{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 3 tågelygte til geller
  • #1   6. dec 2013 Nu spørger jeg måske dumt, men hvorfor køber du dem ikke bare på ebay, som du linker til?

Hvis de kan fås herhjemme er de med garanti meget dyrere, selv hvis du regner fragten med.

• #2   6. dec 2013 Bare husk de ikke er lovlige. Da der skal være 25 cm til underkant på tågelygter.

• #3   6. dec 2013 #1

Kunne være fordi han faktisk gerne vil støtte de danske forhandlere smiley

Men mener da at have set noget lignende ved howvdiaudi

• #5   6. dec 2013 jeg kan godt lidt og handle med danske forhandlere på danske vilkår. så hvis skiddet ikke virker har jeg retur ret. og så som mike siger vil jeg også gerne støtte dansk forhandlere...

har været ved og kigge ved hovwdiaudi. men uden held. desuden kan jeg heller ikke gennemskue deres nye webshop...

• #6   6. dec 2013 Til den pris ville jeg sgu tage chancen...

220 kr er da ikke dyrt ihvertfald. og små 40 kr i fragt.

Sælger har jo en score på 99,6 % Positiv. Så der går nok ikke noget galt på den konto.

• #7   6. dec 2013 nææ måske. men var der nu en der kende en dansk side. eller nogle der havde dem på deres bil

• #8   6. dec 2013 Selvfølgelig fair nok at TDK hellere vil bruge danske forhandlere. Jeg undrede mig bare, fordi jeg selv ville have købt dem på ebay.
    Jeg kan bare nemt forestille mig at sådan et sæt vil løbe op i 600-1000kr herhjemme. Til den pris ville man kunne kaste et defekt sæt over skulderen, købe et nyt og stadig have sparet penge, hvis man købte på ebay. Desuden er det ikke unormalt at de her tyske netforhandlere vedlægger instruktioner til hvordan man returnerer, hvis varen er defekt.

• #9   6. dec 2013 bliver nok også overvejet. hvis ikke jeg finder en forhandler side. men det kommer ud på om jeg kan finde nogle der kan fortælle mig om de giver et ordenligt lys.

• #10   6. dec 2013 Du skal aldrig købe tågelygter med henblik på ordenligt lys...
    Tågelygter er som hovedregel kun er suplement til dit nærlys i tåge for at kunne lyse "ind under" den nærmeste tåge så du stadig ka se vognbanelinjer på vejen.
    Så længe du ikke smider diodepærer i er jeg sikker på at de vil løse den opgave helt fint. smiley

Du må jo så også gerne bruge dem i dagtimerne sammen med positionslys som kørelys. Og på den tid af døgnet er lysudbyttet jo ganske ligegyldigt.

• #11   6. dec 2013 TDK du har da også returet ved udenlandske webshop.

• #12   6. dec 2013 ja men det er bare noget nemmere og retunere til en dansk side eller shop.

jeg har pt de org hella tåge lygter. men synes ikke der er meget suplemant i dem. derfor vil jeg gerne have nogle andet. og dem her sidder noget længere ude. så kaster evt også mere lys på striberne på vejen...

har også lige købt night braker til mine nærlys. så de skulle jo også give lidt... og så overvejer jeg og smide relæer på alt lys foran. så de får ordenligt strøm...

• #13   6. dec 2013 Hehe, hvis de ikke lyser som du gerne vil have dem til, så sæt dem til salg herinde for 300kr. Det skal de nok blive solgt hurtigt for... Så har du tjent 40kr på det hele. smiley

Kommentér på:
golf 3 tågelygte til geller

Annonce