{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

car pc {{forumTopicSubject}}

Hey :o)

jeg tænkte det her var stedet til at få svar på et spørgsmål om biler :o)
jeg har fået smidt mig en pc i bilen (plus alt der høre til) og vil gerne have et navigationsprogram til computern men hvad skal man have?? har hørt om et par stykker men hvad er bedst ??? må gerne være mulig at få fat i kort til danmark og andre lande... håber i kan hjælpe

Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  car pc
  • #1   20. apr 2006 Selv bruger jeg MS autoroute! Det er ikke særlig touch-screen venligt, men fungere helt fint hvis man indstiller det før man kører afsted! Der findes mange alternativer, men har ikke råd til dem, og Autoroute fulgte med til min GPS! Det er meget billigt i indkøb, og klarer fint opgaven!
    Af andre billige GPS progs, er der KRAKs! Har ikke fået testet det selv, men det skulle fungere udmærket!
    Hvor meget må det koste for dig?

    Hvis du har andre spørgsmål ang CarPCs, så besøg autopc.dk!


  • #2   20. apr 2006 har godt selv tænkt på ms autoroute men hvis du siger det ikke er så touch-screen venligt.. hmmm havde lidt håbet tom tom havde lavet nogle programmer til pcer men kan ikke rigtig finde noget om det ???
    ang pris har jeg ikke fastsat noget specielt beløb men kommer også an hvad programmet kan..


  • #3   20. apr 2006 TomTom laver desværre kun pocket versioner! Kunne ellers være meget brugbart!
    Altså det jeg mener er, at ikonerne mm kun har én størrelse, som er den man normalt kender fra Windows progs.! Så sidder man med en 7" skærm, kan det godt være meget svært at taste ind, mens man kører! Men man skal selvfølgelig også indtaste ruten FØR man kører, men det kan jo ske at man lige skal ændre noget on-the-road!
    Hvilken front-end benytter du?


Kommentér på:
car pc

Annonce