dec 2007
Visninger:
412
Olieskift og oliefilter Hej folkens Hvem vil hjælpe en stakkels mand med ti tommelfingre med at få skiftet olie og filter på min Mazda hurti...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. dec 2007
Visninger:
607
Vinter - "træf" Mig og søren fotograf, har snakket lidt om at det egentlig kunne være hyggeligt lige og mødes og få en øl eller en soda...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. dec 2007
Visninger:
917
træ ringe Hey der ude i slænget er der ikke nogen som kan skaffe mig nogle træ ringe til nogle 12 subs da jeg skal igang med a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. dec 2007
Visninger:
475
Tjek min nye vogn folkens.. : D Så kom det endeligt, hvor jeg købte ny bil.... Weee........ Smid en stemme og skriv gerne hva i mener om mit køb.......
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. dec 2007
Visninger:
348
HJÆLP!!!!!!!!!!!!! jeg mangler et sted hvor jeg kan få opbevaret min supra vinteren ovre, i læ for ind og vejr.. og jeg vil gerne betale ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. nov 2007
Visninger:
365
Så har jeg sku næsten...... Så har ham nallen sku sådan næsten købt ny biil hehe.... Hyundai Sonata. 2001. hehe Silver eksotic... Farve.... ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. nov 2007
Visninger:
507
Portning - Dobbelt karb. Kan det betale sig at få portet toppen og smidt større karburator på en golf2 1.3er motor? Da jeg alligevel skal ha top...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. nov 2007
Visninger:
439
Hamonika sammenstød Ja så kom jeg i sådan et lille uheld her igår.. Lige ved Vejle på sydsiden af broen.. Kølerhjelm trykket lidt og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. nov 2007
Visninger:
636
blowoff ventil ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig? kan en blowoff ventil gå i stykker for jeg synes det lyder som om min e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. nov 2007
Visninger:
442
kørekort Hey gutter ville lige høre hvor i hver især har taget køre kort her i horsens og omegn og om det er en i kan anbefal...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. nov 2007
Visninger:
668
Morris Hej min morris er i dyst. Håber i vil hjlpe den til at få en sejer
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. nov 2007
Visninger:
473
Vejle 10/11-07 Vi er i den heldige situation... på trods af storm i går og slud sne i morgen har vi fint vejr i dag og i aften (mon no...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. nov 2007
Visninger:
712
vejle 3/11-07 Ja så er det jo igen lørdag så tid til ræs... vi mødes som vi plejer kl 21:00 ved Bilka i vejle... og kører vidre derfr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. nov 2007
Visninger:
283

Annonce