{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.218 visninger | Oprettet:

Folie på Seat Leon {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har for lidt siden købt en Seat Leon FR. Jeg vil gerne have matsort folie på taget. Jeg har i sinde selv at lave det. Men da bilen ikke har tagrælinger, hvis i forstår. Hvordan har i lavet en skabelon til taget? Jeg vil ikke bare lægge folien op på taget og skærer derfra. Det ridser jo bare i lakken? Jeg har overvejet at lave en skabelon til taget i pap til at starte på.. Har i nogle gode råd? Hvordan plejer i at gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folie på Seat Leon
  • #1   3. nov 2013 Hej Jonas.
    Prøv at søg youtube efter "Knifeless" tape, det er super smart.
    Send mig en besked hvis du skal bruge folie, så kan jeg skaffe dig det til en god pris, også Knifeless tapen.
    Mvh. Casper

• #2   3. nov 2013 Det er faktisk rigtig smart det der. Kan det skærer flot igennem alle slags folier? Og kan det bruges til film, man sætter på med sæbevand, så man har mulighed for at flytte det? Jeg er ikke så meget inde i det, så hvis jeg siger noget dumt, beklager jeg smiley

• #3   4. nov 2013 Hej. Undskyld det sene svar. Det skærer ihvertfald flot gennem al indpakningsfolie, som også er det jeg kan tilbyde dig. Hvis du køber noget af det folie med luftkanaler, kan du sagtens lave en tør montage uden at skulle tænke på luftbobler.

Det handler dog stadigt om at placere det korrekt første gang, men det burde heller ikke være et problem da der jo typisk er et stykke at give af i hver side.

Mvh. Casper

• #5   4. nov 2013 Man bruger på solfilm. Jeg har set nogle få gøre det med alm. folie, men det er bestemt ikke noget jeg vil anbefale.

• #6   4. nov 2013 Okay, tak for hjælpen, jeg kigger lige på det, og så vender jeg tilbage. Godt med lidt fif.

Kommentér på:
Folie på Seat Leon

Annonce