{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.417 visninger | Oprettet:

Aircon/Open Air. {{forumTopicSubject}}

Jeg har et Webasto universal "Open Air" soltag, ala dem på Poloerne (sort klud der skydes tilbage elektrisk).
Har haft den liggende siden jeg lavede min 2dørs Jetta, så overvejer om jeg skal smide det på min Carisma Sport (den blå i profilen), men der er AirCon, som virker, så ved ikke om jeg skal gemme den til en anden bil, uden AirCon istedet eks. en gammel E30er eller lignende.
Hvad foretrækker i, Aircon eller åbent soltag?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aircon/Open Air.
  • #1   20. mar 2014 Synes personligt der er noget fedt over at få solen lige i toppen af knoppen. Dog har jeg et spørgsmål tilbage, hvis du er så meget i tvivl om du vil få glæde af det, så lad være.

Du spørger om hvad vi synes, men i princippet er det ligegyldigt hvad vi synes, da det ikke er os der skal køre i den, men dig?

Jeg vil sige det er meget fedt, men om jeg synes det er fedt i en charisma, tja det er en helt anden side af sagen

• #2   20. mar 2014 Jeg har ikke aircon i nogen af mine biler, men så snart jeg kommer bag rattet i en bil med aircon, så slukker jeg for det.
    Hellere ned med ruderne på en sommerdag end aircon, med mindre man skal ud og køre på motorvej.

• #3   20. mar 2014 min 307 har både webasto klud og ac.. det afhænger helt om hvor varmt det er.. synes at det er rart med højt loft, men sommer midsolen, er sku lidt hårdt, hvis man holder i kø i byen..

• #4   21. mar 2014 Jeg svinger mellem både og, som i selv er inde på, men tror jeg gemmer det en håndfuld år endnu til en bil det vil være mere gavnligt på smiley
    Kan være jeg sku se om man ku flytte de 4x elruder rundt mellem de 2 jeg har, så den også får elruder bagi den blå, så man kan åbne dem, da jeg også selv mest er "åbne ruder" typen, men cabben kan godt sommetider være for meget at køre i med taget helt nede.

Kommentér på:
Aircon/Open Air.

Annonce