{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Billig Folie {{forumTopicSubject}}

Hey bilgalleri.

Har lige bestilt noget meget billigt "3d" carbon folie
50x200 for 100kr, kan godt være det ikke er 3m men tænker så længe det ikke skal sidde på ydersiden af bilen burde det vel holde fint nok?

Hvordan ville i anbefale med montering ?
havde tænkt mig bare at købe nogle skrabere til solfilm og en varmepistol?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig Folie
  • #1   28. aug 2013 Du skal ikke bruge de plastikskrabere der, du skal have fat i nogle bløde spartler/skrabere.
    Og så køb en god skarp kniv og noget isopropanol (mener jeg det hedder :-P) til at gøre emnerne rene i inden montering smiley

• #2   28. aug 2013 Isopropyl alkohol.;)

• #3   28. aug 2013 Tak noget sted i kan anbefale at købe disse spartler / skrabere ?

og når jeg skal sætte det på hvor langt ud over kanterne skal det sidde og er det nødvendigt at give det varme?

• #4   28. aug 2013 Jeg har en skraber fra flügger farver, de er tilpas bløde og hårde til formålet, også solfilm uden ridser smiley

• #5   28. aug 2013 Jeg ville ofre lidt mere på det folie nu har jeg roddet en del med folie og min erfaring siger mig at limen i det billige er noget forfærdeligt møg...
    Hvis solen varmer på det slipper det FOLIEN men bliver siddende på emnet det har været mont. på...
    Og man kan sagtens klare sig uden squeegee..!
    Ellers evt en dejskraber hvis det skulle være... jeg bruger personliggøre selv mest fingrene...

Kommentér på:
Billig Folie

Annonce