{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal, skal ikke?
  • #1   23. jan 2014 No go herfra! Men det er din bil, så det er jo ikke os andre, der skal bestemme det smiley

  • #2   23. jan 2014 jaa ved godt det er min bil, men rart at høre andres meninger smiley

  • #3   23. jan 2014 Min mening er at Vectra'en generelt er ved at være passé når det angår styling.. De vil altid kun komme til at se billigere og mere bonderøvsagtige ud lige gyldig hvad man gør ved dem... Og så hader jeg 2-farvede biler.. Men Hey. Det er bare min mening:) byg din bil som du har lyst.

  • #4   23. jan 2014 Hvis du vil sælge bilen på et tidspunkt, så no go.. hvis det er din drøm, så gå efter det smiley .. og lad være med at sælge bilen, for bliver den nok ikke.

  • #5   23. jan 2014 nu er det lidt svært at se på billedet, men det ser ud som at det er en 4 dørs baby container, og min holdning til en 4 dørs bil, er at det er et no go med skørter vilde staferinger mm, en flot ens farve et par fede fælge er nok, der er en grund til at en sportsvogn er 2 dørs, det kan altid design mæssigt lade sig gøre at lave en 2 dørs flottere end en 4dørs,
    styling på en 4 dørs er penge ud af vinduet,


  • #6   23. jan 2014 En vectra er en svær bil at style. Det skal være diskret og ifølge bilens egne linjer og forme. Syntes selv at original udstyr som i500 kofangere etc er toppen hvad det angår...

Kommentér på:
skal, skal ikke?

Annonce