Xenon (polo 6R) HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Hej bilgalleri.
Jeg har sat xenon på min vw polo 6r, for anden gang nu, og der er noget galt med det/eller bilen.
Det første sæt jeg havde på den døjede jeg med det ene sæt xenon i højre side, at det ikke ville tænde, først efter en 30 min ca.
Så det pillede jeg af, og købte et nyt sæt i bilxtra.
Det har virket fint i 2 dage nu, men idag ville det så heller ikke tænde i højre side, samme side som med det gamle. Men så gik jeg ud og pillede stikket af den store flade boks, og satte det i igen, også slog det lige en gnist, også tændte det.
Er der nogen der ved noget om mit problem, som der kan hjælpe.
Ps: jeg har canbus relæ imellem for at det virker, da bilen kører med canbus styresystem.
Hilsen Kasper
jan 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 104 Svar: 810
Jeg lærte på den hårde måde at det skal sættes rigtigt til, så til at starte med satte jeg bare min xenon til med plus og minus inde fra lygten og så eller bare ud og teste det. Der gik ikke mange timer før det begyndte at lugte brændt og finder så ud af at den har smeltet en hel sikring (plastiksikringen var helt væk næsten). Dernæst virker min ABS og Centrallås system, for der har xenon'en da lige brændt sammen. Men det skyldes så at jeg bare havde taget minus ledningen der er inde i lygten. Så nu er den monteret direkte til stel på batteriet for at undgå flere syge ting, og har virket lige siden.
Men så fik du også en lille godnathistorie.
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 15
Tak for hjælpen
jan 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 104 Svar: 810
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 15
Xenon (polo 6R) HJÆLP