1.054 visninger
|
Oprettet:
Speedometer glas i Audi {{forumTopicSubject}}
Er der nogen af jer der ved om det er nemt at fjerne glasset foran speedometer / omdrejningstæller i Audi (A6).
Skal have banket nogle chrome ringe i, og vil lige høre hvor omfangsrigt det er inden jeg køber dem.
Jeg har en ide om at jeg blot skal fjerne det plastik på ratstammen for at kunne glide glasset ud. Men er jeg helt gal på den?
jan 2006
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 68
jeg skulle have speedometeret ud også. jeg lavede nemlig en stor ridse i min folie så jeg måtte skifte skiverne :o. og det er par ringe jo ikke værd.
okt 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 12 Emner: 103 Svar: 1.431
sep 2005
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 204
Godt nok er min model ældre end din :o)) Men du skal have huset ud.. glasset vil ikke kunne klare et forsøg på afmontering uden af revne. I min tog vi rattet af også og hele huset ud og så i med ringene bagfra. Egentligt meget nemt når man ved hvad man laver eller har assistance fra kyndig person .. som i mit tilfælde :o))
P
okt 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 12 Emner: 103 Svar: 1.431
Tak for tippet. Jeg får nok lidt hjælp til processen så....
sep 2005
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 204
Mvh Peter
nov 2002
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 11 Emner: 69 Svar: 192
Du skal bare pille plastik-dimsen af bag rattet (uden at tage rattet ud) og så skrue to skruer ud. Så hiver du fat i speedometer-"pindene" for at hive husset ud. Kan godt sidde godt fast, så der skal hives lidt til, da det kan være klistret lidt fast bagi.
//Amir
Speedometer glas i Audi